" Fint med godt overblik mellem forskellige udlejere "
" Utrolig ineffektiv afhentning - det tog næsten 45 minutter! "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 8
" I giver god info og hjælper os kunder på forhånd med "wild west" at der ALTID sælges ekstra forsikringer når man skal have udleveret bilen med begrundelsen at der ikke er forsikring. Det er topdollar - bliv ved med det:-) "
" Vi har ventede næsten en time i køen og har lejet 2 biler. Efter at have ventet ville de kun ekspedere den ene bil og så skulle jeg vente yderligere med nr. 2 - fuldstændig spild af tid og åndsvagt!!! "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Konkurrenter tilbyder ekstra chauffør gratis - dette vil fremover betyde at vi må overveje f.eks. EPI... "
" Konkurrenter tilbyder ekstra chauffør gratis - dette vil fremover betyde at vi må foretage andre valg.... "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg er reelt ikke utilfreds med Auto Europe, det virkede fint nok. Det er Goldcar jeg er utilfreds med. "
" Jeg skulle betale 15 Euro for Portugal Toll. Der er i øjeblikket ingen Vejskat i Portugal, Hvilket vi fik oplyst af min datter der bor i Portugal. Vi skulle betale 13 Euro fordi de mente at vi ikke havde fyldt benzintanken helt. desværre tog vi ikke et billede af tankmåler da vi modtog bilen, men den stod præcist på samme sted da vi afleverede bilen, påfyldningsdysen havde også slået fra 2 gange da jeg tankede, 5 km. før lufthavnen. Medarbejderen der modtog bilen påtalte at der ikke var påfyldt nok benzin, men jeg forklarede at der måske var noget galt med bilens tankmåler, da der manglede ca. 1 mm før nålen var helt i top. Desuden betalte vi over 500 kr. for leje af en selepude, det er fuldstændig vanvittigt, jeg kan købe 3 nye til den pris. Det kan godt være at selve lejeprisen er ok, men så bliver jeg bare snydt på anden vis. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 7
" Fin oplevelse, igen. "
" Endnu en fin oplevelse med Goldcar. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok "
" Meget gammel bulet bil med 20-25 skader "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Xx "
" Xx "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Vi fik ikke udleveret den bil, som vi havde betalt for hos Auto Europe. Vi måtte derfor betale Gold Car for at få udleveret en bil. Vi har således betalt to gange for at få én bil. Hvem har stjålet vores penge ??? "
" Vi fik ikke udleveret den bil, som vi havde lejet og betalt for via Auto Europe. Vi måtte derfor betale endnu engang for at få udleveret en bil. Vi har således betalt dobbelt leje for bilen ☹️☹️☹️ "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Blev anbefalet jer af en person der oplevede vores problemer med Vip Cars og Klass Wagen. Vi blev bestemt ikke skuffede så vi anbefaler jer gerne videre til familie og venner. "
" De ville sælge os en forsikring på en eventuel selvrisiko men det har vi via mit Mastercard. De reserverede så et højere beløb som sikkerhed. Ekstra fører kostede 10 Euro det er absolut i den høje ende. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Har været i orden "
" Blev opkrævet 59 euro for udlevering klokken 23.07. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ved bestilling fik vi af vide at Goldcar accepterede debetkort, imod depostitum på 1200 euro. Ved ankomst kendte damen ved skranken intet til de vilkår, der var oplyst på kontrakten via Autoeurope, som i øvrigt højest upraktisk var på dansk. Hun havde aldrig hørt om pågældende depositum, som vitterligt står i vores kontrakt, og tvang os til at betale 220 euro for deres "relax" forsikring. Denne forsikring, som vi vitterligt var tvunget til at købe, dækkede alle skader uden selvrisiko, hvilket betyder at vilkårene ved "komplet beskyttelse imod skader", som vi har købt af AutoEurope, er fuldstændigt værdiløs, og vi dermed har spildt cirka 400 kr. "
" Ved bestilling fik vi af vide at Goldcar accepterede debetkort, imod depostitum på 1200 euro. Ved ankomst kendte damen ved skranken intet til de vilkår, der var oplyst på kontrakten via autoeurope, som i øvrigt højest upraktisk var på dansk. Hun havde aldrig hørt om pågældende depositum, som vitterligt står i vores kontrakt, og tvang os til at betale 220 euro for deres relax forsikring. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Nemt og bekvemt at forudleje/bestille bil gennem Auto Europa "
" Bilen havde ufattelig mange skrammer ved modtagelsen :-( Det sædvanlige cirkus med deres forsøg på at presse dig til ekstra forsikringer :-( "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 5
" Meget fin betjening både da vi hentede og afleverede. Bilen havde mange ridser og jeg tænker at hvis man vælger den billige forsikring så kan man hurtigt komme til at hænge på noget man ikke er skyld i. "
" Bilen kørte fint. Men den var noget ridset. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Det varer forlænge med at få depositum tilbage "
" Det varer for længe med at få depositum tilbage "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 7
" Hurtig udlevering og returnering af bilen, kunne godt have brugt lidt mere info om navigationen i bilen "
" Hurtig udlevering og returnering af bilen, kunne godt have brugt lidt mere info om navigationen i bilen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Højre baghjul punkterede da vi kom til vores hotel. Der gik 2 dage før vi fik en ny bil. Snakkede med 4 forskellige medarbejdere ved Goldcar og det var forskellige beskeder om hvad man sku gøre hver gang. "
" Højre baghjul punkterede da vi kom til vores hotel. Der gik 2 dage før vi fik en ny bil. Snakkede med 4 forskellige medarbejdere ved Goldcar og det var forskellige beskeder om hvad man sku gøre hver gang. "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 2
" jeg synes at,det lidt undsvært tjener en extra forsikring til 170 eur,,når lejer bil med alt inclusiv- "
" jeg gider ikke lejer biler os dem mere. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Se punkt 3 "
" Vi fik udleveret en bil med 20 registrerede skader, det var uoverskueligt, men da vi havde det på skrift, tænkte vi at det gik nok. Da vi modtog check out skrivelsen, havde vi tilsyneladende tilført yderligere 2 små skader. Disse skader blev takseret til 220 euro! Det minder om et alt for smart trick. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 3
" god bil med god bensinøkonomi "
" god service ved skranken "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" I have nothing good to say about my treatment with auto europe. My flight was delayed, and when I called them, telling them I would pick up the car a day later, they said there was nothing to do, and my 1400 euro rental was LOST for me. How can they treat costumers like this? I was not asking for a discount because of my late arrival, just a chance to pick up the car a day later. I am in disbelief, that you can treat costumers like this, when a flight is delayed. "
" I had a delayed flight, which prevented me from getting the car on time. Goldcar told this would be a "no-show", so I could not get the car when arrived a day later. They kept the 1400 euro I had payed, even when I told them I could pick upthe car a day later, when I arrived. This is the most unsatisfying rental I have ever made, and I am surprised by this politic from goldcar who could just have let me get the car a day later. How they can have this policy and still have new costumers is understandable to me, as only the costumer looses, an they get to rent the car out to someone else, thus earning double the amount of money. Very very UNSATISFYING. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Selskabet tvang mig til at enten betale en forsikring mod Exchange rate surcharge på 150 euro eller at acceptere en ulovlig surcharge på 4,5% for at hæve og refundere depositum på mit visa debet kort til trods for at det ikke er lovligt og at beløbet kan hæves i Euro. Fik i øvrigt en ramponeret bil med buler og ridser. "
" Selskabet tvang mig til at enten betale en forsikring mod Exchange rate surcharge på 150 euro eller at acceptere en ulovlig surcharge på 4,5% for at hæve og refundere depositum på mit visa debet kort til trods for at det ikke er lovligt og at beløbet kan hæves i Euro. Fik i øvrigt en ramponeret bil med buler og ridser. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 2
" . "
" . "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Read point 3 I think that is enough info as to why i will not book again Maybe if you help me complain to the airline (KLM) and get my money back... "
" My flight was cancelled, I received 0 help in keeping my reservation I even sent my girlfriend who landed the day before and even that did not help..Thanks but no thanks next time i will book through another company and not loose all the money i put to book a car... "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Har lejet bil flere gange hos Goldcar og har altid været tilfreds. "
" Fin og hurtig betjening som altid. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" fint som sædvaneligt - dog defekte vindusviskere "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg har brugt, Auto Europa i mange år, og anbefaler jer altid til venner og forretningsforbindelser. Jeg håber i vil notere jer, at Goldcar har et dårligt ry, og eette skader jeres gode ry "
" Bilen var fyldt med bensin ved afleveringen, den ansatte nævner ikke noget, men beder om underskrift på lille terminal. Efrerfølgende viser det sig, at man har regisreret, 7/8 bensinstand, hvilket medfører 11 euro bensin, og 50 euro strafgebyr. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Alt ok - men bilen var ikke særlig ren ! "
" Både ruder og bilen i øvrigt, var ikke særlig ren ! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen problemer med Auto Europe .. Professional service . meget tilfreds .. vil gerne leje bil igen gennem Auto Europe "
" Da jeg hentede bil i Lisbon Lufthavn (16/12/21) sagte jeg til medarbejder at det var nogle riser/ Skrap på hjul kapsel i front højre hjul. ( har tager selv billede ) . medarbejder sagt det betyder ikke noget. Efter aflevering bilen fik besked at hjul kapsel har riser og en regninger på ca. eur 200,00 . "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen kommentarer "
" Ingen kommentarer "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" nemt at booke - en stadig undren om at det administrative på stedet skal tage så lang tid "
" en "skrammelkasse" med mange småskader og en air-condition, som gik defekt efter få kilometer og et krav om betaling af en småskade, som vi ikke havde forvoldt. Vi er i gang med at kommunikere med Goldcar omkring en ikke-vedkendelse af en småskade, som ikke er synlig, men mindre man lægger sig ned ! "