" God service med gode råd og en god bekræftelse for indgået leje. "
" meget stresset proces ved skranken, og de ville ikke acceptere, at man selv havde rigeligt med forsikring, og påtvang at købe ekstra for at leje ud. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" da vi ringede vi vi rigtig god hjælp og var trykke i at jeres forsiring gælder hvis der sker noget "
" De prøvede at prakke os en anden forsikring på som kostede 2000 kr og sagde at den vi havde tegnet hos jer ikke var nogen garati for at den ville dække også kunne vi risikere at stå med en regning på 10.000 for den mindste lille skade "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Again regarding insurance there is not any connection between OK Rent and Auto Europe. It is a jungle and both companies is at fault. "
" They actually try to scare you with their insurance crap. And there was no connection between that and Auto Europe's extra insurance offer. Just - "oh we have seen that a lot of times, but that does not cover this, this and this". Its a jungle and they make it a jungle on purpose. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi lejede bil i uge 27 igennem jer hvor vi afhentede hos Sixt - der er der styr på det, alt ok når i har de rigtige samarbejdspartnere. Man skal godt nok være obs på ekstra gebyrer osv - vi fik også ve OK rent et ekstra gebyr på 29 euro for fuld tank, hun siger i tlf ti mig at det stod der da jeg bestilte online - åbenbart ikke tydeligt nok! Man skal godt nok være opmærksom! "
" Jeg er så rasende over jeres partner OK Rent og den håndtering ved skranken da vi hentede bilen. Jeg er blevet løjet eller også var det total inkompetence fra damen der ekspederede os. Jeg har købt en ydelse hos jer Autoeurope billeje inkl super cover forsikring. Hun påstår ved skranken at vi IKKE er dækket og hvis bilen totalskades SKAL vi betale bilens fulde værdi til dem. Jeg forklare hende vi har super cover forsikring, hun siger No No No No, vi er kun dækket op til de 1300 euro, det forstår jeg ingenting af - var sikker på vi var dækket 100% med dette tilkøb hos Autoeurope. Både min mand og jeg hørte hende sige 3-5 gange: If the car is total damaged you have to pay the whole car if you dont buy this insurance at 229 euro.. Derfor turde vi da ikke andet - vi har ikke penge til en bil. Jeg er rasende over at jeres "partner" dobbelt sælger mig en ydelse jeg allerede har købt og betalt for til en vanvittig pris. Hun burde kunne se på min voucher hvad jeg har købt og rådgive mig derudfra. Derimod sidder hun og siger at det ikke passer det jeg siger!!!! Jeg er så pisse rasende over den håndtering og at jeg blev bondefanget på den måde hos OK Rent, I burde have mere styr på at jeres partnere behandler jeres kunder godt så I Autoeurope får tilfredse kunder! Jeg har kontaktet jer straks vi kom hjem, men det var heller ikke en videre positiv oplevelse - og jeg vil have en af de 2 forsikringer returnerer, som er blevet dobbelt solgt til mig. Korrekt vi har underskrevet kontrakten ved OK Rent men på baggrund af en løgn fra damen i skranken. I har lovet at tage sagen videre til OK Rent, men jeg tror helt ærligt ikke hende jeg talte i telefonen da jeg kom hjem har kompetence til det. Ellers må Autoeurope tilbagebetale mig den forsikring som jeres partner efterfølgende går ind og dobbeltdækker til mig, det er et problem for jer at jeres partner ikke samarbejder med jer omkring tilfredse kunder. Jeg er normalt et meget forstående og positivt væsen, er selv kundeservicechef, men når jeg føler mig uretfærdigt behandlet, så blir jeg squ sur, og ja det har jeg desværre brugt lidt krudt på på vores ferie på baggrund af denne start hos OK Rent. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Jeg sætter pris på muligheden for ombooking indtil 48 timer før lejestart. "
" Bilen OK, men med meget svag motor i forhold til den annoncerede Polo. Aircon meget fin. Bilen Citroen C3. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid fint med auto Europe "
" De presser for meget for at man skal tilkøbe ekstra forsikringer. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi er generelt godt tilfreds, dog hentede vi bilen ved OK Rental denne gang. Og der var der en længere snak med sælgeren der fortalte os at jeres forsikringer ikke dækkede alt. Vi kunne derfor godt tænke os en indskærpelse af jeres forsikrings dækninger "
" Vi er generelt godt tilfreds, dog hentede vi bilen ved OK Rental denne gang. Og der var der en længere snak med sælgeren der fortalte os at jeres forsikringer ikke dækkede alt. Vi kunne derfor godt tænke os en indskærpelse af jeres forsikrings dækninger "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" . "
" Ubehøvlet servicemedarbejder, men fin bil. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" J "
" Skod firma, som gør hvad de kan for at snyde deres kunder for penge. Vi skulle have betalt 1600 kr og endte med at betale omkring 5.000 kr. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Følte mig snydt "
" Prisen vi endte på var meget uventet "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Nemt og billigt "
" Perfekt bil. Men ventetiden er alt for lang. Vi måtte tilkøbe VIP til 18 euro og skulle alligevel vente i over en time. Hvis vi ikke havde gjort det skulle vi højst sandsynligt have ventet i 3 timer. Det skete desværre også da vi lejede bil det samme sted i julen. Her var ventetiden dog "kun" 2 timer. Det er ikke i orden. De ved præcis hvor mange kunder der kommer og hvornår de kommer. I disse tilfælde må man have mere mandskab på. Ellers var alt perfekt. De får højst sandsynligt en chance til "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" selve udleveringen af bilen tog for lang tid "
" Absolutely trash company. All of a sudden they didn't accept VISA and would not accept the deposit. So I was forced to purchase premium cover insurance for 270? (funny enough VISA was not an issue to accept that payment?!). Trash. "
" I called you when the problem occured, and you did nothing to help. Been using Autoeurope multiple times, but this is clearly the last time. "
" Vi er tilfreds med Jer som agent, men meget utilfredse med OK Rent, som afpressede os til at tage deres ekstraforsikring, selv om vi havde købt Jeres "Super Cover" "
" Ekstrem langsom behandling, ekstrem lang ventetid - alle kunder i kontoret var sure. Man kunne betale sig til hurtigere ekspedition! OK Rent afpressede os til at tage deres ekstraforsikring, selv om vi havde købt Jeres "Super Cover" blot fordi jeg havde et VISA-kort i stedet for et Mastercard. Efterfølgende kunne de sagtens hæve alle deres penge på VISA-kortet. "
" Fin behandling. Fik penge retur med prisgarantien. Ingen problemer overhovedet. "
" Vi fik en god bil,næsten helt ny. Meget gode priser. Selskabet er lidt aggressive med at sælge ekstra forsikringer, men nok ikke mere end andre udlejningsfirmaer "
" I have sent AE a rewiew of the latest car hire experience,- I was not impressed with the car hite company, but I am still in favour of AutoEurope?s concept. "
" Chaotic newly opened company with lots of teething problems "
" Alt forløb meget gnidningsløst og personalet var meget venligt. Bilen var fin og kørte rigtig godt. Da jeg ved returneringen troede jeg måske havde glemt min mobil tlf. i bilen, var personalet meget hjælpsomt med at lede hele bilen igennem. "
" Vi kunne godt have brugt bedre oplysninger om, at det var en shuttlebus, vi skulle tage til OK. Det fremgik ikke af papirerne. Der stod at vi skulle møde en repræsentant for firmaet. "
" Ved afleveringenn var det ønskeligt, om det blev gjort klart at alt nu var i orden, og at vi ikke skulle til kontoret. det spildte vi en del tid på "
" pigerne talte meget hurtigt, når de gennemgik kontrakt og betingelser. Det var meget ufleksibelt med betalingskortene, da jeg ikke kunne huske min pinkode til masterkort kunne jeg ikke bruge det - og vi skulle betale en masse penge ekstra. Jeg oplevede at alle kunder der var der, stod og brokkede sig. tænkte " stakkels ansatte! underligt vi selv skulle gennemgå bil for fejl og mangler at der ikke var nogle til at være enige om det vi så. Så bliver det hurtigt påstand mod påstand, hvis der sker noget... ikke særlig serviceminded. Kunne godst have taget med ud og vise, hvor bilen stod og pege fejl og mangler ud. "
" Skiltning til OK shuttle bus mangler. Det er ikke nok at gå til 2. sal når man ikke ved man skal med en shuttle bus. "
" Behageligt hjælpsomt personale. "
" Kun 1 shuttlebus og derfor lang kø for at komme med og hen til biludlejningsfirmaet. Vil ikke benytte OK rent mere "
" Alt i alt var det en super bil, dog lidt utilfredsstillende at modtage en bil som overhovedet ikke var rengjort, der så adskillige papirer fra tidligere lejere og bilen var temmelig beskídt... "
" Fin information og gode råd omkring leje af bil og forsikringer. "
" Ekspedienten var sød og effektiv, da det endelig blev min tur. Det tog 2 1/2 time at få udleveret en bil - det er alt for lang tid! Som aftalt i kontrakten betalte jeg ved udlevering for en tankfuld benzin, 74 , hvilket umiddelbart syntes ok. Undrede mig dog over, at bilen efter godt 250 km gik på reservetank. Ved tjek i manualen viste det sig, at tanken kun kunne indeholde 35 liter, hvilket svarer til benzin for ca. 50 . Det er IKKE ok at skulle betale 74 for så lidt benzin - er blot et 'skjult' gebyr. Derfor kan jeg ikke gi OK RENT en bedre karakter. "
" Der stod vi ved ankomst skulle ta' op på 2. sal og ville blive kontaktet af udlejer. Her ville det ha' været rart at vide vi skulle opsøge "Shuttlebus" i stedet for "
" Der var meget kaos omkring opsamling ved shuttlebus, og der var flere timers kø ved udlevering af bil. Men da vi først havde fået udleveret bilen, er der absolut ikke mere der er i vejen - dejlig bil "
" Venlig og serviceminded "