" Forsikringer ikke klart, så der kan man forvente yderlige omkostninger. "
" Man bør kende den fulde pris inklusiv forsikring inden man booker, således det ikke kommer bag på en ved udlevering af bilen, hvor man får en ekstra udgift. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fleksibel og overskuelig! "
" Høj kvalitet ift. samlet pris, uden overraskelser. Dog skal man bruge en del tid på at takke nej til ekstra dækninger. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" Autocar could provide more information to customers when comparison different companies and options (with and without selvrisiko) on such hidden issues/costs. I could have at least booked without "self-risiko" coverage and used the money to buy insurance locally with provider. Or maybe altogether booked with GoldCar and their insurance. It would be easier for customers to choose among different providers/options. I tried calling Autoerope (both on numbers in Denmark and Spain) to seek advice, but both were already closed - was around 23:00. "
" Upon pick up, ColdCar tried to sell me extra coverage, I insisted I wanted to proceed with coverage already booked with Autoeurope. Then GoldCar tried to block deposit on my Credit card - 160 EUR for fuel, and 1400 EUR for car itself - RESERVED FOR ONE MONTH (!!!). I had more than necessary money on my card, but the card did not allow second deposit (EUR 1400). I wonder if this was detected as an unusual practice, therefore stopped by the bank. Blocking a high deposit may be way to push customers to buy extra insurance anyway from GoldCar. To go around the issue with deposit, i was pushed to buy extra insurance from Goldcar - 164 EUR. I find it unacceptable. ) "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Jeg sidder på vegne af Dansk Sejlunion og laver rigtig mange reservationer gennem jer og er derfor meget skuffet over behandlingen hus Goldcar "
" De krævede at der skulle betales ekstra forsikring, tror dette var dækket af egen police. Meget ubehøvlet betjening ved skrænten. "
Samlet vurdering: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 5
" Det er ikke til at stole på når udlejerne forsøger at svindle en! "
" De forsøger at snyde en til at købe en mega dyr forsikring man ikke har brug for. De har så også taget er ekstra gebyr på 40 euro fordi vores fly kom lidt senere frem og de har betalt en del mindre tilbage end jeg har krav på. Hvis de ikke betaler mere tilbage ender bilen med at koste mere end dobbelt så meget som den leje jeg har betalt gennem jer. Det er ren svindel. Jeg vil aldrig leje en bil gennem det dem eller jer igen hvis det ikke bliver rettet! "
Samlet vurdering: 1 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 5
" Super fin, men se forsikringsoplevelse med Goldcar "
" Problem med Goldcars ønske om yderligere forsikring "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" vi har lejet mange gange i malaga - det er en stress faktor når dem ved skranken gør hvad de kan for at skræmme en til at købe ekstra dækning. at de blokerer 12000kr er hvad det er men at det er nødvendig forstår jeg ikke "
" vi har lejet mange gange i malaga - det er en stress faktor når dem ved skranken gør hvad de kan for at skræmme en til at købe ekstra dækning. at de blokerer 12000kr er hvad det er men at det er nødvendig forstår jeg ikke "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" nok den bedste oplevelse jeg har haft ved et lavpris selskab "
" nok den bedste oplevelse jeg har haft ved et lavpris selskab "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vil nok henvende mig direkte til udlejningsselskabet i fremtiden og det bliver IKKE Goldcar! "
" Det tog 1 1/2 time at få en vogn der var bestilt i forvejen!!! Utrolig langsommelig betjening hvilket blev foretaget UDEN et smil! "
Samlet vurdering: 3 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 7
" Meget god web site, som er nem og overskuelig "
" Dårlig oplevelse ved aflevering af bil. "
Samlet vurdering: 1 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Let at bestille og bilen er som forventet "
" Meget venlig og hjælpsom dame, der ekspederede mig "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God hjemmeside og nemt at bestille. "
" Jeg skulle betale for en forsikring eller lægge 1500 euro i depositum På trods af jeg havde en forsikring hos jer. Bilen var så fyldt med skrammer og papiret viste en fejlfri bil. Så jeg måtte kører hen og få noteret alle fejlene. Jeg kommer aldrig til at bruge Goldcar. Den samlede pris blev dyrere end hvis jeg havde valgt en af de anderkendte selskaber. "
Samlet vurdering: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 2
" Nemt, hurtigt og billigt "
" Ingen ventetid, alt fungerede perfekt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" Den bestilt bil var ikke klar (havde bestilt en el bil). Måtte vente mere end 30 minutter på at få den "
" Bil med mange skrammer og yderlige 2 mere under vores leje som vi havde svært ved at genkende "
Samlet vurdering: 6 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 5
" som forventelig "
" som forventelig "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Bedste priser "
" Virker perfekt LPA "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ærgerligt at man selv skal finde ud af når prisen hos udlejer falder , og så ændre sin booking. "
" Hurtige og effektive "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid den bedste pris "
" Hurtig og rar betjening "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bedre kommunikation mellem Auto Europe og udlejer omkring forsikring så misforståelser undgås. "
" Vi blev mødt af den sædvanlige forvirring omkring forsikring og selv om vi havde tegnet ekstra forsikring gennem Auto Europe skulle vi stadig stille et stort depositum på kreditkort. "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Enkelt "
" Alt fungerede fint "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I forhold til pris ok, MEM bilen skal være ordentligt rengjort og forbrugsstoffer fyldt op. "
" Bilen havde møgbeskidt/fedtet frontrude og der var ikke sprinkler på. Bilen var meget skrammet og bulet. Bilen kører egentlig helt fint "
Samlet vurdering: 6 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 4
" AutoEurope was a kompetent Car rental handler "
" GoldCar Las Palmas Air port was a kompetent Car rental handler "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 9
" OK "
" OK "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" We have used Auto Europe many times. Generally satisfied. "
" Fast and efficient. Carrental is expensive on Fuerteventura, but Goldcar among the cheapest. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt OK "
" Alt OK "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Billeje med Auto Europe fungerer altid perfekt - og uden problemer af nogen art. I tilfælde af problemer med udlejningsselskabet, er Auto Europe altid klart til assistance og back up. Jeg er 100% tilfreds, og kan varmt anbefale firmaet til andre kunder. "
" Vi har tidligere haft nogle uheldige episoder i forbindelse med bil leje på Tenerife med Goldcar. Herunder forsøg på at sælge os ekstra forsikringer, samt eksempler på opkrævning af betaling for benzin - på trods af 100% fuld tank ved aflevering. Ved denne leje kørte alt uden problemer af nogen art - og afleveringen forløb også problemfrit. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Altid en fornøjelse at booke bil hos Auto Europe, håber de hjælper os med vores uheldige oplevelse med deres samarbejdspartner GOLDCAR i Malaga, da det ikke var en god oplevelse. "
" Tak fordi i følger op på vores oplevelse med GoldCar. Der var ikke nogen god oplevelse. Jeg forventer i tager jer af denne anmeldelse ! Vi have reserveret som vi altid gør på Auto Europe, og havde valgt en forhandler som kunne servicerer os direkte i lufthavnen. Vi ankommer og en ung kvinde tager imod os (hendes navn er: Teresa) Hun ville meget gerne sælge en ekstra forsikring (SUPER RELAX) som jeg altid siger nej tak til, da selvrisiko er dækket hos Auto Europe. Men hun blev ved flere gange med at sige det skulle jeg. Jeg sagde igen nej tak, jeg ønsker ikke denne ekstra forsikring til 99,70 euro. Så skulle vi til at betale og hun skulle bruge mit Master Card for at reservere depositum/diesel. Helt ok. MEN så afviste den transektionen, hun sagde det var mit kort der var problemet. Vi prøvede flere gange med og uden chip, men hun sagde igen at det var afvist og jeg skulle betale de 99,70 for den ekstra forsikring. Til sidst så betalte jeg denne forsikring da jeg ellers ikke kunne leje bilen. Jeg ser frem til at i tager action på denne sag, da jeg synes det er totalt uacceptabelt at kræve denne forsikring når jeg gentagende gange siger nej, det var meget ubehageligt. MVH Jesper Nygaard +45 40151711 Røllikevænget 6 5250 Odense SV Denmark "
Samlet vurdering: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" tilfredsstillende "
" har lejet ved Goldcar ca. 20 gange , og de 17 har været problem frie "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget hjælpfulde medarbejder. God kommunikation. Noget ved min betaling virkede ikke, så blev jeg guidet igennem på telefon-super! "
" Det gik lidt langsomt ved afhentning pga mange klienter. Men alle skranker var åbne. Meget hurtig og effektiv aflevering. Man kunne bare smide nøglen og så var det overstået. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10