Porto er en historisk handelsby med forretning og handel skrevet ind i selve navnet. Centrum er et verdensarvsted, og du vil forundret over hvor rig og varieret denne arv er: der er middelalderlige mure, skinnende barokke kirker, de kompakte gader i Ribeira-distriktet, den romanske katedral, og meget mere. Portvin opbevares stadig i lagre på den sydlige bred af Douro, og hvis du følger floden til havet, ankommer du til det stilfulde Foz do Douro-kvarter med strande og hippe restauranter. Porto er utroligt charmerende, og denne bys afslappede stemning giver rejsende til Portugal en meget tiltrængt pusterum fra de museumspakkede byer i nærheden. I Porto kan du nyde den fantastiske udsigt over Rio Douro på en spadseretur over Dom Luís I broen, beundre strandene på byens vestkyst og suge den livlige UNESCO-verdensarv til dig i Ribeira-distriktet. Hvis du ikke skal ud og køre i bil, kan det anbefales at besøge Vila Nova de Gaia for at smage regionens berømte portvin i de fineste vinstuer. De, der ønsker at berige deres sind med lidt historie og kultur, vil nyde et besøg i Porto katedralen, São Bento togstation eller børspaladset. I mellemtiden kan kunstneriske typer se malerier, skulpturer og mere på Museu Nacional de Soares dos Reis eller Serralves Fondens museum for moderne kunst.
Herunder finder du biludlejningsanmeldelser fra Porto skrevet af vores kunder. Du er velkommen til at læse dem, inden du begynder at sammenligne tilbud i Porto Lufthavn, på togstationerne eller i centrum af byen. Auto Europe har eksisteret siden 1954 og har lige siden hjulpet rejsende med at finde de bedste tilbud på biludlejning på deres destination. Vi garanterer den laveste pris og god kundeservice, og har adgang til over 28.000 afhentningslokationer i 190 forskellige lande. Med andre ord, hvis du skal leje en bil, er Auto Europe det bedste valg. Find din bil på vores hjemmeside nu.
" Jeg har brugt AutoEurope til billeje 10-15 gange og jeg har stort set altid haft en super oplevelse, men denne gang gik det altså galt. Jeg er skuffet over at AutoEurope har et samarbejde med et så moralsk udfordret firma som Tangerine. Det gør mig naturligvis nervøs for at bruge AutoEurope en anden gang, da jeg ikke længere føler mig i stand til at tro på at AutoEurope samarbejder med biludlejningsfirmaer der er til at stole på / handle med. Super ærgerligt! "
" Jeg har købt total forsikring hos AutoEurope som jeg plejer, men sidder i saksen hos Tangerine da jeg skal købe deres forsikring også. Chokerende oplevelse at blive snydt - når man ved man bliver snydt. Ikke småpenge, ca 600 EUR.... Vi må ikke anvende min hustrus kreditkort til at betale med - også vanvittigt. Ved aflevering af bilen siger de at vi har lavet en skade oppe under forkofangeren... vi har IKKE lavet nogen skade, der er intet at se på bilen, og vi ville naturligvis vide hvis vi havde skadet bilen. Helt vanvittigt, man begynder at tro det er skjult kamera... ren snyd. Jeg kunne se at de næste i rækken der skulle aflevere bil forsøgte Tangeringe at snyde på samme måde...endda helt samme sted, forkofangeren venstre side... Alt i alt en super super dårlig oplevelse både ved afhentning og aflevering, og jeg kunne aldrig drømme om at bruge Tangerine igen. Jeg har lejet mange biler, mange forskellige steder i verden, og jeg har aldrig oplevet noget lignende. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 7
" Professionel, venlig og hurtig betjening "
" Good service when grtting the car and handing it back in. It was annoying that extras like the curtain in the back which cannot stay mounted when 6 people in the car couldn't stay at the rental office. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Godt firma "
" Super god og hurtig service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I skal være bedre til at oplyse den "reelle" billeje - altså inkl. forsikringer m.v. Det der lignede en leje på ca. 150 kr. for 2 dage endte med ca. 800 kr. "
" I skal være bedre til at oplyse den "reelle" billeje - altså inkl. forsikringer m.v. Det der lignede en leje på ca. 150 kr. for 2 dage endte med ca. 800 kr. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Portalen giver et godt overblik "
" For en gangs skyld et effektivit system ved afhentning og aflevering. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Endnu engang rigtigt fin. "
" Budgets håndtering af motorvejafgifterne er endnu ikke afsluttet (så håndteringen af dem, kan jeg endnu ikke udtale mig om). Alle øvrige dele af produktet har været helt som ønsket. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God kundeservice. God forsikringsdækning med betalt selvrisoko "
" God kundeservice ved afhentning og aflevering "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Enkelt at booke. Fint udvalg Gode priser. "
" Fin service ved indtjek. Dog nogen ventetid ved bus til udlejnings sted fra lufthavn "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt så fint ud i begyndelsen men efter jeg var rejst på ferie kom besked om at jeg kun kunne bruge kredit kort ifm afhentning af bilen. Det SKAL i gøre opmærksom på allerede ved leje. Jeg må måtte bruge en halv dag på at opsøge Europcar lokalt for at få afklaret problemer. Heldigvis viste det sig at Auto Europe IKKE havde styr på aftalen og det ikke var et problem at bruge visa/dankort eller mastercard/dankort. Det er ikke godt nok at auto europe sender forkert information ud. "
" Fungerer fint, god og venlig service. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Ganske effektivt "
" Tilfreds med betjeningen "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg mener I bestemt har et medansvar i ovenstående oplevelse, da de er udvilgt som en af jeres partnere. Jeg har absolut intet hjælp fået i forbindelse med denne oplevelse og opkrævning fra jeres side af. "
" Jeg blev sendt ud i natten uden en bil af en meget ubehøvlet medarbejder/ejer af Klass Wagen fordi jeg ikke ville købe deres tillægsforsikringer mv. Ingen afhenting i lufthavn, meget lange vente tider og værst af alt en uhøflighed jeg aldrig har set nogen steder før. Jeg blev sendt væk og fik ikke bilen som der stadig er betalt for. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 5
" . "
" . "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Ok "
" Over en times ventetid på at modtage bil. Bil var ridset hele vejen rundt. Ingen sæbe til vindueshviskerne. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 5
" Auto Europe fungerer godt. Men: Vi havde bestilt og betalt for en stor premium bil, og blev tildelt en Alfa Romeo Giulietta ved ankomsten. Bilen havde mange skader, løs kofanger og nummerplade, huller i førersæde fra cigaretter osv. Virkelig i dårlig stand og ikke en standard vi kunne forvente af EuropCar. De havde ingen alternativer, og vi endte med selv at måtte betale 3.000kr for en opgradering som EuropCars eneste alternativ. Kæmpe skuffelse, og voldsomt dyrt. Øv. "
" Vi havde bestilt og betalt for en stor premium bil, og blev tildelt en Alfa Romeo Giulietta ved ankomsten. Bilen havde mange skader, løs kofanger og nummerplade, huller i førersæde fra cigaretter osv. Virkelig i dårlig stand og ikke en standard vi kunne forvente af EuropCar. De havde ingen alternativer, og vi endte med selv at måtte betale 3.000kr for en opgradering som EuropCars eneste alternativ. Kæmpe skuffelse, og voldsomt dyrt. Øv. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 1
" .... "
" .... "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Underligt at skulle betale for rengøring af bil ved aflevering ( 15 Euro) "
" Underligt at skulle betale for rengøring af bil ved aflevering ( 15 Euro) "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" Fint :) "
" Fint :) "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Hurtig udlevering og returnering af bilen, kunne godt have brugt lidt mere info om navigationen i bilen "
" Hurtig udlevering og returnering af bilen, kunne godt have brugt lidt mere info om navigationen i bilen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" Flinke og venlige medarbejdere, men de var lidt underbemandet, da vi var der. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det fungerede perfekt "
" Har jeg gjort i en seperat spørgeskema undersøgelse "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Nemt. "
" Venligt personale. Ham jeg snakkede med, var ikke så god til engelsk, og havde svært ved at forklare mig motorvejsafgift systemet i Portugal. Men det gik. Vi gennemgik bilen sammen, og jeg tog billeder af de skader som vi sammen fandt på bilen. Benzintanken var kun kvart fuld, men de registrerede selv at den skulle afleveres tilbage med en kvart tank benzin. De havde ikke autostolen klar, så den skulle de lige hente et andet sted, hvilket vi skulle vente på. Der var heller ikke noget personale der vidste, hvordan den skulle fastgøres i bilen, så det skulle man selv finde ud af. Nem og hurtig aflevering aflevering af bilen efter endt leje. God shuttle service til lufthavnen. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Faktisk en meget negativ kommentar at I den nye format i jeres Vouchers, der kan man ikke se at man har booket "super cover" når man har. Og hvad er den så værd hvis man får brug for den? Det eer altså vigtigt det kommer på vouchernår en ekstra forsikring er tilvalgt!!!! "
" na "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe skuffer ikke. De to gang jeg har udlejet igennem dem følte jeg mig sikkert in min sag og beskyttet af jeres vilkårene. En dejligt fornemmelsen når man står ved udlejnings skranken. Tak! "
" Blev "inviteret" til at være medlem af kvik pass klubben, og fortrudte det ikke et øjeblik. God service og det længste tid jeg skulle vente var for dem foran mig i køen, tydeligvis IKKE Kvik pass medlemmer. Bilen var splinter ny, vel udstyret og en dejlig oplevelse! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I kunne måske lægge to dokumenter i bilen ; 1 En kort beskrivelse af instrumentbrædt og betjening fra førersædet. 2 En vejoversigt over til-og frakørsel ved lufthavn. "
" - "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Dejlig bil til en god pris "
" Perfekt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" Der var lang ventetid ved afhentning af bilen (30-45 min.) "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ab "
" a "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Var uden problemer som altid. "
" Selve reserveringen var OK. Men i mit tilfælde, hvor jeg havde betalt for full cover, forsøges det alligevel at prakke mig yderligere forsikring på. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Normalt altid i orden. "
" Vi lejer en tysk kvalitet bil ((WV Golf) og får udleveret en Fiat der lignede noget der var totalskadet. Den var så ramponeret og bulet. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 2
" ! "
" ! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" - "
" - "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt virkede professionelt og helt perfekt. "
" Det hele klappede på allerbedste måde: hurtigt, præcist og meget kompetent. Absolut en gentagelse værd. Og så var de alle så venlige og hjælpsomme. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bilens størrelse svarede ikke til det vi fik! "
" Bilen var for lille til 4 voksne og 2 kufferter. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Meget nem at leje bil med auto Europe "
" Meget fint service og god bil til pris... "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" for dårligt at man ikke kan aflyse en booking når der sker noget udfrakommende såsom en aflyst flyvning som sidste gang. "
" ingen gennemgang af bil ved afhentning og påstand om at ridser ikke er vigtige, men det er de så når man afleverer og man får bøder for det. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 9
" n/a "
" De fandt noget de mener er en skræmme men det var det slet ikke. Plejer egentlig ikke at lede sådan efter ting at pointere. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg er ret vild med Auto Europe og har brugt dem i 15 år i Europa, USA, Canada. Finder altid de gode udbud af klasser og priser- på tværs af forskellige udlejningsfirnaer. Det er klasse at CDW er inkluderet og at der er afbestilling inklusiv, hvis planerne ændrer sig. Jeg har anbefalet Auto Europe til rigtig mange "
" Sixt i Porto lufthavn fungerede ganske fint. Temmelig ny bil, ikke så meget forsøg på mer salg "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" - "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 9
" Hurtigt og effektivt "
" Hurtigt og effektivt "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" fungerer fint "
" blev påtvunget ekstra forsikring, selv om jeg sagde at jeg ikke ønskede det. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Generelt meget god "
" Generelt en meget god oplevelse - og en god pris. Kun ét kritikpunkt: Da jeg modtog bilen, var der på rapporten anført en lille bitte skramme på den ene hjulkapsel. Til gengæld havde man IKKE nævnt tre større skrammer på karosseriet. Dem fandt jeg, og de blev skrevet på rapporten uden problem, men I skulle måske selv have fundet og markeret dem? "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Vi ønskede 2 små biler og fik 2 varevogne med gitter mellem forsæde og bagrum. Vi ønskede at ændre det, men det var ikke muligt, nærmest med en trussel om at vi ville miste det beløb vi havde betalt. Vi kunne ikke ændre hovedchauffør og måtte tegne for 2 chauffører. Og der var ikke brugbart toilet, hverken da vi lejede eller ved afleveringen ugen efter. "
" Vi ønskede 2 små biler og fik 2 varevogne med gitter mellem forsæde og bagrum. Vi ønskede at ændre det, men det var ikke muligt, nærmest med en trussel om at vi ville miste det beløb vi havde betalt. Vi kunne ikke ændre hovedchauffør og måtte tegne for 2 chauffører. Og der var ikke brugbart toilet, hverken da vi lejede eller ved afleveringen ugen efter. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 5
" Man må forvente at Auto Europe indgår aftaler ned Europecar og andre firmaer, der sikrer at kunderne får ordentlige og tidssvarende biler udleveret. Vi har aldrig oplevet noget lignende før hos noget selskab. Vores oplevelse var meget ubehagelig og stærkt utilfredsstillende. IKKE at det ændrer noget for vores feriekvalitet, men det ville klæde jer at refundere hele lejebeløbet. Så ville vi i det mindste have tiltro til at I er et respektabel firma. "
" Vi bestilte 2 biler til os og vores venner. Angav alder, vi er alle mellem 69-74 år. Fik 2 gamle varebiler, med metalgitter bag førersædet, stor beskidt plade til værktøj bag i. Intet til at holde bagage, så den rutsjede frem og tilbage. Ingen aircon, bulet og ridset, ingen sideruder bagi, ingen bakkamera. Kørte larmende og rumlende. At man udleverer sådanne værksteds biler til ældre feriegæster er en fornærmelse og absolut utilfredsstillende. Vi bad om at ændre bookningen til eks 2 Renault Clio. Europecar vidste ikke om pengene var spildt/altså om Auto Europe ville refundere vores betaling fra bilerne hjemmefra. I øvrigt havde de ikke nogen biler tilovers i den klasse vi havde bestilt, heller ikke i en lavere kategori eller lidt højere kategori. De havde kun en meget dyr Porshe til 4 personer... Det var en rigtig elendig start på ferien og det var ubehageligt at køre op foran de fine pousadaer og fine hoteller i sådan et på udslidte varevogne. Rædsom oplevelse. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 1
" A very fine service. A super car that drove 100%. "
" Long wait. Waited 1 hr+ in line first day and aprx 40 min next day in office in Porto City. Not ineffective but big loads of rentals. Very good service, once reached through. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" nemt, men lidt i tvivl om vi fik den rigtige pris "
" Dyr billeje, og lang ekspeditionstid ved afhentning "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Elendigt! Sendte en voucher der slet ikke var brugbar, da vi satte firmanavn ind i stedet for førernavn og rettelse betød aflysning så vi mistede hele beløbet. Kundefejl ved oprettelse, JA, men hvor er jeres ansvar i forhold til at udstede et dokument der ikke er gyldigt!!? "
" Min utilfredshed går på autoeurope og IKKE SIXT "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen "
" Ingen "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Samme oppe over "
" Kunne ikke forlænge lejen. Måtte bruge en dag køre til Porto og leje en anden bil ved et andet selskab Tegner forsikring ved booking - men får indtrykket af at den ikke rigtigt gælder, da det ikke er his dem og skal derfor tegne en ny forsikring Bilen gennemgåes våd og mindre ridser ses ikke før den afleveres tør "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 3
" Go oplevelse "
" Særdeles god oplevelse, det er dog besværligt at man kun kan leje bil hvis man har kreditkort og ikke alm Visa dankort pga de skal kunne trække depositummet ud hvis der skulle være sket noget med bilen, men vi klarede det takket være svigermor havde sit kreditkort med, det kostede os dog 7 euro ekstra hver dag for at hun skulle stå som 2 chauffør. Det kunne man godt tænke over og effektivisere i fremtiden. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kunne ønske mig, at det var muligt at købe en forsikringspakke med en reel selvrisiko på nul kroner - altså, at det ikke var nødvendigt at købe endnu flere forsikringer i forbindelse med afhentning, idet hjul, tag, interiør med mere ikke er dækket. "
" Bilen var fin, aflevering og afhentning ganske hurtig. Skulle dog som altid prakkes ekstra forsikringer på, selv om jeg forinden havde købt den fulde pakke. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 7
" All as expected. "
" Great service from Cristiana and Carlos Ribeiro. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" spotless "
" spotless "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok som side til at sammenligne udlejningsfirmaerne "
" Mangler stadig dokumentation for det beløb som er trukket på Mastercard efter billeje. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 10
" På grund af manglende oplysninger vil jeg have 10€ tilbage. I alle de år jeg har lejet bil gennem jer, har jeg aldrig oplivet, at jeg skal betale extra for bilvask. "
" Jeg var nødt til at ringe til Rentastar 2 gange, før de kom. De har opkrævet 10€ for obligatorisk - ifølge dem bil vask. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 6
" Overskuelig hjemmeside "
" Vi ankom sent. Skrankemanden var vidst også træt! Jeg havde brugt dankort i stedet for masterkort, så vi kunne ikke stille den garanti de forlangte, så vi måtte betale 1200 kr ekstra for billejen, hvilket absolut ikke var tilfredsstillende, men vi kunne ikke gøre noget. Har efterfølgende fået en regning på 150 kr som vi ikke aner hvad det er for, da vi fik at vide at alt var i orden da vi afleverede bilen. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok "
" All ok good car "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Der var for lavt dæktryk da vi startede kørslen "
" der var for lavt dæktryk da vi startede kørslen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Leje af bil er ok med oversigt over de forskellige udlejere "
" Bilen lyser for dæktryk og mangler add Blue ved udlevering uden der bliver gjort noget Bliver opkrævet penge for noget jeg ikke Har bestilt ved hjemkomsten "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Bortset fra en meget uvenlig "skrankepave" i Porto oplevede vi kun super service. "Skrankepavens" kvindelige kollega var til gengæld meget venlig og hjalp os med svar på vores spørgsmål "
" Bortset fra en meget uvenlig "skrankepave" i Porto oplevede vi kun super service. "Skrankepavens" kvindelige kollega var til gengæld meget venlig og hjalp os med svar på vores spørgsmål "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kan varmt anbefale firmaet "
" Meget fin service og hurtig udlevering af bil "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det har umiddelbart ikke været nogen problemer. "
" Vi stod først og ventede ca. 20 minutter på at få bilen, da den tilsyneladende ikke var blevet gjort ordentlig ren. Det endte med, at vi fik en anden bil, hvor vi skulle vente yderligere 20-30 minutter på, at vi kunne gennemgå bilens skader (med en, der ikke kunne tale engelsk). Det var alt i alt en ret frustrerende oplevelse, da der ikke var sat tid af til at gennemgå bilen for eventuelle yderligere skader. Derudover var det en ret bøvlet aflevering, da der ikke var et sted at parkere ved kontoret. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 7
" Ikke en god oplevelse. Streg rent a Star fra jeres liste "
" Ingen shuttlebus i lufthavnen. Masser af ekstragebyr. Kæmpe depositum på 2000 euro Ekstrem langsom service 2 timer tog det før end vi havde bilen på trods af at vi var de eneste kunder. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 10
" Virkede ok "
" Var ikke let at finde firmaet i lufthavnen da de ikke har en skrank. Så bedre synlighed i porto lufthavn er påkrævet. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi afleverede bilen med fuldt tank, men det blev ikke registreret. "
" Den første bil vi fik udleveret var ikke med gps, som vi havde bestilt. Den var for øvrigt på tom tank. Pakke om og ny bil, som vi igen måtte aflevere. Igen ny bil, som så var ok, men kun med 3/4 tank. En temmelig rodet omgang... Desuden blev medarbejderen i skranken ihærdigt ved med at presse på, for at vi skulle tegne en ekstra forsikring, selvom vi afviste. Til sidst endte det med, at vi sagde ok, så vi kunne komme videre... "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 5
" Nej tak "
" Modtog en gammel Fiat Punto fuld af beslag, lak og rudeskader med 40000 kørte km. Dårlig rengjort på bagsædet og bagsmæk med olierester, som man fik fingrene smurt ind i. Desuden har de trukket station surcharge 25 euro uden jeg kan se hvad jeg betaler for. Plus den sædvanlige overpris for tankning, som jeg i et uopmærksomt øjeblik lod mig overtale til at Europcar til at udføre. Jeg har brugt dem flere gange tidligere, men de ryger nu lidt ned af hitlisten. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 2
" En fornøjelse "
" Mangled WiFi som blivet bestilt via autoeurope "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Simpelt og enkelt! "
" Alt fungerede perfekt og et skønt sted at leje bil. Enkel levering og aflevering af bil "
" Jeg er ked af jeg ikke blev orienteret om at jeg blokeret. men vi fik god hjælp til at leje en ny bil. "
" Vi måtte ikke leje en bil hos dem da vi var blokeret af Europcar France. Dette var vi ikke orienteret om. Vi mistede derfor bilvejen og det beløb vi havde betalt. "
" Dette fungerede bare uden problemer. "
" Vigtigt at takke ja til auto-billet til vejafgifter. "
" Nemt at leje bil. Godt udvalg "
" Vi fik den bil, vi forventede. Meget venlige og effektive ved returnering "
" Meget svært at finde da bilen efter 14 dage skulle afleveres i Porto Lufthavn. En adresse på udlejningspapirer, til GPS ville have været en stor hjælp. "
" Hurtig og venlig ekspedition ved både hentning og returnering af bilen. Bilen fuldstændig i orden. Ingen negative overraskelser. "
" Vi fik super service fra Guerin, da jeg forstuvede min fod og havde behov for at få bilen hente. Hils dem og sig tak for fremragende service ;o) "
" meget fin service "
" meget fin service - behagelig og sød betjening "
" Grundet tordenvejr i Frankfurt missede jeg connection-flight videre til Porto. Efter at ha' tilbragt 12 timer i Frankfurt lufthavn når jeg endeligt frem til Porto og får at vide at min reservering er cancelleret. Jeg prøvede at ringe 7 gange fredag aften og nok 5-6 gange lørdag morgen. Ingen tog telefonen men begrundelsen for aflysningen var at jeg ikke havde ringet! Fik sød mail far jeres medarbejder, Sarah, men der også opfordrede mig til at ringe dem men lige meget hjalp det. Jeg fik ikke mine penge igen og brugte derudover langt over 100 på taxaer den weekend, så er så utilfreds som jeg kan være. Lovede manden hos Drive 4Less at skrive negativ anmeldelse på Tripadviser og Yelp men det har jeg ikke nået -endnu. "
" Grundet tordenvejr i Frankfurt missede jeg connection-flight videre til Porto. Efter at ha' tilbragt 12 timer i Frankfurt lufthavn når jeg endeligt frem til Porto og får at vide at min reservering er cancelleret. Jeg prøvede at ringe 7 gange fredag aften og nok 5-6 gange lørdag morgen. Ingen tog telefonen men begrundelsen for aflysningen var at jeg ikke havde ringet! Fik sød mail far jeres medarbejder, Sarah, men der også opfordrede mig til at ringe dem men lige meget hjalp det. Jeg fik ikke mine penge igen og brugte derudover langt over 100 på taxaer den weekend, så er så utilfreds som jeg kan være. Lovede manden hos Drive 4Less at skrive negativ anmeldelse på Tripadviser og Yelp men det har jeg ikke nået -endnu. "
" Still waiting for an answer to my query... Very disappointing "
" Adverted Renault megane on searche program me but could not deliver the car. Similar to megane a skoda Fabia with small engine...well I could not recognize the similarities...👎 "