Takket være dets folks energi og modstandsdygtighed er Polen fremstået som en af Europas største postkommunistiske succeshistorier. Dette lille land ved Østersøen, der hovedsagelig er kendt for middelalderlig arkitektur, dejlige mad og jødiske arv, har kommet sig over en dyster historie og er blevet et voksende turistmål. Ud over middelalderlige mekkaer som Gdansk, Krakow og Warszawa, kan du også rejse uden for byerne til et land, der føles aldeles uspoleret af tiden. Nyd bjergene eller havet og enhver udendørs sport, du kan forestille dig. Polen kan prale af 14 unikke UNESCO verdensarvssteder, du simpelthen ikke kan gå glip af. Fra den gamle Bialowieza-skov som er hjemsted for de beskyttede europæiske bisonarter og spektakulære forfaldne træer, til de maleriske historiske gamle byer og smukke middelalderlige kirker, er landet en af de mest dragende europæiske destinationer. Tatraerne er et sandt paradis for naturelskere. Perfekt til at køre på pisterne om vinteren og vandre i sommersæsonen, hvormed de er nogle af de allerbedste feriedestinationer. Tag væk fra det slagne spor for at opdage de mindre kendte bjergkæder som Bieszczady, Pieniny eller Stolowe bjergene, som genkendes ved de unikke flade klippeformationer for en mindre turistpræget oplevelse.
Gennem vores pålidelige partnere giver vi gode tilbud og konkurrencedygtige priser på al biludlejning i Polen. Med Auto Europe kan du regne med over 60 års erfaring i biludlejningsindustrien, sammen med et prisvindende kundeserviceteam, der er tilgængeligt når du har brug for dem. Vores sektion med biludlejningsanmeldelser for Polen indeholder kommentarer fra tidligere kunder, der har lejet en bil gennem os i landet. Fra deres erfaringer får du en større forståelse af, hvad du kan forvente.
" Flex to go require card to be valid at list 6 months, which was not mentioned when I was booking and renting car on autoeurope. I end up without a car! "
" The company did not hand over me the car, since my business card had less than 6 months to expiry date. Is it ridiculous, no other companies have any rules regarding this and I wasted a lot of time on the airport ending up renting a car from other company. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Had difficulty in finding the rental cars desks, met a very helpful and friendly person, that coincidentally was from Alamo. He escorted me to the desk, handled my voucher and followed me to the car, all at the same time, as we were exchanging experiences in historic motor racing, just like meeting a friend "
" The nicest transaction ever "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe is my preferred supplier for rental cars "
" Extremely friendly and efficient staff at Aleno "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi vil egentlig gerne vide, om det er rigtigt, at man ikke kan være sikker på den bestilte bil, når man bestiller gennem jer? "
" Vi bestiller en Skoda Superb Station var eller tilsvarende. Vi er 5 voksne med 5 store kufferter. Vi bliver tilbudt en Skoda Karoq, hvor man på ingen måde kan sammenligne pladsen til bagage. Derefter bliver vi tilbudt en Audi Q5, men den har samme bagagerum som karoq'en. Vi ender med en Audi A6 sedan, hvor vores bagage heller ikke kunne være. Vi var opmærksomme på bagageproblemet hjemmefra, og derfor bestilte vi en superb station car, som vi kender. Udlejningsfirmaet fortalte os, at vi kun kunne være sikre på den bestilte bil, hvis vi bestilte direkte hos dem og IKKE gennem Autoeurope. Desværre en lidt træls start på en ferie. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 9
" Easy website with good availability and a nice insurance option - which I always choose. Full insurance lower or except the deposit. Could Auto Europe make arrangements with the rental companies? "
" As always in Poland, great and personal service and extremely helpful. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget professionalisme gennem mange år "
" Personaler var ikke service orienteret, det var meget uprofessionel, gennemgik bilen enorm overfladisk uden at give mig mulighed til at give kommentar. De har slet ikke sendt billede af bilens tilstand før jeg overtog bilen. Derfor var jeg nød til at tage billederne selv , selv om det var meget lidt plads og tid til at tage denne da det hele forgår i lille område med meget trafik i lufthavnen. Jeg har virkelig passet på bilen da jeg tit lejer biller forskellige steder. Der har ikke været en enste situation at jeg var udsat til at skade bilen. Da jeg skulle aflevere bilen mødte jeg to unge medarbejdere som vil slet ikke gennemgå bilen sammen med mig. forklaring var at de ikke har tid til at kigge på billen men de vil sende rapport senere. Da de ikke vil gennemgår bilen sammen med mig tog jeg selv nogle billede (på trods da var kun lidt plads )da jeg skulle igennem paskontrol. Få minutter efter kan jeg se at en af dem har sat sig i bilen og kørte væk og kort tid efter fik jeg rapport af bilen hvor der er beskrevet at bilen er skadet 3 steder. Derfor jeg gik ud af pass kontrol til at fortale dem at de ikke er rigtig og jeg har krævet en fælles gennemgang af bilen.De har mødvist min krav . Deres opførsel var meget uhøflig og uprofessionel og de vil heller vil ikke opgive deres navne.Da de så mig løb de væk hvorfor jeg var nød til at tage billede en af dem. Jeg har en mistanke om at deres foratnings metode er baseret på at ikke gennemgå biller sammen med lejere da de fleste aflevere biller i sidste øjeblik og har ikke tid til at kommer tilbage til at reklamere. Meget dårlig service og foretning. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Nem bestilling. Overvejede at fbestille bilen 7 dage før ankomst. Dette meget meget svært at gennemskue hvordan man gør. Skal åbenbart sende mail eller ringe til dem. "
" Utilfreds medarbejder ved afhentning, da jeg afviste tilkøb af forsikringer til 300kr pr dag! Jeg har betalt 370 kroner for 1 dags leje INKL. forsikring gennem autoeurope. Medarbejderen fortæller så at jeg skal aflevere bilen vasket i vaskehal OG rengjort indvendigt da jeg afviser tilkøb af meget dyr forsikring. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bruger altid jer, hvor det er muligt. Gode priser og alt inkluderet. "
" Nem og effektiv betjening uden forsøg på at pådutte mig alt muligt, jeg ikke har brug for. Tilmed opgradering af køretøjet til større model uden ekstra omkostninger. Køretøjet var meget nyt og helt rent. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Meget god service "
" Meget god service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt og bekvemt "
" Meget dårlig skiltning ved aflevering af bilen, tog ekstra 15 min. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 4
" Altid velfungerende "
" Super service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget fin oplevelse "
" Super service "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nothing. "
" I had booked a BMW m5 or similar. Got a Volvo XC60. A very nice car but not similar in my eyes. My son was discapointed. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Overskueligt, nemt, troværdigt og lavere priser. "
" Venlig og servicemindet personale "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen problemer med Auto Europe "
" God oplevelse indtil vi afleverede bilen og de påstod vi have lave en lille skade ved førersiden og skulle betale ca 2.000,- "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 3 Køretøjets tilstand: 9
" Uhyre nem måde at leje en bil på. "
" Meget effektivt. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I oplyser at Carwiz har kontor i lufthavnen. Det har de ikke, og jeg måtte rende rundt og lede efter det. Det er ikke fedt at skulle starte sin ferie med at ringe til et polsk telefonnummer. Det er også mærkeligt at vi så bliver hentet i den bil vi har lejet, og skal masse en ekstra person ind i bilen. Desuden undrer det mig at I henviser til et kontor som lukker kl. 21.00 og jeg har skrevet at mit fly lander 21.00. Det medførte jo at jeg skulle betale 123 plz i straf. De penge ville være rare at få refunderet! Man kan ikke se hvornår de forskellige kontorer lukker før efter man har booket og er blevet narret! "
" I oplyser at Carwiz har kontor i lufthavnen. Det har de ikke, og jeg måtte rende rundt og lede efter det. Det er ikke fedt at skulle starte sin ferie med at ringe til et polsk telefonnummer. Det er også mærkeligt at vi så bliver hentet i den bil vi har lejet, og skal masse en ekstra person ind i bilen. Desuden undrer det mig at I henviser til et kontor som lukker kl. 21.00 og jeg har skrevet at mit fly lander 21.00. Det medførte jo at jeg skulle betale 123 zloty i straf. Man kan ikke se hvornår de forskellige kontorer lukker før efter man har booket og er blevet narret! "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 9
" Ok "
" Ok "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har brugt Autoeurope igennem mange år. Aldrig problemer. "
" Alt gik fint. Har lejet hos Carwiz før. Man møder medarbejderen fra firmaet foran Hotel Hamptons by Hilton udenfor lufthavnen, og formaliteterne klares. Bilen afleveres samme sted. Ingen problemer. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ikke særlig flexibel. "
" God service ved Alamo "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg vil ikke Jeres mangel på servise til mine kunder med hensyn til Jeres partner i Polen. I velkommen til at kontakte mig hvis I ønsker flere informationer "
" Elendig service ved ankomst . Kontor var lukket kl. 18.30 selv om der stå at kontor er åbent til kl. 20. Efter flere opringer til kontors tel. nr. lykkes det at få bilen med 2 timers forsinkelse. Fly fra CPH var forsinket ca. 2 timer derfor kunne jeg ikke afhente bilen kl. 16.30 medarbejder var orienteret fik jeg at vide via telefon men de kunne ikke vente eller sende en anden . Jeg har skrevet klage for over en uge siden til Kaizen kontor i Polen indtil dato ingen svar på min mail -- "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Man får ikke tilnærmelsesvis den kategori køretøj man booker og derved betaler samme bil leje pris som de anerkendte selskaber "
" Bestilte en Mercedes GLE og fik en Mazda 6 uden navigation udleveret det er jo ikke i nærheden af det bestilte og tror ikke engang der var en Mercedes bil i deres portefølje. Vi skulle forlænge lejen med 1 dag hvilket der blev trukket samme pris i leje som den forgående leje på adskillige dage. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Nice and easy "
" Everything was fine except for the fact that the car wasn't really clean inside "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" !! "
" Paid 400 DKK extra for a car I already paid.!!! Nothing good to say. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 10
" Kom 12 min for sent og måtte betale for ny booking igen. "
" Dårlig måtte betale for en ny booking fordi jeg kom 13 min for sent. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God behandling hele vejen igennem. Enkel afhentning og aflevering og god service. "
" Helt igennem en god oplevelse. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Grunden til den lave karakter er absolut kun begrundet af vores oplevelse med autoeurope på vores rejse i Krakow. Tilbage i maj 2017, da vi lejede en Ford Mustang igennem AutoEurope - da vi var i USA ville karakteren være uden tvivl 10. Der var INGEN problemer. Men i Krakow kunne de ikke tage et depositum, da vi havde dankort - ville koste os 1800 kroner, blot i depositum som vi aldrig fik tilbage. Det er uhørt, at vi ikke havde andre muligheder - og i lejebetingelserne stod der blot: "nogle udlejningssteder modtager ikke alle slags kort", hvilket absolut må fremgå tidligere. Vi endte med at betale næsten det samme for at leje en Ford Mustang i 2 uger, som en trist Toyota Yaris i en uge. Vi vil helt klart genoverveje om vi endnu engang tør at stole på AutoEurope. En eller anden form for kundeservice er bare vigtigt nu om dage. "
" Super uprofessionel betjening ved afhentning af bil i Krakow lufthavn. Meget arrogant medarbejder, som absolut ikke var kundeorienteret. Ville i starten udleverer os en autostol til et barn fra 0-12 måneder, og vores pige er snart 2 år og vejer dobbelt så meget som den lille autostol var tilladt til. I starten var den anden autostol (som vi havde bestilt) "in a bad shape", men efter vi afslog den lille begyndte manden at skrue i den dårlige autostol - så vi kunne få den. Den var virkelig in bad shape, lugtede kraftigt at mug og urin - og tror absolut ikke den var sikkerhedsgodkendt. Det andet problem, som egentlig var lige så slemt var at danske Dankort ikke kan bruges til at stille et depositum - hvilket gjorde at billejen steg fra 1300 til 3000. Så vores depositum pga. vi ikke havde andet end dankort var faktisk dyrere end selve billejen!!! Selve afleveringen af billejen var overraskende det eneste uproblematiske ved selve processen. Måske blot fordi, at vi skulle smide en nøgle i en boks. Det kunne næsten ikke gå galt. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Nem og letoverskuelig bestilling. "
" Hurtig og god betjening. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Rigtig god bil men besværligt at afhente bilen "
" Besværligt at få bilen og at aflevere "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Det gik fint, servicen var fin og bilen var fin. "
" Det gik fint, servicen var fin og bilen var fin. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Har altid reserveret gennem autoeurope, nå vi skal leje bil i udlandet. Det er meget nemt, og prisen er og noget billgere end andre steder. Jeg føler mig tryg at leje gennem autoeurope. Vil varmt anbefale til alle. 👍 "
" Checkin er fint og tager heller ikke så lng tid. Da vi skulle aflevere bilen, var kontoret i lufthavnen lukket, så vi puttede nøglen i ?car return? boksen. That?s it. "
" Billejen hos global i Krakow var en positiv oplevelse. Det gik nemt og hurtigt. Personalet var venlige. Det samme da vi skulle aflevere bilen. Her stod en medarbejder på p-pladsen og tog imod. "
" Have rented a car from Global twice now, very good and helpful staff, cars are perfect, would definitely recommend. "
" Den udleverede bil var lækker, og den opfyldte alle forventninger. De var klar til at modtage os, straks vi kom ud i ankomsthallen. "
" Helpdesk extremely supportiv, and helping us through all our challenges with the local agent. "
" Not to be trusted army all. Should stay with small cars. "
" Afhentning/aflevering af bil sker til en kontakt som møder op i Lublin Airport og Warszawa Centralstation. Han fotograferer bilen, tager noter, og man underskriver. Men man ved ikke hvad man underskriver på. Jeg rykkede to gange for en lejeaftale fra dem - fik den aldrig. Det var meget besværligt at aflevere bilen igen "før tiden" (som var kl 13). Men tilsidst aftalte vi med kontakten at gøre det kl 12 i Waszawa. Det bør fremgå ved bestillingen at afhentning og aflevering er faste tider, der ikke umiddelbart kan pilles ved. Og Global må finde ud at kunne sende den kontrakt man er omfattet af til én. Men ellers er de flinke og rare! "
" For lang ventetid ved ankomst, jeg måtte ringe til kontoret, så vente på at blive hentet. Ved afleveringen blev jeg ringet op, det var fint, jeg fortalte hvad tid jeg ville ankomme, så skulle jeg bare ring når jeg var der, ringet som aftalt men der blev ikke svaret, og da der endeligt blev svaret var personen ude og hente andre kunder, så jeg måtte vendte i lang tid, personen havde ikke helt check på afleveringen så det tog også lang tid "
" En god ide at stramme lidt op om jeres samarbejds partner "
" De kom ikke til tiden vedr aflevering og så bliver der sendt en mail på polsk så man ved ikke om man er købt eller solgt. Depositum er på 10000 kr hvilket jeg syntes er meget. Min kammerat fik en helt ny bil fra et andet selskab og betalte under det halve. Bilen kørte fint men var en del bulet.Jeg vil gerne have en mail som man kan forstå vedr aflevering "
" Jeg sender en klage over GLOBAL "
" De skal ikke være med i jeres udbud de er total ubrugelig "
" I forbindelse med leje af bil hos MM Cars, blev jeg bedt om pas og kørekort. I kampens hede fik jeg ikke disse retur, og kørte således til min destination uden kørekort og pas. Da jeg opdager manglen, kontakter jeg MM Cars som vil undersøge sagen og vende tilbage. Det sker ikke. Jeg må selv kontakte MM Cars, hvor jeg få at vide at mine papirer er på kontoret. Jeg syes jeg oplevede dårlig service hos MM Cars. "