Norge er et sted, hvor det gamle og det nye blandes, og hvor du kan finde naturlige attraktioner, ved siden af banebrydende kulturelle steder. Hovedstaden Oslo er len af de mest levende byer du kan finde, men hvis du foretrækker det, kan du tage en tur til sneklædte bjerge og fantastiske kløfter og derefter tage bilen videre til Bergen. Norge er et sted hvor du kan opleve den ypperste skønhed og vilde udendørs aktiviteter. Det er et land, der tager pusten fra dig med sine dramatiske, uberørte landskaber. Dette er kendt for at være midnatssolens land, hvor dagene aldrig slutter, og solen er konstant på himlen dele af året, og det er også et af de steder i verden hvor du kan se nordlyset, en af de mest spektakulære naturlige lysshows på jorden. Norge er et af de mest velhavende lande i Europa, så du kan forvente faciliteter af høj kvalitet når du rejser her, blandt andet et godt udvalg af offentlige transportmuligheder. Norge er også kendt for at være utroligt sikkert. Norge har en fascinerende historie, og du vil bestemt ikke mangle aktiviteter og ting at se g opleve her, fra museer til andre attraktioner som gletsjere. Du kan lære alt om vores interessante vikingekultur her, mens du også tjekker de moderne sider af landet.
Ved hjælp af vores pålidelige partnere giver vi gode tilbud og konkurrencedygtige priser på al biludlejning i Norge. Med Auto Europe har du over 60 års erfaring i biludlejningsindustrien til din hjælp sammen med et prisvindende kundeserviceteam, der er tilgængeligt når du har brug for dem. Vores sektion med biludlejningsanmeldelser for Norge herunder, indeholder kommentarer fra tidligere kunder der har lejet en bil gennem os i Norge. Fra deres erfaringer får du en større forståelse af, hvad du kan forvente.
" Hav styr på hvilket biler jeres samarbejdspartnere har. "
" Jeg er utilfreds over køretøjet jeg fik udleveret. Havde bestilt en Toyota Yaris (eller tilsvarende mindre bil). Jeg fik en Peugeot traveller. Arrogant håndtering af dette. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 1
" Lækker bil. "
" Lækker bil der var en klasse bedre end den vi havde bestilt. Ren og flot bil, nem at køre. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fin oplevelse og god betjening Men ærgerligt, at Hertz ikke havde hældt sprinklervæske på bilen, hvilket viste sig, da vi var på vej nordpå ad motorvejen. "
" Fin oplevelse "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Ok fint "
" Meget in service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kan kun varmt anbefale Hertz i Trondheim :) "
" Det var meget nemt og hurtigt at afhente bilen . Bilen var pæn og ren. Alt fungerede som det skal. Aflevering gik også ret hurtigt:) "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Great overview of prices and supply, and my best recommendation. "
" Waiting time at the counter in Oslo Airport totally unacceptable. More than 1 hour waiting in line. After I got my car I would estimate that the line was up to 2 hours waiting time. Can't believe the inefficiency in 2024 with all the IT possibilities available. I will probably avoid Budget in future, due to this bad experience. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 5
" Fuld tilfreds. Nem bestilling på eget sprog til konkurrencedygtige billejepriser. God og klar e-mail opfølgning op til lejedagen fra AutoEurope, så alt er klart ved billejerens skranke. Ikke sidste gang vi lejer gennem AutoEurope. "
" Nem hurtig ekspedition og hjælp med at finde bilen. Lidt mange skrammer på bilen og flere end noteret på skaderapporten. Fik at vide bare tag nogle billeder af bilen. Fik ingen problemer ved returneringen. Tak for en god bil og lejeoplevelse hos SIXT. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" God gennemsnitlig oplevelse "
" Der var ikke åben ved aflevering af bil. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg havde reserveret en bil i klassen Økonomi - Toyota Yaris eller lignende og fik udleveret en Suzuki Swift, som er en minibil. Jeg gjorde opmærksom på dette, men i skranken mente hun det var samme klasse som Toyota Yaris. Derudover havde Swiften en lysende lampe på dæktryk. Jeg blev pga. lampen tilbudt en anden Suzuki Swift , Men valgte at betale for en opgradering i stedet da jeg ikke ville køre en minibil. "
" Jeg havde reserveret en bil i klassen Økonomi - Toyota Yaris eller lignende og fik udleveret en Suzuki Swift, som er en minibil. Jeg gjorde opmærksom på dette, men i skranken mente hun det var samme klasse som Toyota Yaris. Derudover havde Swiften en lysende lampe på dæktryk. Jeg blev pga. lampen tilbudt en anden Suzuki Swift , Men valgte at betale for en opgradering i stedet da jeg ikke ville køre en minibil. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" alttid et godt boil udvalg "
" pæn rengjort bil "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Everything was perfect ! Easy, quick and no problems ! "
" Everything was perfect ! Easy, quick and no problems ! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Gode aftaler med leverandører. Savner dog noget for frequent hire. "
" God service "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Når man kom 7 minutter før lejemålet, så ville ekspedienten ikke betjene mig. Jeg skulle vente 7 minutter før han ville betjene mig. Han virkede ikke specielt imødekommende og samarbejdsvillig. Dårlig service. "
" Når man kom 7 minutter før lejemålet, så ville ekspedienten ikke betjene mig. Jeg skulle vente 7 minutter før han ville betjene mig. Han virkede ikke specielt imødekommende og samarbejdsvillig. Dårlig service. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Der er god systematik i setuppet, hvilket gør at man med en profil kan foretage en billeje på under to minutter! Vouchers, fakturering og indimellem egen valgt annullering kører 100% efter bogen - S Å D A N! "
" Jeg er meget forundret over, at når jeg har lavet en booking i meget god tid og givet alle nødvendige oplysninger samt ankomsttidspunkt, at det så skal tage 10-15 minutter i skranken ved ankomst. Derudover har der ved de sidste to bookinger, jeg har lavet i sidste og forrige uge været udleveret biler, hvor der er +10 skademarkeringer. Det er totalt umuligt for en kunde at finde ud af ud fra små krydser på lejebeviset, om der er tale om den ene lille skramme/bule eller en lille en ved siden af. Der er simpelhent FOR mange småting. Endelig synes jeg, at det er ærgerligt, at med Europcar som jeg ellers er glad for som kunde (!) at de lejede biler er placeret længst muligt væk fra kontoret, typisk plads 45-50. Det handler vel om at gøre hele billejen nem og bekvem for kunden:-) "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Nemt "
" Dejlig ny bil i god stand, "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt gik helt perfekt. "
" Alt forløb ligge efter planen. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt ok "
" Alt ok "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Super. "
" Super. Dog.......som frequent costermer ville det være på sin plads med lidt discount. Ville i så fald benytte mig af Hertz hver gang. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg har vedlagt mailkorrespondance med Hertz nedenfor:
"Sv: (RequestId:2303597) Vedr. K5394290895
Claus Engkebølle
Hertz Norway Customer Service
Hej Nina.
Tak for din venlige besked.
Jeg har som aftalt i telefonen vedlagt et regneark med de udgifter, der har været i denne forbindelse.
Jeg ser frem til at få afsluttet sagen og pengene returneret, men det ændrer desværre ikke ved en meget negativ oplevelse af Hertz. Jeg håber ikke, at andre kunder oplever noget lignende og håber derfor også, at Hertz lærer noget af dette, så der i fremtiden ikke kan opstå en tilsvarende situation.
Jeg har også vedlagt diverse bilag, der understøtter udgifterne på regnearket.
I regnearket er der også bemærkninger til en del af udgifterne, og hvis der er spørgsmål til disse, er jeg selvfølgelig klar til at uddybe.
Vh Claus
Fra: Hertz Norway Customer Service
" Jeg har vedlagt mailkorrespondance med Hertz nedenfor:
Sv: (RequestId:2303597) Vedr. K5394290895
Claus Engkebølle
Hertz Norway Customer Service
Hej Nina.
Tak for din venlige besked.
Jeg har som aftalt i telefonen vedlagt et regneark med de udgifter, der har været i denne forbindelse.
Jeg ser frem til at få afsluttet sagen og pengene returneret, men det ændrer desværre ikke ved en meget negativ oplevelse af Hertz. Jeg håber ikke, at andre kunder oplever noget lignende og håber derfor også, at Hertz lærer noget af dette, så der i fremtiden ikke kan opstå en tilsvarende situation.
Jeg har også vedlagt diverse bilag, der understøtter udgifterne på regnearket.
I regnearket er der også bemærkninger til en del af udgifterne, og hvis der er spørgsmål til disse, er jeg selvfølgelig klar til at uddybe.
Vh Claus
Fra: Hertz Norway Customer Service
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 6
" super med selvbetjening i forhold til nøgleafhentning via online skærm og nøgleudlevering. aflevering var tillidsbaseret - ikke noget med at skulle bruge lang tid på tjek i forhold til evt. skader, men blot et smil og tak, da jeg afleverede nøgler i skranken - meget positiv oplevelse "
" super med selvbetjening i forhold til nøgleafhentning via online skærm og nøgleudlevering. aflevering var tillidsbaseret - ikke noget med at skulle bruge lang tid på tjek i forhold til evt. skader, men blot et smil og tak, da jeg afleverede nøgler i skranken - meget positiv oplevelse "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Supert "
" Supert "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" .. "
" .. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Der er en del faste omkostninger i tillæg til den udstedte voucher - næsten en fordobling af omkostninger. "
" Alt er fint og velorganiseret med gode biler. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" excellent "
" excellent "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Da jeg bookede bil, valgte jeg sted til afhentning, men da jeg fik bekræftelse, stod der at det kun var drop off sted. Jeg skrev til kundeservice 14 dage før, for at få afklaret, at jeg stadig kunne hente min bil som bestilt. Jeg rykkede 3 gange for et svar, og hver gang var svaret, at I ikke havde hørt fra Avis. Jeg var meget spændt på ankomstdagen, om jeg kunne få min bil, og det kunne jeg heldigvis. Det var ikke sjovt at være uvidende omkring, hvorvidt jeg fik min bil som bestilt eller ej. Jeg forestiller mig ikke, at jeg vil benytte autoeurope igen. "
" Medarbejderen ved afhentning virkede ikke så imødekommende, og havde svært ved at smile. Aflevering af nøgle i dropbox var ikke lige til at gennemskue, men det var nok fordi, at man byggede om i lufthavnen. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" We arrived at the desk a few mins after 22. and had to pay 650 NOK extra for beeing late. That´s really bad service, and only happend because the luggage took a long time to arrive. Discrace!! "
" We arrived at the desk a few mins after 22. and had to pay 650 NOK extra for beeing late. That´s really bad service, and only happend because the luggage took a long time to arrive. Discrace!! "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 7
" Det fungerede fint "
" Resonans fra dæksel eller lignende. Intet sprinklervæske på bilen "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Fin oplevelse "
" Jeg er blevet opkrævet et beløb på mit creditkort efter endt leje, som jeg ikke ved hvad er eller har fået noget at vide om. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" altid god service "
" ventede 1 ½ time på udlevering "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 7
" Ok "
" Bilen var beskidt både indvendig og udvendig. Påstod vi havde lavet en mikroskopisk lille skade på den en fælg. Det havde vi ikke, men bilen var simpelthen så beskidt, at det havde været umuligt at opdage. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Meget gnidningsfrit "
" Alt forløb helt perfekt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Good car and efficient drop-off "
" The window cleaning liquid was empty when we picked up the car. We had to wait 15-20 minutes before the was filled up and we could drive off. The car itself was spacious and clean. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 6
" Bedste tilbud "
" Hurtig og effektiv ekspedition, god bil og ingen ekstraregninger "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget tilfredstillende "
" Billeje levet op til forventning "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" MEGET god oplevelse, bedste ever! "
" MEGET god oplevelse, bedste ever! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi havde lejet en VW Golf og fik udleveret en Mazda 3, de er muligvis i samme gruppe men køre komforten er væsentlig dårligere i en Mazda 3 sammenlignet med en VW Golf "
" Vi havde lejet en VW Golf og fik udleveret en Mazda 3, de er muligvis i samme gruppe men køre komforten er væsentlig dårligere i en Mazda 3 sammenlignet med en VW Golf. Den digitale leje kontrakt der skal underskrives via telefonen er ikke super brugervenlig. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Super mulighed for at sammenligne "
" Super service. Følte desværre at den "sammenlignelige" bil som vi fik var ringere end den vi havde bestilt. Men alt i alt meget fint alligevel "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt i alt en positiv erfaring "
" Alt i alt en positiv erfaring "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" ok "
" ingen instruktion om brug af bilen hvilket gav problemer med at køre den "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 9
" Fint med opgradering "
" Dejligt med opgradering. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Effektivt og alting i perfekt stand. "
" Effektivt og alting i perfekt stand. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det virker altid "
" Let og professionel "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Prisoversigten kan gøres blive bedre. Envejsgebyr er opgivet i NOK uden moms mens billeje er opgivet i EUR med moms. Det er ikke klar hvad man betaler for - er forsikringen med i prisen? Alle priselementer bør stilles op under hinanden i samme valuta og inkl. og eksl. moms. "
" Effektiv afhentning og aflevering. Intet pres på at tegne ekstra forsikring. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt var godt bortset fra at vi betalt for den stor forsikring på hjemme siden og igen hos Europecar. "
" Alt ok bortset fra at vi betalt extra forsikring selvom vi havde valgt den stor forsikring i forvejen. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 8
" som det skal være "
" let og bekvemt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" ok "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vil gerne leje bil hos jer igen en anden gang "
" Fin bil ,god behandling af personalet "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fungerer udemærket, benytter Jer tit - normalt ifbm. rejser til Tyskland og Holland. Kunne dog godt tæke mig en app hvor jeg havde relevnte dokumenter liggende i elektronisk form frem for alt papirarbejdet - men givetvist svært når I formidler for mange forskellige udelejere. "
" Blev opgraderet bilmæssigt, så meget fint. Ved aflevering få man ingen kvittering for at aflevere bilen hvilket jeg finder aldeles utrilfredsstillende: Man forventer at jeg afleverer en bil til næsten en million kroner (spritny Mercedes Benz), men jeg får ikke engang et stykke papir på jeg har returneret nøglen. Tror ikke det er anderledes ved andre selskaber, men det er GALT at man skal underskrive 'uanede mængder' at formularer ved udlevering af vognen og så ikke engang får et kvittering for at den er returneret. Der skulle per mail komme en kvittering, men den har jeg endnu ikke set - det er IKKE i orden, en fuldstændig urimelig procedure man har stablet på bene ! "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 10
" nemt. "
" Fin service, da jeg ville opgradere "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" ok "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God kommunikation "
" Meget venlige og professionelle "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt fint og godt. "
" Det ville være rigtig dejligt hvis det var muligt at bestille en bil med pigdæk om vinteren. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Fint dog manglede sprinklervæske "
" Fin bil. Manglet sprinklervæske "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg får altid en meget fin behandling af Auto Europe. Køretøjerne er i fin stand og prisen er, hvis man booker i fornuftig tid, meget fair. Jeg booker altid gennem Auto Europe! "
" Meget smidig billeje. Stor parathed i skranken ifm. udlevering af bil og effektivt og hurtigt ved aflevering. Flot! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Perfekt "
" Perfekt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God service og stor tilfredshed bilen. "
" God service og stor tilfredshed bilen. En hurtig personlig indføring i bilens tekniske systemer ville være en god luksus. Ikke at det var svært, blot tidsbesparende. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" har brugt det mange gange overalt i europa - og det virker. "
" kritisk at der ikke var vinterdæk på bilen når det nu er tidlig vinter i Norge "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Super Service "
" Super Service "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har altid fungeret tilfredsstillende og giver hurtigt overblik over flere udlejningsfirmaer. "
" Afleveringsstedet (Kirkenes) var oplyst åbent mellem 8-16, der var ingen tilstede kl. 9.15. God bil og fin opgradering, da der ikke var bil ledig i den bokkede gruppe. Vær opmærksom på høj afgift ved aflevering af bil andet sted inde udlevering -pris NOK 4.875. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtig og effektiv reservation, meget tilfreds "
" Udlevering gik langsomt, alle mine oplysninger skulle oplyses igen. Afleveringen gik meget hurtigt og effektivt. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" God pris og nemt. "
" Bedre bil end forventet. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt var i fineste orden. "
" Alt var i fineste orden. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har brugt Auto Europe flere gange, og alt har fungeret tilfredsstillende "
" Fuldkommen uproblematisk oplevelse "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Firmaet giver de bedste priser og jeg vender gerne tilbage. "
" Meget enkel procedure i Alta/Norge. Dog ingen kontrol af bil ved aflevering, så man er en lille smule usikker på hvordan situationen ville være, hvis der efterfølgende kom et krav fra biludlejningsfirmaet vedr. evt. påstået skade ... "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 10
" super god helt igennem "
" super god helt igennem "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det var fint "
" Det fungerede fint, både hvad angår afhentning og aflevering. Jeg havde dog svært ved at finde ud af radioen i bilen, men det skyldes nok min egen uvidenhed på det område. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Xxx "
" Xxx "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtigt nemt godt "
" Nemt godt hurtigt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg havde bestilt 3 selepuder til børnene, men der var kun 2 disponible i den rette størrelse. "
" Har altid skarpe priser på udlejning "
" Tromsø kontoret havde udlejet den bil der var reserveret og betalt til os. Efter diskussion med personalet fik vi en anden bil. Måtte vente ca 30 min på at bilen hastigt blev rengjort. Har ikke tidligere oplevet den slags forretningsmetode hos et stort anerkendt udlejningsfirma. Returneringen hos Hertz foregik venligt. Men vi kunne ikke få nogen kvittering da vi afleverede bilnøglen til servicemedarbejderen. Der var ingen problemer da vi slutafregnede på kontoret i afgangshallen. "
" Jeg har været tilfreds, men jeg kan ikke definitivt udtale mig, inden jeg ved, om jeg får hele mit deponerede beløb tilbage. "
" Uhøflig servicemedarbejder "
" Uhøflig servicemedarbejder "
" let og problemfrit "
" Bilen var meget snavset indvendigt. "