København byder på banebrydende arkitektur, tidløst design, historiske slotte og kunst af høj kvalitet. København er også en kongelig by og hjemsted for en af verdens ældste monarkier. Byen oser af historie med sine brostensbelagte smalle gader, gamle bindingsværkshuse, slotte og palæer. København er en stor by for kunstelskere og hjemsted for internationalt anerkendte kunstmuseer og moderne kunstgallerier i verdensklasse over hele København. Københavns madscene skaber internationale bølger, som overfloden af restauranter med Michelin-stjerne viser, og byen har været en af Europas designhovedstæder i årtier nu. Tivoli er så berømt, at nogle mennesker kommer til Danmark bare for at besøge det. Tivoli er verdens ældste forlystelsespark efter Bakken, som også er i København, og hvis du har børn med dig, får de deres livs oplevelse i disse forlystelsesparker.Når du lejer en bil i København, kan du let og bekvemt køre rundt på sjælland og besøge attraktioner som Lyngby friluftsmuseum, Louisiana museeum for moderne kunst, eller Trelleborg vikingmuseum.
Auto Europe har adgang til over 28.000 afhentningssteder rundt om i verden, og selvfølgelig er vi også i København. Med os kan du sammenligne tilbud og derefter booke en billig udlejningsbil i byens centrum, i Københavns lufthavn eller på Hovedbanegården. Hvis du ikke tidligere har lejet bil gennem os, kan du læse andres biludlejningsanmeldelser fra København herunder, og derefter udfylde din destination og lejedatoer i vores søgemaskine ovenfor, og klikke på søg for at få masser af tilbud fra kendte leverandører som Avis, Budget, Sixt, Enterprise, Alamo mange flere. Sammenlign, book og spar med Auto Europe!
" Jeg er ikke optimistisk med AutoEurope, for jeg har tidligere haft en sag med AutoEurope, og der var selskabet ikke til nogensomhelst hjælp. Men jeg har givet jer en ny chance, så nu må vi se. For jeg vil have mine penge tilbage fra de svindlere hos Enterprise. "
" Da jeg modtog bilen, var den fuld af skader, og kun nogle af dem var registrerede, samtidigt var bilen møgbeskidt, som så nærmest påført ud. Tillige var det meget svært at se noget i mørket i P-huset. Jeg påtalte straks dette både mundtligt, og fulgte op skriftligt og sendte fotos fra mørket. Vi havde ingen skader. Men efter afleveringen så fandt Alamo en hvid streg i skidtet på bilen og kaldte det en skade. Jeg kom selvfølgelig straks med indsigelser, ikke destomindre har Alamo/enterprise hævet over kr. 5000 på mit MasterCard. Det er simpelthen svindel. For mig er det ret åbenlyst at Enterprise spekulerer i at kunderne/forsikringen charges for en skade, som de ikke har forvoldt. Det er derfor de ikke udbedrer de mange skader på bilen. De samme skader kan bruges igen og og en til at opkræve ekstra. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Venlig og imødekommende personale hos Sixt ved skranken i Københavns Lufthavn "
" Der var ikke medarbejdere fra Sixt til stede da jeg afleverede bilen i H C Andersen Airport, kun en ansat fra lufthavnen som tog imod bilnøglen. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 3 Køretøjets tilstand: 10
" Godt udvalg og overblik . Gode priser "
" Nemt og hurtigt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hertz kunde ikke forlenge vores lejeavtale da vi bestemte oss for at bli nogle dager lenger, og vi måtte leje en ny bil. Det synes jeg er slet kundeservice! "
" Fin bil, god service. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget positiv oplevels, fik al den hjælp vi havde brug for. "
" Meget positiv. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi fik aldrig udleveret bilen(og I har trukket pengene) Vi måtte ikke leje, fåden udleveret bilen ved Europe car, fordi vi bor i DK og der ikke var betalt afgift af bilen. Kan ikke få fat i kundeservice. Bliver videresendt til en side der ikke fungere og der er ingen mail jeg kan henvende mig til... "
" Vi fik aldrig udleveret bilen(og I har trukket pengene) Vi måtte ikke leje, fåden udleveret bilen ved Europe car, fordi vi bor i DK og der ikke var betalt afgift af bilen. Kan ikke få fat i kundeservice. Bliver videresendt til en side der ikke fungere og der er ingen mail jeg kan henvende mig til... "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Hello There was a misunderstanding, I rented a car from your website, I went to pick it up at the place indicated by you, but I got a new contract for which I paid locally. A few days later, you withdraw money from the mano account, even though the contract was allegedly invalid. I'm trying to contact the help center, but no one answers or calls me back. Where did my payment for the car that I didn't get from the rental point go? "
" Hello There was a misunderstanding, I rented a car from your website, I went to pick it up at the place indicated by you, but I got a new contract for which I paid locally. A few days later, you withdraw money from the mano account, even though the contract was allegedly invalid. I'm trying to contact the help center, but no one answers or calls me back. Where did my payment for the car that I didn't get from the rental point go? "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Forsinket udlevering og bil uden automatgear, som bestilt og betalt ekstra for. Dog større bil. "
" Forsinket udlevering og bil uden automatgear, som bestilt og betalt ekstra for. Dog større bil. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" På trods af at jeg blev lovet tilsendelse pr e-mail af både lejekontrakt og aflveringslvittering, har jeg ikke modtaget nogle af delene. Jeg har endda bedt om det efter aflevering. Det er for ringe. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 9
" Jeres webside fungerer underligt. Man får en pris og accepterer og så dukker en anden pris op. Jeg sagde ja til 730, men da så jeg ville booke var den steget til over 1200. Først i 4. forsøg fik jeg den til den lovede pris. "
" Jeg måtte vente ½ time på at få en bil, da de havde svært ved at skaffe "dansker biler", så jeg først kom afsted kl. 18.30, selv om jeg havde leveret Quick oplysningerne. Jeg fik tilbudt en meget større bil, men spurgte hvor meget benzin den brugte og fik at vide at den kørte 20-22 km/l. Kun ved at holde mig under 110 km/t på motrovej og 80 på landevej, lykkedes det mig kun at køre 14,5 km/l. Jeg fik ingen kompensation for merforbruget. Grunden til at jeg ikke har bil selv er at jeg har valgt at leve klimavenligt, men det kræver så at jeg kan leje bil hos udlejningsfirmaer, der går efter at købe de mest miljøvenlige og ikke benzinslugere som den jeg fik. Jeg tror, at I ville kunne hente nye kunder på, hvis I gjorde det. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bruger stort set kun Jer "
" Super hurtig service både ved leje og tilbagelevering "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det er altid en fornøjelse. Gode biler til en fornuftig pris. "
" - "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Det har været godt de fleste gange, men jeg havde en meget dårlig oplevelse for nogle år siden som fik mig til at holde op med at anvende Auto Europe, og faktisk anbefalede venner og bekendte at holde sig væk. Nu har jeg dog forsøgt igen, så nu må vi se. "
" Alt var fint med Budget "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt at leje på nettet. Kunne dog ikke finde oplysninger om fri kilometer og måtte derfor ind på Budgets hjemmeside. Dobbeltarbejde. "
" Super nemt at leje på nettet. Hurtigt, venlig og kompetent betjening. Bil fungerede upåklageligt. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Altid et godt tilbud med høj standart af biler "
" Super flinke folk med høj service. havde glemt et mundbind da jeg havde afleveret og skulle med lufthavnshutlen men fik et uden beregning af Alamo. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" . "
" . "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 9
" Alt var ok "
" Jeg har ingen kommentarer, da alt gik som det skulle "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" - "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Fungerer fint, lejebiler til gode pris. "
" Skønt med opgradering til ny bil med automatgear. Kommer gerne igen. Der er styr på det. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Tak "
" Lidt sur modtager... "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg syntes at det er for stor forskel på den bil man for udleveret, i forhold til den bil man for sat i udsigte, når man lejer. Og jeg er helt med på at det står" eller lignende" Men alligevel. "
" Jeg syntes at det er for stor forskel på den bil man for udleveret, i forhold til den bil man for sat i udsigte, når man lejer. Og jeg er helt med på at det står" eller lignende" Men alligevel. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Mange tak! "
" Mange tak for jeres venlige og effektive service, og den virkelig fine bil! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hvornår kan man minilease biler i 1 eller 2 mdr. hos jer Autoeurope? "
" Fik opgradering så det var super. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Perfekt! "
" Perfekt! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" . "
" . "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" - "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" bare ok ,venlig og imødekommende pesonale "
" jeg havde lejet en mindre bil ,,men fik 2 extra pasager,,de gav mig et bud på en større bil jeg ikke kunne afslå ,,så ja fulstændig tilfreds "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtig og nem betjening "
" En fornøjelse at blive opgraderet til automatgear. Hurtig betjening "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Udemærket. "
" Udemærket. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" . "
" . "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Igen - umuligt at komme igennem på telefonen, og der ringes ikke tilbage! "
" Det er et stort problem at man ikke kan komme igennem på telefonerne! Min lejebil gik i stykker og jeg måtte ringe 20 gange samt maile, som jeg ikke ved blev læst nogensinde! "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Hjemmesiden er ikke klar nok omkring, hvad man faktisk har betalt for og hvad der mangler at betale for i din bestilling. Det er en meget dårlig ting og jeg følte mig snydt! "
" Det kedelige var, at jeg blev overrasket ved skranken om ekstra omkostninger. Dette omfattede en gps og børnesæde, som jeg troede jeg havde betalt for. Ekstraomkostningerne bliver heller ikke eksplicit udtalt ved skranken før end jeg sætter visakortet i maskinen og bliver overrasket over beløbet. Det synes jeg var en ubehagelig oplevelse, og jeg føler mig faktisk snydt. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt og problem frit. "
" Nemt og problem frit. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Good good. H+B "
" Good "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Venlig, effektiv og god betjening. "
" Venlig, effektiv og god betjening. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Better and simple insurance options. "
" It is a step back that car rental companies in Copenhagen Airport has moved further away from the main terminal, so you now a need to wait for the bus to get to the terminal. A waste of time. "
" God pris, nemt at finde bilen og udlejningsstedet "
" Man bliver altid glad når man er tilbudt en gratis opgradering :-). God venlig betjening , meget service minded personale. "
" Jeg var der kl 10 som angivet og har ventet 1 time og 15 minutter tilmat faa bilen, mens jeg var kunde nummer 8. Jeres system er haabloes foraeldret. Jeg skulle igen udfylde navn og masser af detaljer. som I allerede havde paa min voucher. Saa skulle det manuel findes papirer i en mappe. Jeg kan ikke forstaa at dette ikke er automatiseret. Det tog saa naesten 20 minutter per kunde! Medarbejderne (philip og en pige) var utrolig soede og virkede ogsaa travtl. Saa der maa vaere noget med jeres system og ikke med jeres medarbejdere, Tror ikke jeg skal leje hos jer igen. "
" Jeg var der kl 10 som angivet og har ventet 1 time og 15 minutter tilmat faa bilen, mens jeg var kunde nummer 8. Jeres system er haabloes foraeldret. Jeg skulle igen udfylde navn og masser af detaljer. som I allerede havde paa min voucher. Saa skulle det manuel findes papirer i en mappe. Jeg kan ikke forstaa at dette ikke er automatiseret. Det tog saa naesten 20 minutter per kunde! Medarbejderne (philip og en pige) var utrolig soede og virkede ogsaa travtl. Saa der maa vaere noget med jeres system og ikke med jeres medarbejdere, Tror ikke jeg skal leje hos jer igen. "