Frankrig er et af de mest lokkende lande i verden. Fristende mad som saucer, oste, brød og bagværk venter i de charmerende caféer. Franske strande er ofte kendt for at være naturiststrande, men der er også masser af familieorienterede strande. Mange franske landsbyer har alle moderne faciliteter, inklusive internetadgang, pengeautomater og mobiltelefontjeneste, men de bevarer deres historiske arkitektur, smukke udsigt og stille tempo i livet. Forkæl dig selv med berømt vin og champagne, og bliv derefter natten over i et traditionelt slot. Oplev mesterlig kunst og arkitektur, de franske alper og smukke landskaber. Skab dit eget legendariske eventyr i Frankrig. Tag en tur til Nice og oplev arkitekturen her, som kan være forbløffende med de vilde overdrivelser i Belle Epoque-stilen eller de barokke huse og palæer på bakkerne i Mont Boron. Besøg Paris, fra Louvre, det kunstneriske mekka, til Seins-flodens glitrende vand, det er let at udfylde din rejseplan med alle de seværdigheder, der skal ses i Paris. Du kan også tage en tur til Montpellier, som er blevet et af Europas nyeste feriedestinationer. Dette skyldes kombinationen af dens nærhed til Middelhavet, dets smukke middelalderlige bykerne og et pulserende natteliv (en fjerdedel af borgerne er studerende). Det er også en god destination for eventyrlystne - bjergene i Cévennes er kun en times kørsel væk.
Auto Europe blev grundlagt i 1954 og har tilbudt de bedste priser på biludlejning og det bredeste udvalg af køretøjer i mere end 65 år! Med over 24.000 afhentnings- og afleveringssteder, der er tilgængelige i mere end 180 forskellige lande, er virksomheden en af markedslederne i den internationale biludlejningsindustri, på grund af dets stærke forhold til alle verdens største globale, nationale og lokale biludlejningsleverandører i Frankrig og andre steder rundt omkring i verden. Du kan booke din lejebil hurtigt og sikkert i et par nemme trin på Auto Europe’s hjemmeside. Alternativt kan du ringe til vores prisvindende reservationsagenter på +45 78 75 53 06, som med glæde hjælper dig med at finde den bedste pris på den bil du behøver. Men inden du gør det, hvorfor ikke tage et kig på nedenstående biludlejningsanmeldelser fra Frankrig for at finde ud af, hvad andre kunder havde at sige om deres nylige Auto Europe-billejeoplevele.
" alt er ok :-) "
" alt virker perfekt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Effektivt og overskueligt "
" Effektivt, imødekommende og fair "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Virker perfekt "
" Fin service "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nem at overskue muligheder "
" Hurtig og problemfrit "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" - "
" - "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" God oplevelse "
" Indersiden af forruden trængte til en aftørring, ellers ren bil. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" alt fungerede tilfredsstillende "
" alt fungerede prof. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Se punkt 3. "
" Som jeg har skrevet til Goldcar finder jeg det lidt anstrengende, at de forsøger så hårdt at sælge ekstra forsikringer, selv om jeg har fortalt dem, at jeg er klar over konsekvenserne ved mit valg, samt at jeg er forsikret ad anden vej. Jeg er klar over, at det formentlig er fordi de her tjener flere penge end ved at leje bilen ud. (selv om det ved gud ikke er billigt pt!) Men når jeg så i forbindelse med afleveringen får at vide, at bilen allerede er registreret med så mange skader, at der ikke kan påføres yderlige, bekræfter det mig kun I at det ikke er for at gøre mig en tjeneste at de forsøger at sælge forsikringer! "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Ok "
" Ok "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" X "
" X "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Kind personal and all went easy "
" Kind personal and all went easy "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt fungerede, meget fint. "
" Alt fungerede, meget fint. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det har været en god og effektiv oplevelse at leje vires bil igennem Auto Europe. "
" Så god en betjening ved skranken og dejligt at hun talte engelsk! "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" fin og venlig service, hurtig og probelmfri betjening "
" fin og venlig service, hurtig og probelmfri betjening "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid en god service, og meget fine biler "
" Altid en god service, og meget fine biler "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt virkede fint, men jeg synes oplevelsen med GOLDCAR har givet en alt i alt dårlig oplevelse med biludlejningen. "
" Vi fik at vide at bilen ville få isat to barnesæder om ti minutter, da vi stod ved skranken for at klare papirarbejdet. Det tog 50 min, på trods af vi havde fat i GOLDCAR medarbejdere to gange i løbet af ventetiden. Vi fandt desuden de to autosæder vi lejede for 1030 DKKR, til ca. 500 DKKR i HYPER U. Det må man sige er svindel! Vi kunne altså have hentet de to sæder I NY STAND til samme pris i supermarkedet, i den tid vi ventede på sæderne. Bilen, en Renault Captur havde ridser og buler over hele karrosseriet, og det tog en evighed for os at udfylde papiret med synlige fejler og mangler. Det virker som en bedragerisk forretning når kunden skal betale for at lave ridser og buler i bilen, hvis den ikke efterfølgende bliver repareret. "
Samlet vurdering: 4 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Nemt og hurtigt, virkelig dejlig bil "
" Nemt og hurtigt, virkelig dejlig bil "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Good experience. But I have never experiences any situation with the damage, wonder what would my experience be in such a case. "
" 1. I was quite forcibly pushed to buy extra insurance for around 200-300 EUR, which I was refusing to do, and I felt treated like a very weird and unreasonable person because of that. 2. The windscreen and the back window were covered with the old dust on the inner side, which made watching against the sunlight very uncomfortable and even dangerous. I had to clean it myself (unperfectly, because I had no good equipment for this; GoldCar should have done this beforehand). "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" De var søde og venlige ved skranken og pressede mig ikke for yderligere forsikringer hvilket var stor lettelse og også usædvanligt i forhold til tidligere oplevelser . "
" Det undrer mig at alle mine oplysninger som tidligere er giver til Jer skal gentages ved skranken . Det forsinker processen "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Ok "
" Ok "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" En rigtig god oplevelse. Ingen kø ved udlevering eller aflevering. Fik en næsten helt ny bil. Eneste minus at bilens bagagerum var mindre end forventet. "
" En rigtig god oplevelse. Ingen kø ved udlevering eller aflevering. Fik en næsten helt ny bil. Eneste minus at bilens bagagerum var mindre end forventet. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" auto europe: delightful in person, charming on the phone, a pleasure to a customer "
" a great value car - and a cabriolet - fantastic surprise : ) but I had to return it 2 weeks early so deeply disappointed there was no refund "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det har været en rigtig god oplevelse! "
" Det har været en rigtig god oplevelse! "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fin og venlig betjening "
" Fin og venlig betjening "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt fungerede fint med leje gennem Auto Europe "
" På disken ved udleveringen stod et skilt om, at hvis bilen blev afleveret "ekstra ordinær beskidt" ville der blive krævet et gebyr på 130 Euro. I kontrakten var følgende nævnt "Indkapslet sand" ("embedded sand") - hvad det så end er.., "skrald" ("waste") og "opkast" ("vomit"). Jeg har stor forståelse for, at hvis man kaster op i en sprit ny leje bil så skal det koste når man afleverer. Vi afleverede en bil helt uden opkast og rengjort, men dog med lidt sand i bunden af bilen. Det ville tage max 5 min. at støvsuge dette op. Ved afleveringen stor en gammel, mavesur og fransktalende gut og krævede at vi skulle betale de 130 euro, og han pegede ivrigt på sandet ved højre bagsæde. Jeg protesterede vildt, men fik ikke lov at gå før jeg havde sat min signatur på en tablet. Aner ikke hvad jeg skrev under på, men gætter på, at det var at, de kunne hæve de 130 euro fra vores depositum. Vi havde et fly vi skulle nå, så jeg skrev under. Der er dog ikke hævet noget endnu, hvilket jeg tror og håber skyldes, at de ved udleveringen nok ikke fik reserveret et depositum på kreditkortet (de kom først til at hæve de 500 euro i depositum i stedet for blot at reservere det. Det blev krediteret med det samme, men jeg kan ikke se at de derudover fik reserveret et depositum). Uanset hvad, så er det en virkelig træls oplevelse og jo en ren pengemaskine for Europcar at bare kunne påstå at bilen er afleveret "ekstraordinær beskidt". Har lejet biler i over 20 år og har heldigvis aldrig oplevet noget lignende. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt hurtigt og god service "
" Nemt og hurtigt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" fin service men man skal nøje gennemgå sin bil for eventuelle tidligere skader, selv det mindste har de noteret "
" fin service men man skal nøje gennemgå sin bil for eventuelle tidligere skader, selv det mindste har de noteret "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Forsikringen gennem Auto Europe kræver, at der laves en anmeldelse til politiet, hvis man f.eks. finder en ridse i bilen efter parkering. Den slags vil/bør politiet naturligvis ikke spilde ressourcer på, og jeg er glad for, at forsikringen, der dækker selvrisikoen, ikke blev relevant for mig. "
" Bortset fra at jeg stod i kø i 94 minutter, så var oplevelsen upåklagelig. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid gode priser "
" Det tog alt for lang tid at få udleveret bilen. Ventede 25 min selvom der ikke var kø, og alt papirarbejde var lavet på forhånd. "
Samlet vurdering: 6 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 9
" Meget tilfreds "
" Tilfreds "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi var utilfredse med betjeningen ved returneringen af bilen i Bordeaux da betjeningen der forsøgte at pådutte en skade på bilen som vi ikke havde lavet "
" Meget venlig og effektiv betjening ved udlevering af bilen i Toulouse "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen problemer med Auto Europe "
" Fin udlevering. Bilen var ikke den model vi fik, 7 personers Sharan bestilt, vi fik en 9 personers Fiat. Bilen var meget bulet hele vejen rundt og den var ikke vasket ved afhentning eller rengjort inden i. Løs bagsæde bænk. "
Samlet vurdering: 4 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 2
" Gode priser, nem og overskuelig booking "
" Nemt og effektivt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" fint "
" fint "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" God og hurtig betjening, da jeg ringede for at få afklaret et par spørgsmål. "
" Det eneste, der mangler er, at Goldcar unblogger depositummet for brændstof. det er 153 €. Det er endnu ikke gjort. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har forløbet rigtig fint. "
" Er spændt på hvornår Goldcar frigiver de 11.000,- kr de har reserveret på Mastercard. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" ok "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God service fra medarbejderne. Bilen havde mange småskader. "
" God service men der var mange småskader på bilen. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 4
" Venlig og hurtig betjening men dyr billeje "
" Hurtig og venlig betjening, men noget dyr billeje "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Hurtigt og effektivt og venligt "
" Meget god, venligt personale "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt var ok. "
" Bilen blev afhentet ved midnat, og alt var klar ved skranken. Meget venligt personale. Bilen var næsten ny, og alt var i orden. Afleveringen i lufthavnen fungerede meget nemt. Hans "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Rimelig pris "
" Jeg synes man bliver "påduttet" en ekstraforsikring trods modstand fra min side. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 10
" Fantastisk "
" Bilen var farligt undermotoriseret "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Dejlugt med chek in hjemmefra "
" Bilen kørte meget rystende ig ujævn i ndtil vi justerede dæktrykket. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Overordnet tilfreds med det hele. "
" Bilen kunne måske godt have været lidt mere rengjort indvendig. Efter 10 min. kørsel viser skærmen fladt hjul/dæktryk. Dæktrykket viser sig så at være godt nok, men svært at nulstille skærmen i en bil man ikke kender + ikke taler fransk :( "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Har brugt Auto Europe i mange år og det fungerer fint. "
" Jeg havde lejet en Peugeot 5008 (7 pax) og får en Citroen Berlingo (7 Pax). Det er efter min mening en væsentlig ringere bil end en 5008'er. De havde ikke andre med manuel gear, så derfor ville en anden bil koste 10 Euro/dag ekstra i opgradering til aut. gear. Det er dårlig service. Derudover opstod der defekt på Berlingo'en på dag 2 (19/5) med en meddelelse om, at bilen skulle på værksted. Vi kunne heldigvis trille tilbage med max. 1500 o/min til en stor parkeringsplads 10 km fra vores bolig, hvor vi blev hentet af andre i vores selskab. Oplevelsen med Enterprises service var heller ikke god. Efter 25 min. i telefonkø havde de ikke svaret på opkaldet med ønske om engelsk som sprog, og jeg lagde på. Efterfølgende prøvede vi på fransk (har en ven, der taler flydende fransk), og der kom vi igennem på under 5 min. Det var nu heller ikke en speciel god oplevelse, da servicemanden i den anden ende slet ikke var fra Enterprise, og derfor skulle have stort set alle detaljer fra kontrakten oplyst flere gange for at kunne hjælpe. Vi lykkedes efter 45 min at få aftalt afhentning af Berlingo'en dagen efter (20/5) kl. 08.00. Havde min ven ikke kunnet fransk, havde jeg formentlig skulle bruge hele aften på at forsøge at komme igennem til servicecenteret. For dårligt. Herpå måtte vi selv finde ud af at finde et Enterprisekontor, hvor vi kunne få en ny bil. Da vi skulle til Mougins 20/5 lykkedes det os at finde et kontor i Cannes Mougins, hvor vi fik en anden bil (Peugeot 3008). Vi accepterede dette på trods af, at det ikke er samme kategori som den bestilte bil, da vi ikke havde tid og lyst til at bruge resten af dagen på at få en bil i rette kategori. Aflevering af 3008'er gik godt, men jeg fik besked om, at hun ikke kunne afslutte Berlingo'en på den oprindelige kontrakt. Her 3 dage efter har jeg forsat ikke hørt om Entreprise mener der er et udstående på Berlingo'en. Samlet set har oplevelsen med Enterprise været dårlig - de leverede simpelthen en for ringe bil og for ringe service. "
Samlet vurdering: 3 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 1
" Velfungerende, ingen problemer. "
" Alt 100% perfekt og hurtigt. Intet at klage over. Dog er lejeprisen blevet for høj. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" alt ok "
" Key and go fungerede ret godt, da jeg endeligt fandt ud af det. Aflevering gik let og smertefrit "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God oplevelse med det firma "
" Fin service bil fin i stand "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Mange gode oplevelser med Auto Europe. Kunne måske måske ønske lidt flere premium/luksus-biler. "
" God bil, god pris og normalt god service - denne gang dog lang ventetid ved udlevering. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bilen luget af røg, dårligt "
" Ok men bilen lugte af røg "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Meget nemt og probelmløs. "
" Lang ventetid ved ankomst i Basel til at få udleveret bilen. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fin bil, flink betjening "
" Tanken var ikke fuld, dæktrykket var for lavt. Da jeg afleverede skulle jeg sende mail for at det kunne rettes - men det er det blevet hurtigt. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 7
" Ok "
" Ok "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Problemfrit at leje gennem jer. "
" Søde men for lidt personale ved afhentning. Der var lang kø, kan noget af arbejdet ikke laves inden man kommer? Bilen var ikke vasket ved afhentning. Men alt i alt en god oplevelse. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Meget fin behandling af personalet både ved afhentning og levering af bilen. Bilen havde mange småskader - ca. 15 ridser og skrammer. Det betød at jeg skulle bruge meget tid på at registrere og tage fotos af skaderne. "
" Meget fin behandling af personalet både ved afhentning og levering af bilen. Bilen havde mange småskader - ca. 15 ridser og skrammer. Det betød at jeg skulle bruge meget tid på at registrere og tage fotos af skaderne. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 3
" Alle aftaler og priser blev overholdt. "
" Meget venlige og hjælpsomme medarbejdere i både Paris og i lufthavnen. Super professionelle og styr på det. Vi fik endda en større bil end vi havde regnet med. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Jeg bruger jer hver gang - så det er vel en anbefaling i sig selv. "
" Jeg er mindre tilfreds med at bilen ikke havde aircon når det var en del af aftalen - faktisk en skuffelse. Fjernelse af reservation af depositum på MASTERCARD kunne godt være hurtigere - reelt ved jeg ikke om jeg har en god oplevelse endnu ;0) "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 6
" hurtig bekræftelse og god information omkring leje og info inden afrejse "
" hurtig og professionelt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nem og intuitiv hjemmeside, let at bestille , "
" Hurtig ekspedition trods stor kø, de skulle naturligvis prøve at sælge tillægsforsikring , trods alt var klaret via Auto Europe "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt fungerede, dejlig bil, skulle bære sådan at leje bil hver gang. "
" Alt fungerede, dejlig bil, skulle bære sådan at leje bil hver gang. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe har, indtil nu, gennem mere end 10 år, aldrig ladet mig i stikken :) "
" As can be seen from above, I find everything satisfactory - very polite handling at the agency in Montpellier, easy change of return site (Aeroport de Lyon) because of an SNCF strike - though a bit costly. Only thing to mention is that they forgot to let Montpellier know that the car was returned in Lyon. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Gode "
" Ok "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det var ikke første gang og årsag til at jeg vendte tilbage. "
" Vinduet i førersiden kunne kun med besvær køre op og ned og ind imellem kørte det bare ned af sig selv. Blev først opdaget da vi var væk fra udlejer. Men ellers generelt udmærket betjening. Prisen var tiltrækkende. "
Samlet vurdering: 6 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 10
" Ikke meget at sætte en finger på. "
" Vi fik en super fin bil, som i princippet var en klasse over det vi havde booket. Men alligvel forsøgte sælger ved skranken at overbevise os om at vi for et tilkøb af en forsikring kunne få en endnu bedre bil. Det var ikke rigtig til at gennemskue fordelene og det var tydeligt at det blot var standard salgs gas. Det var dog det eneste som trak oplevelsen ned, alt i alt en dejlig bil og nem ud/aflevering. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid gode oversigter "
" Undrer mig over, at der er extra "lufthavnsskat" som skal betales ved skranken. Forklaredes som en slags "tax sejour". "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fint! "
" Fint! "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Fast and efficient service all the way with Hertz. With a receipt stating that everything was OK when returning the car, which is not the case with many other Rental companies. "
" Fast and efficient service all the way. With a receipt stating that everything was OK when returning the car, which is not the case with many other Rental companies. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Ualmindelig hurtig betjening i forbindelse med aflevering af bilen. "
" Alt OK samtidig med, at vi fik en større bil end bestilt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Udmærket "
" Udmærket "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Ok "
" For lang ventetid ved udlevering "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Tak "
" Noget rod med forsikring.. Tog den fulde dækning ved bestilling., men det kunne manden ved skranken ikke se, bekræfte.. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" God "
" God "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid godt at have flere muligheder når man skal leje "
" Oplevelse som forventet "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fint at I finder gode priser. "
" Venlig personale. Men lang ventetid for at komme til skranke. "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 6
" Godt website "
" Bilen var under den forventning jeg havde. En Renault Clio istedet for Peogeot 308? "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Samme "
" Godt, men der manglede en minibus i udvalget. Den fandtes heldigvis på stedet. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det fungerede bare. "
" Det fungerede bare. Ville dog have været fint med bedre vejledning før tjek ind. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det var en fin oplevelse med hurtig og flink ekspedition. "
" Det var en fin oplevelse med hurtig og flink ekspedition. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fin tilfredshed og service hos Autoeurope. "
" Da vi hentede vores lejede bil i garagen kunne vi konstaterer at der var en større skade på hø.side af bilen. Dette blev vi ikke informeret om ved skrænken-hvor vi i det hele taget oplevede en dårlig service.Bilen var heller ikke fuldt tanket-og rengøringen indvendigt i bilen var mangelfuld. Vi har under vores ferie haft store frustrationer omkring det og haft kontaktet EuropeCar både telefonisk og pr. Mail. Ved afleveringen af bilen fik vi så endelig at vide at skaden på bilen var registreret hos firmaet.Godt nok noget for sen information!!!!! Det skal retfærdigt siges at vi før har lejet bil hos firmaet hvor vi har været tilfredse-så meget uheldigt denne gang p.g.a manglende information. "
Samlet vurdering: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 1
" Altid godt at kunne leje bil inkl forsikringer! "
" Umiddelbart efter afhentning af bilen, lyste lampe for forkert dæktryk hvorfor jeg måtte få dette ordnet. Bilen var meget skrammet. Køen ved skranken var både meget lang og langsom. Det tog 1 time at få nøglerne! "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 4
" Hurtig betjening både ved afhentning og aflevering af bil "
" God og hurtig service "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Virkede fint... "
" Hurtig ind- og udtjekning "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Fin kommunikation "
" Hurtigt og smertefrit "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 5
" Meget tilfreds med Auto Europa. Kunde gennem 40+ "
" Lejemålet startede kl. 1300. Vores flybilletter var to gange lavet om af henholdsvis Lufthansa og Air France. Ved henvendelse ved skranken dagen før lejemålet spurgte jeg om vi kunne afhente bilen 1200 eller 1100 næste dag hvor lejemålet begyndte kl. 1300. På ikke særlig venlig vis blev jeg oplyst om at det var umuligt. Ingen form for imødekommenhed eller venlig anvisning af at jeg evt. kunne henvende mig lidt før 1300. Lidt skuffende "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok "
" Ok "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt fungerede til min fulde tilfredshed. "
" Alt fungerede til min fulde tilfredshed. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Tilfreds "
" Tilfreds "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok "
" Fint "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Perfekt. "
" Der manglede wifi dækning ved skranken og man måtte gå udenfor for at få dækning. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Helt fint "
" Helt fint "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Generelt en fin løsning. "
" Full - Full betyder også, at den er fuld ved afhentning ... og ikke næsten Full. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" ok "
" ok "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" ok "
" ok "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Det fungerede fint "
" Udlevering af bilen tog lang tid - 30 minutter. Bilen var dårligt rengjort og det samme var de to barnesæder vi havde lejet. Barnesæderne var ikke klar ved afhentning og vi måtte selv op og spørge efter dem og på en længere gåtur for at hente dem. Afleveringen tog lang tid 20 minutter + "
Samlet vurdering: 3 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 3 Køretøjets tilstand: 2
" Alt fungerer meget tilfredsstillende. "
" Det er et stort beløb ca 1200 eur, man bliver opkrævet som depositum ved afhentning. Udover dette, forløb leje af bilen uproblematisk. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Let tilgængeligt, uproblematisk og venligt personalr "
" Uproblematisk "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen problemer der ellers "
" Kunne ikke tale med nogen ved udlevering af bilen, med en stor lim mærke på dør ellers, og svær at aflevere bilen, da jeg skulle flyve tidligt, og alt virker lukket i lufthavn, og selv om jeg vidste hvor det var, var det svært at finde indgang. Udover det, fik jeg 400 kr. minus i caution returnering, uden at vide hvorfor "
Samlet vurdering: 1 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Det var svært at se, om man kunne få bilen i terminal 1 - tlf. service var på gebrokkent engelsk, ikke dansk "
" god service, ingen kø, effektivt. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Alt virkede som det skulle, vi skulle bare ikke selv havde valgt Goldcar. "
" Det var svært at slippe for ekstra forsikring, men efter mange lange debatter, lykkedes det at slippe fri. Det kan jo ikke være meningen. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ville blot gerne have oplyst ved leje hvilken type bil man får da jeg ville have foretrækket en diesel og ikke en plug in hybrid "
" Fungerer upåklageligt har været meget tilfreds "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fine and less expensive "
" Fine but too expensive I was not able to talk to the customer on the phone.... "
Samlet vurdering: 6 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid nemt og smidigt. Bare en god oplevelse "
" Det er en uønsket oplevelse, at Europcar forsøger at presse yderligere forsikring på en billeje end det ønskede. Selv om man giver dem et klart nej, bliver de ved og ved, og forsøger at skabe en usikkerhed ved at italesætte de værste ulykker, der kunne ske "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Velfungerende! "
" Super professionelt! "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hvis man har mulighed for at forhåndsregistrere sig inden ankomst, skal der også være en fordel, når man kommer frem. Så duer det ikke, at proceduren er så besværlig, at ingen kan finde ud af det, og at systemet går ned flere gange ved hver check in "
" Kæmpe kø og self-check in, som ikke virkede Bilens ruder havde aldrig været pudsede, de var helt blå på indersiden og umulige at se igennem, når solen skinnede "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Alt virkede perfekt, god pris "
" Perfekt service, hurtig betjening, fin bil "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God service "
" God service "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Problemfrit "
" Nemt og hurtigt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Normalt er prisen OK - men denne billeje var meget dyr. "
" Meget dårlig bemanding udleveringen. Var ved ikke at få min lejebil da man påstod at mit kort ikke var lovligt. "
Samlet vurdering: 4 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" God. "
" God. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" OK "
" perfekt! "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Glæder mig til den dag hvor man kan få udleveret bilen på under 1 minut. Alt har været tastet ind hjemmefra så man burde bare kunne nøjes med sr vise sit kørerkort og betale og så få nøglen. "
" Alt var fint - dog en meget homogen ydelse så svært at se hvor I gør det bedre end konkurrenterne. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" OK Vi bruger Autoerope en del "
" Når håndtering ved aflevering kun får 5 er det fordi der ikke var nogen til at tage i mod kl. 07.30 Det virker lidt usikkert at man ikkefår en kvittering på at bilen var i samme stand som da man modtog den "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 10
" Nem bestilling "
" Nem og hurtig afhentning "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fint og nemt "
" Helt ok "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Autoeurope fungerer godt som booking platform. Jeg efterlyser dog en bedre evne til at forhandle priser og betingelser med udlejningsselskaberne., og dermed konkurere med andre booking platforme. "
" Kommentar til køretøjet - en VW Polo: En motor på 1,0 l og 3 cylindre i denne bil er helt utilstrækkeligt i en ellers god bil. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Perfect as always "
" Perfect car bad weather Too much time when I waited to pick up car as it was more than 30 mn "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid nemt at leje og afbestille bil. Især godt i disse tider. "
" Meget venlig og informativ udlejer i Nice by. Dog skal de fjerne pilen, som peger mod venstre foran bygningen, da kontoret er flyttet ind under arkaden "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Da jeg hentede bilen gav ekspedienten mig det indtryk, at alle skader var registreret, så jeg behøvede ikke checke noget. Da jeg aflevere viste det sig ikke at være tilfældet. En enkelt bule var ikke registreret (som jeg ved var der da jeg hentede bilen. Det fik dog ikke nogen konsekvens, men alligevel... "
" Da jeg hentede bilen gav ekspedienten mig det indtryk, at alle skader var registreret, så jeg behøvede ikke checke noget. Da jeg aflevere viste det sig ikke at være tilfældet. En enkelt bule var ikke registreret (som jeg ved var der da jeg hentede bilen. Det fik dog ikke nogen konsekvens, men alligevel... "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det fungerer altid med jer og anbefaler jer altid til andre. I gør det fremragende. "
" Lidt ventetid ved afhentning, flink medarbejder, fik større bil end forventet, ingen ekstra tilkøb påtvungen, "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt at finde udlejningsfirmaer. Mangler måske at fx InterRent i Nice næsten altid vil have flere penge til forsikring selv om vi har forsikring gennem Mastercard. "
" Meget venlig, talte tydeligt engelsk (i Nice, Frankrig). "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har ind til nu været tilfreds "
" 2 avis personaler v aflevering, som virkede meget stressede, fordi der stod 4 - 5 i kø for udlevering, således at de 2 - ikke havde tid til at modtage de returnerede biler på vanlig vis. Beskeden var bare "smid nøglen i boksen"! Normalt gennemgår man som kunde bilen sammen med 1 Avis personale. ( Der var heldigvis ikke noget ) "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 9
" Har lejet gennem de sidste 10 år. Oplever generelt National og Alamo som mere servicemindede. "
" Uerfaren betjening ved skranken, tog lidt lang tid. Ærgerligt, at der ikke er personale ved parkeringen, man skal alene tjekke for evt. skader. Bilen ikke rengjort indvendig, trods reklamer om ekstra rengøring. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 6
" Der er ikke grund til at kigge efter andre agenter. Auto Europe er bare bedst og har alle de nødvendige informationer tilgængelige "
" Super service og et godt tilbud om opgradering "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det kunne være VIRKEliGT godt hvis det var mere præcist hvor mange kufferter der er plads til i baggagerum - alternativt hvor mange liter det rummer. Vi har lejet bil i 15 år og vejledningen er forståelig nok konservativ, men indenfor en kategori er der store udsving i kapacitet. Mere præcision tak, så vi kan vælge den rigtige bil alt efter om vi er 2, 3 eller 4 personer. "
" Kort ventetid i lufthavn, opgradering ved afhentning, Splinterny bil med under 2k på km, vi opdagede en ridse på den ene bildør på en p-plads, som vi meddelte ved aflevering. Vii blev ikke bon'et for skaden efter at have udfyldt en skadesanmeldelse online efter hjemkomst. Tak. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Som altid var alt i orden :) "
" Alt var i orden. Venlig og imødekommende betjening ved udlevering af bilen. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har gode erfaringer med Auto Europe og har benyttet firmaet de sidste 10 - 15 år - så må efterhånden være "Super gold user" "
" Motorkraften i denne type bil er for lille hvis man er 4 personer og bagage i den. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Fungere rigtig godt, og priserne er ofte de bedste. "
" Altid nyere biler. Eneste negative: Ruder og spejle er altid fyldt med kalkpletter, der reducerer udsynet. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt og god service. Vil helt klart benytte mig af auto europe igen. "
" Fungerede helt perfekt - rigtig behageligt personale og virkelig god service :) "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Der er store forskel mellem de forskellige billejere. Foreløbig har vi været gladeste ved Sixt. "
" Den unge mand, som leverede og modtog bilen, bør have lønforhøjelse. Venlig, smilende, tålmodig. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Perfekt. Dog udfordrende med engelsktalene kundeservice "
" Perfekt "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God og overskuelig hjemmeside. "
" Nemt, og fornuftige priser "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hele vejen igennem en god oplevelse "
" Godt engelsktalende oplevelse "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" meget tilfreds "
" meget tilfreds "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" OK "
" aceptabel "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Auto Europe virker og har en god back up hvis der er behov "
" Havde fået en skade som blev behandlet meget professionelt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Udmærket "
" God service - god bil - fornuftig pris "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt i alt helt fantastisk. Vores bedste billeje i europa til dato. "
" Øv vi ikke fik en cabriolet som booket, men godt vi blev opgraderet til en super god bil. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Rigtig god oplevelse fra start til slut. "
" Rigtig god oplevelse fra start til slut. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" ok "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Meget nemt at booke via hjemmesiden - hurtigt svar og fremsendelse af E-voucher.:) Absolut professionelt firma.:) "
" Nemt, hurtigt og smidigt.:) Ingen pres for at købe ekstra forsikringer m.m. Fik gratis opdateret til lidt større bil og inkl GPS uden meromkostning. Super god service og meget venligt og imødekommende personale "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Helt fint "
" Helt fint "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det fungere bare. "
" Vi er meget tilfredse med Enterprise. Vi fik en god behandling og de var effektive. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt virkede perfekt og det var super nemt! "
" Det virkede bare - super fedt ! "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt fungere bare "
" Meget nemt ingen unødig Ventetid, venligt og hjælpsom personale "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Klart og enbkelt at gennemføre leje af bilen "
" Venlig og professionel betjening "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fin "
" Fin "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Ok "
" Ok "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Alt var i orden "
" Alt var i orden "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt var perfekt. "
" God service. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det hele køre bare og de har nogle rigtige gode priser! "
" Nemt og godt! "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Udmærket "
" Udmœrket "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fin service "
" Fin service "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God tryg oplevelse, fungerer godt, konkurrncedygtige priser "
" Venligt personale, nye biler, kort vente tid "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fungerer altid upåklageligt "
" Hurtig og effektiv "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" effektivt og gode tilbud "
" venligt personale og hurtige "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nem og overskuelig hjemmeside. God information om praktiske oplysninger og kontaktoplysninger i mail i ugen op til startdato. "
" Altid gode biler og venlig betjening. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Velfungerende og fornuftig pris "
" Fint, men bilen bad om olieservice fra første lejedag. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" OK oplevelse "
" Der var lang ventetid ved skranken. Lejer jævnligt fra AVIS. Desværre gemmer Avis ikke kontaktinformationer. Alle oplysninger skal indtastes hver gang. Ellers forløb ekspedition OK. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kan anbefales :-) "
" Hurtig og easy-betjening i lufthavnen "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt var ok "
" Ok "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kontrol af dæktryk manglede. Måtte søge anden europcar. Hurtigt og venligt ordnet. "
" Kontrol af dæktryk manglede. Måtte søge anden europcar. Hurtigt og venligt ordnet. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Har nu brugt Auto Europe over 25 gange i løbet af de sidste 4 år - og det virker og holder hvergang med reservation og betaling :-) "
" Fantastisk hurtig og venlig betjening i Nice - og bilen var i fin stand. Kan kun anbefales :-) "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe bestræber sig på at give kunderne vigtige informationer for at undgå problemer ved afhentning og aflevering. "
" Service fungerer rigtig godt. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har flere gange lejet bil gennem Auto Europe. Og det har altid fungeret fint. "
" Kendte ikke Firefly i forvejen. Men alting fungerede. "
" nemt og korrekt "
" hurtig og korrekt betjening "
" Lynhurtig ekspedition. Pæn ny bil. "
" Kompetent og venligt personale "
" Easy to book and fair price "
" Good service from agent, the car was dirty outside "
" Det var nemt og alt fungerede fint. Godt og højt informationsniveau. "
" Fin, helt ny bil. De havde dog glemt at fylde tilstrækkelig kølervæske på; det kostede en dag med værksted etc. Hertz ?kompenserede? med fri diesel, men havde end ikke brugt en halv tank; så det var måske knap så fair. "
" Fungerer 100% og hjemmesiden er let og overskuelig. "
" Der er meget lang ventetid og de bruger en del tid på at gøre opmærksom på at den forsikring vi har købt via autoeurope ikke er god nok, hvilken gør at man som lejer bliver usikker på det købte produkt. "
" Air France strejken med flyaflysning nødvendiggjorde uforudset,dyr forlængelse af lejemålet, men det er vist svært at tage højde for. "
" Perfekt, venlig service, meget fin bil (næsten ny 308 Diesel) og ingen smålighed ved tankaflæsningen ved afleveringen. "
" Det ville være godt, hvis man kunne have en profil, så man ikke skal indtaste oplysninger, hver gang man booker. Vi booker næsten altid på samme destination og bruger de samme kreditkort. "
" Altid super service inkl. gode biler. "
" En valgfri tillægs forsikring i samarbejdede med fx. allianz-assistance, der tilbyder en selvrisiko forsikring, ville øge trygheden. "
" Sprit ny bil, valgfri farve og en bagatelgrænse for mindre skader, ridser og buler. Det mest imødekommende og venlige personale vi nogensinde har mødt i et udlejningsfirma. "
" Helt fantastisk service både ved afhentning, telefonisk opfølgning i løbet af lejeperioden samt ved aflevering "
" Efterlader indtrykket af en discount udbyder. Bilen ikke ordentligt rengjort - placering ude under åben himmel. Venligt personale. Attraktiv pris. "
" Det hele har været helt fint. Med hensyn til udlevering af bilen, er det jo altid bedst, når man nu har bestilt den i lufthavnen, at man ikke skal ud og køre i bus for at få bilen? - det vil være rart at vide på forhånd, hvor kontoret er og hvor bilerne befinder sig. Det er så også besynderligt, at det altid er en anden bil man får tilbudt på stedet, end den man har bestilt hjemmefra? Denne gang var det et ok skift tror jeg. "
" Det hele har været helt fint. Med hensyn til udlevering af bilen, er det jo altid bedst, når man nu har bestilt den i lufthavnen, at man ikke skal ud og køre i bus for at få bilen? - det vil være rart at vide på forhånd, hvor kontoret er og hvor bilerne befinder sig. Det er så også besynderligt, at det altid er en anden bil man får tilbudt på stedet, end den man har bestilt hjemmefra? Denne gang var det et ok skift tror jeg. "
" da vi skulle aflevere bilen, gik begge mænd nede i P-kælderen men ringede til desken og kom op med nøglen, men fik ikke gennemgået bilen med nogen, det ville jeg gerne have gjort, når der nu ikke var noget galt med den! "
" Alt fungerede perfekt "
" Alt fungerede super fint med Alamo - god bil, god service ifm. udlevering og tilbagelevering af bilen "
" Jeg anbefaler alle at booke deres bil igennem Auto europa, fordi det er nemt, billigt og hurtigt. "
" Meget nemt og hurtigt "
" Super service, flinke hjælper.👍🏻👍🏻 "
" Alle vi var i kontakt med var super motiverede og service- minede, alt var helt perfekt. "
" Som nævnt ovenfor "
" Fik fantastisk service hos udlejeren i Nice. "
" Alamo by Entreprice fulgte op på udlejningen med en telefonsamtale. Fantastisk positiv service. "
" Altid tilfreds når jeg lejer hos autoeurope.Bliver der problemer er det nemt at komme i kontakt med autoeurope,og en god pris.Firefly i Nice Ret venligst voucher ang. Firefly placering i Nice. "
" Oplysninger på voucher ang. afhentning/aflevering i Nice er ikke korrekte.kontor /afhentning/aflevering er nu samme sted uden for terminal 2.God løsning!.meget nemt at komme i kontakt med personale.God rute anvisning ved aflevering.Fik næsten ny Ford Fiesta (5000 km. "
" Nemt og overskueligt, super med opfølgende email, om betingelserne og hvad du kan forvente og hvad du kan forvente sker ved udlejer, og at du ikke behøver at køber mere forsikring hos udlejre. "
" Super behandling, mangler dog at få en kvittering fra modtager af bilen. "
" Super med seperate skranker til kundebetjening "
" Udlevering i Bordeaux tog meget lang tid Aflevering var hurtig og effektiv "
" Når man har tegnet fuld forsikring på bilen, virker det lidt bøvlet at personalet vil have en til at tegne en forsikring for ikke at "blokke" beløbet til selvrisiko. Men ellers let at leje osv. alt gik godt. "
" Samme som ovenfor. Dejligt at der er personale på pladsen både når kan skal have bilen, men også når vi skulle aflevere den igen. Dejligt. "
" Det fungerede helt som ønsket! "
" Fin fin service og relevante informationer "
" Det er et problem, generelt, at forsikringsforholdene mellem Auto Europe og udlejere ikke er afstemt. Hvis man f.eks. lejer en bil med forsikring og Super Cover, så accepteres dette ikke hos nogen udlejere, de presser altid og bliver til tider ubehagelige. "
" Det tog lidt tid at komme igennem på telefonen og lidt kompliceret at rykke afhentningstidspunktet 30 min. Men ellers rigtig god service. "
" Det var lidt kompliceret og temmelig tidskrævende at ændre navn på fører, men heldigvis var det uden ekstra omkostninger. Men ellers god service og vi fik en større bil end den som var booket. "
" Udmærket "
" Udmærket "
" Tilfreds 👍 "
" Dejlig hurtig ekspedition. Men nu var det jo også en onsdag formiddag. !? "
" Every ting has worked, perfectly. "
" I am very stasfied with the service I have received from the ALAMO. "
" Simplere/billigere selvrisikoforsikring. "
" De (Alamo/Enterprise) leverer klart den bedste service i Nice lufthavn. Hver gang ! "
" Perfekt, yderst tilfreds "
" Utrolig venlig personale, højt service niveau "
" Godt og effektivt system. Priserne er ved at blive noget pebrede i Nice. "
" Fin bil. God service. "
" Det er nogle fine biler man kan få udleveret... Vi fik en bil, hvor den ene bagskærm var helt smadret... Og en stor bule i bag kofangeren... Det er utroligt at det ikke bliver lavet... "
" De skal lære at snakke engelsk!!!! Og når man aflevere bilen og den bliver tilset med skader, kunne det være rart at man fik en kvittering at det hele er iorden med bilen... Det mangler der 😊 "
" Hurtigt og nemt. Ingen problemer. "
" God betjening og hurtigt udlevering. "
" Jeg er udmærket tilfreds med Auto Europe og Citer/Enterprise. "
" Se tidligere bemærkning "