" Personen ved skranken gav dårlig information om forsikring og var mest interesseret i at sælge tillægs produkter.. "
" Personen ved skranken gav dårlig information om forsikring og var mest interesseret i at sælge tillægs produkter. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 9
" Not much to say booking straight forward didn't have to make any contact "
" They didn't know Autoeurope tried to sell more insurance otherwise ok "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 4
" - "
" - "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget lang ventetid (3 timer) Meget venligt personale "
" Meget lang ventetid (3 timer) "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" No comment "
" Alt for lang ekspeditionstid ved skranken "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Oplevelsen med Europcar var fin, men de oplever åbenbart jævnligt forvekslinger mellem forventede biler og de biler, man kunne få udleveret. "
" Der var en uoverensstemmelse ift hvilken størrelse bil, vi havde lejet. Vi kunne derfor kun få en meget mindre bil end forventet, uden at skulle betale ekstra. Det var meget utilfredsstillende. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Med hensyn ekstra ydelser, herunder fører og passager forsikring , samt fuld dækning for selvrisiko, havde jeg ønsket det var muligt at have den oplysning tidligere og ikke ved udlevering af bilen "
" Der skal lyde en stor ros til Dimi for hans håndtering. Med hensyn ekstra ydelser, herunder fører og passager forsikring , samt fuld dækning for selvrisiko, havde jeg ønsket det var muligt at have den oplysning tidligere og ikke ved udlevering af bilen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" car pick up after 9.30 pm - one guy only and 8 customers. Europa car need more employees late at Stansted "
" car pick up after 9.30 pm - one guy only and 8 customers. europa car need more employees late at Stansted "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Super "
" Super "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" .. "
" Bilen kunne være bedre. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Billejeoplevelsen med AutoEurope foregik upåklageligt og oplevelsen med Europcar var både nem og behagelig. "
" Mobeen var en særdeles venlig og hjælpsom medarbejder og bidrog til at gøre billejeoplevelsen nem og behagelig. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Se pkt. 3. Ved afhentning kunne de ikke levere den bestilte bil eller tilsvarende. Men en anden mod merbetaling. Personen hævdede at han ikke kendte til forsinkelsen af vores fly, grundet storm. Vi havde oplyst fly nr ved bestilling. Efter en længere diskussion, fik vi en bil, uden merpris. Men dog lidt mindre end den bestilte. Det er uheldigt, at man ikke kan stole på at udlejningsselskabet lever op til den bestilling vi baserer vores rejse efter. "
" Ved afhentning kunne de ikke levere den bestilte bil eller tilsvarende. Men en anden mod merbetaling. Personen hævdede at han ikke kendte til forsinkelsen af vores fly, grundet storm. Vi havde oplyst fly nr ved bestilling. Efter en længere diskussion, fik vi en bil, uden merpris. Men dog lidt mindre end den bestilte. Det er uheldigt, at man ikke kan stole på at udlejningsselskabet lever op til den bestilling vi baserer vores rejse efter. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Det var nemt at finde den rigtige bil til den rigtige pris. "
" Alt forløb som forventet. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" okki "
" Ventetid ved shuttle bus "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget effektivt. "
" Jeg har nu for anden gang oplevet at modtage en bil hos Europcar som der tydeligvis var noget galt med. I begge tilfælde var der ingen motorkraft og instrumentpanelet indikerede hele tiden at der skulle geares op -- f.x. "indikering af skift til 6. gear" når bilen netop var startet. I begge tilfælde har jeres personale været hurtige til at skifte bilen, men det give unødigt tidsspild. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 3
" Jeg følte ikke jeg fik nogen tilbagemelding ifm. afleverering af bilen. Så man går og venter nervøst nogle dage, før man får svar på om man hænger på ekstraomkostninger eller ej. "
" Jeg følte ikke jeg fik nogen tilbagemelding ifm. afleverering af bilen. Så man går og venter nervøst nogle dage, før man får svar på om man hænger på ekstraomkostninger eller ej. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 10
" Hvis man ringer det danske nummer kan man ikke få fat på en der snakker dansk. Jeg havde et simpelt spørgsmål om shuttle bussen som ikke kunne besvares selv om jeg spurgte på engelsk "
" Fik tilbud mellem 2 biler men fik ikke at vide at jeg skulle betale mere for den jeg valgte. Det samme med forsikringen, der blev ikke sagt en pris, der blev holdt et beløb tilbage på mit kort. Jeg troede det var for hvis jeg ødelagde bilen. Det beløb er nu hævet på mit kort. Man skulle jo synes at hvis man bestiller upgrade atdet skal betales up front. Ret uoverskueligt. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" As many times before things just worked. When i had the issue with Europcar Stansted hrlped themselves with "an upgrade" Autoeurope stept in and helps me against this clever way of making an easy buck. "
" Europcar Stansted gave me a VW Golf instead of the reserved "Corsa or equivalent" They gave me this. No mentioning of any "charge for upgrade" - the charge they helped themselves to afterwards. Wonder how many times they successfully do this?? I made a claim on this issue. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Automatgear filteret blev opsat på autoeurope sitet - har brugt autoeurope tidligere uden problemer - men denne gang blev det dyrt - opfordrer til at være meget vågen "
" Vi havde opsat et automatgear filter ved søgningen og lagde ikke mærke til at bekræftelsen var på en bil med manuelt gear - ved ændringen da vi skulle hente bilen blev prisen firedoblet "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Xxx "
" Xxx "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Autoeurope: Meget tilfredsstillende som altid. Men jeg synes i bør tage en snak vedr. serviceniveau hos Europecar i London Gatwick. "
" Vi kommer forholdsvis hurtigt til skranken og bliver betjent men så går det ellers utroligt langsomt men til sidst får vi en bil. Da vi kommer til P-arealet viser det sig at den er med manuelt gear som er en stor overraskelse for personalet og vi har jo betalt et betydeligt beløb ekstra for aut. gear. Da vi kommer retur har de dog fundet en bil til os. Den var ok men masser buler, 50.000 miles og vinduesviskeren var i stykker/slidt hvilket vi desværre først opdagede senere. Den viskede ikke ordentligt lige i førerens synfelt. Aflevering var også en farce hvor vi fik skæld ud for at holde i vejen selv om der ikke var nogle ledige pladser. De var totalt ligeglade da jeg sagde viskeren var i stykker. Dårlig oplevelse med Europecar. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 4
" Vi blev lidt presset til at tage en større bil og tagne en selvrisiko annullering i et samlet tilbud. Vi var dog bevidste om at vi kunne sige nej - hvilket vi gjorde flere gange hvorefter ekstra prisen faldt hver gang. Bagageklappen virkede ikke på hele turen så den gik op og ned på forkerte tidspunkter og vi fik den flere gange lige i hovedet "
" Vi blev lidt presset til at tage en større bil og tagne en selvrisiko annullering i et samlet tilbud. Vi var dog bevidste om at vi kunne sige nej - hvilket vi gjorde flere gange hvorefter ekstra prisen faldt hver gang. Bagageklappen virkede ikke på hele turen så den gik op og ned på forkerte tidspunkter og vi fik den flere gange lige i hovedet "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 5
" Som altid - det bedste! "
" Bilen havde nogle mangler - defekt vinduesvisker defekte vinduesåbning og der kom ingen undskyldning ved afleveringen. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 4
" Det fungerede fint og uden friktion. "
" Vi fik en temmelig slidt og skrammet bil, som jeg havde forventet af leje ved et lavprisselskab. Men forventede at Europecar havde en højere standard. De tilbød dog en nyere bil mod et tillæg på ca. 200 pund. Da jeg afslog dette tilbud, var de nærmest ligeglade med vores invendinger imod skrammerne på bilen. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Fungerede super "
" Kun 4 i køen foran mig, men det tager 20 min at ekspedere hver kunde, fordi der bliver gjort så mange forsøg på ekstra salg, og fordi processen bare er ineffektiv. Jeg ender med at få min bil efter hele TO timer, og kun fordi jeg spørger en anden Europcar medarbejder ude på P- pladsen, om hun kunne hjælpe. Det kunne hun. Men ekspeditionen og kommunikationen ved skranken var virkelig elendig og under al kritik. Men bilen var god, og vi havde en fin ferie efterfølgende. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Igen??? "
" Fik en bil med et gear der var det værste skramlende, vi nogensinde har kørt med. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 5
" Selve bookingen foregik fint. Jeg blev tilbudt ekstra forsikring i sidste øjeblik, hvilket jeg gerne ville tilkøbe. Dette kunne ikke ske online, så da jeg kontaktede Auto Europe blev jeg stillet igennem til en tysktalende(!) medarbejder. Dette gik også an, og vi fik gennemført købet af den ekstra forsikring, men jeg modtog aldrig nogensinde en kvittering på mit tilkøb. "
" Der blev gjort meget ihærdige forsøg på at få os opgraderet til en større bil, hvilket var grænseløst irriterende. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" effecient "
" very nice and effecient "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" No further comments "
" No further comments "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 7
" Se svar under rubrik 3. "
" Måtte tegne ny fuld forsikring via Europcar, da de ikke havde kendskab til, hvad THP og ZQ betød. De kunne derfor ikke udlevere den reserverede bil med fuld forsikring. Jeg var derfor nødsaget til at tegne ny forsikring, hvilket har betydet ekstra udgift og har sandsynlig været dobbeltforsikret. Har talt med Auto Europe via det engelske kontor, da dansk kontor var lukket. Aftalt at jeg fremsender div. materiale via link, som jeg modtog derfra på mail. HVEM DER HAR RET ved jeg ikke, hvorfor mine svar nødvendigvis ikke er retvisende. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Velfungerende "
" Ingen specielle kommentarer; det fungerede. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Som I ser: alt var perfekt mvh Jørgen Strüwing "
" Everything was perfect "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" fin og overskuelig hjemme side "
" meget lang vente tid for at få nøglerne "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Hvorfor tjekker jeres system ikke, at jeg aflyste billejen, så jeg ikke belemres med spørgeskema?? "
" Hvorfor tjekker jeres system ikke, at jeg aflyste billejen, så jeg ikke belemres med spørgeskema?? "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 5
" Jeg har kun gode erfaringer med Europcar og jeg har benyttet dem mange gange "
" Jeg har kun gode erfaringer med Europcar og jeg har benyttet dem mange gange. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt i alt ingen problemer. Ønsker dog stadig større gennemsigtighed ved tegning af forsikring "
" Alt i alt en god oplevelse med Europcar, også personalet. Eneste anke er at jeg godt kunne ønske mig en større gennemsigtighed ved tegning af ekstra forsikring når man afhenter bilen. Det kunne f.eks ske ved at man allerede på hjemmesiden kan se hvad man tilbyder af ekstra forsikring fx mod selvrisisko og hvad omkostningerne er, og dermed vurdere om de er nødvendige. Det er lidt for presserende at skulle tage stilling til det ved skranken når man skal afhente bilen og det er en dyr forsikring synes jeg men følte mig tvunget til at tage den, da selvrisikoen var høj (1500 brittisk pund) "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" God priser og bilen var helt i top. Lidt venter tid ved skranken med afhentning af bilen, men hurtig aflevering af bilen ved Manchester Airport. Mere end tilfreds. "
" Bilen vi fik var helt i top, under 1år gammel. Kørte perfekt efter vores behov. Kørte over 2000 km i England, Scotland og Wales. Helt sikkert vender tilbage en anden gang. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" nemt "
" IT problemer, så det tog lang tid ved skranken. Bilen var ikke specielt ren, plettede sæder og stadig sand/grus og småpapir fra tidligere. Kørte fint. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 6
" Super service "
" Ingen problemer, super service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen bemærkninger "
" Vi fik først tilbudt en langt lavere katagiriseret bil men da vi påpegede fejlen blev den hurtig løst....lejer foran os i køen blev udsat for det samme ! "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Effektiv og nemt at booke en bil. "
" Effective og nemme processer, venlig personale ved skranken. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt har bare fungeret helt utroligt godt. Fantastisk behagelig betjening. "
" Vi har været rigtig glade for hele oplevelsen. Fantastisk betjening alle stederne og super dejlig bil. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg har IKKE lyst til at dele nogen kommentarer! Bad survey! "
" Jeg har IKKE lyst til at dele nogen kommentarer! "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Dejligt overskueligt. "
" Bilen var ikke klar før en time efter vi havde bestilt den til. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Se ovenover "
" Vi fik en bil (Opel Mokka) som efter vores opfattelse var væsentlig mindre end den vi havde bestilt (Skoda Octavia). Og havde store problemer med at få vores klapvogn til at være der. Uden at lægge sæderne ned. Og selvfølgelig fik de solgt os en extra forsikring sande sagde at den forsikring vi havde købt hos Auto Europe ikke var tilstrækkelig. Vi følte os snydt da ham i skranken sagde 30 pence Per Day, selvom det var 30 pound. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 5
" Super nemt ved bestilling, god betjening ved udlevering, fin bil - med andre ord god service. "
" Meget imødekommende og hjælpende medarbejder ved skranken. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" x "
" x "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Min utilfredshed kan begrundes med at jeg gennem Auto Europe var i den tro at jeg havde lejet en bil til en fast pris, i dette tilfælde en Skoda Octavia, eller lign. Jeg var samtidig klar over at der ville kunne komme nogle tillæg af forskellig art i UK. ud fra gældende lokale forhold. m.m. Jeg var ret overbevist om at jeg ikke ville have problemer med l udlejningsfirmaet i UK. da det er et rimeligt stort og kendt selskab, i dette tilfælde EUROPCAR. Jeg har før lejet bil i udlandet, bl.a. Grækenland, Tyskland, Spanien og Italien, og har aldrig haft problemer der. Ydermere virkede Autoeuropes hjemmeside overskuelig og prof. og det var nemt at bestille og få de nødvendige oplysninger. . "
" Ved ankomsten til EUROPCAR i UK., havde jeg det nødvendige formular med reservationsnr. Det tog mig dog et stykke tid at overbevise udlejer om at jeg faktisk havde betalt 179,26 EUR. hjemmefra,. Derefter viste det sig de ikke havde en Skoda Octavia som bestilt, eller lign. De havde en Mercedes C Class jeg kunne leje. Det skal nævnes at ud over familie og min gamle mor på godt halvfems, så vi skulle hurtig videre. Folkene fra EUROPCAR, fortalte mig at det var en meget billig pris for den pågældende bil, jeg havde mistet overblikket da de talte om refusion for en del af lejen, så det var svært at overskue den endelige pris. Resultatet for leje af bil ved hjemkomsten EUROPCAR 4.696,53 Autoeurope 1.357,00 I alt. 6.053,5 "
" Uvist hvem der havde skylden (AutoEurope eller Europcar) for at vi ikke kunne få vores reserverede bil. Ikke særlig fedt ved midnat og med to børn og med udsigten til at skulle køre én time til bookede hotel. Vedkommende kan selvfølgelig ikke anbefales! "
" Såfremt Europcar havde overbooked respektiv lejet vores i forvejen reserverede bil, er det klart, at de skal have den dårligste anbefaling "
" Thank you for a good experience. Friendly service and a great car. "
" Super service, friendly and efficient. "
" Det havde været billigere at leje direkte hos udlejeren. Auto Europe er kun et fordyrende mellemled. "