Fra livlige, kulturfyldte byer til fredelige områder med enestående naturlig skønhed, Storbritannien er en utrolig forskelligartet destination for rejsende. Storbritannien (UK) består af England, Skotland, Wales og Nordirland og har længe været et af Europas mest populære turistmål. Landets appel har meget at gøre med dets varierende landskab og rige kulturarv. De bedste steder at besøge inkluderer alt fra smukt bevarede landejendomme og slotte til de mange kunstgallerier og museer i verdensklasse. Storbritannien har mange charmerende steder at udforske, og de fleste er inden for rækkevidde af byer som London, Brighton, Edinburgh og Glasgow. Alt dette gør din ferie i Storbritannien til en tur fuld af oplevelser. Uanset om det er dit første, anden eller syvogtyvende besøg i Storbritannien vil der garanteret altid være noget du endnu ikke har opdaget.
Auto Europe har adgang til over 24.000 afhentningssteder rundt om i verden, og selvfølgelig er vi også i Storbritannien. Med os kan du sammenligne tilbud og derefter booke en billig udlejningsbil i mange byer og lufthavne rundt om i landet. Hvis du ikke tidligere har lejet bil gennem os, kan du læse andres biludlejningsanmeldelser fra Storbritannien herunder, og derefter udfylde din destination og lejedatoer i vores søgemaskine ovenfor, og klikke på søg for at få masser af tilbud fra kendte leverandører som Avis, Europcar, Budget, Enterprise, Alamo og mange flere. Du kan også ringe til vores reservationsspecialister på +45 78 75 53 06, så hjælper de dig gerne med at finde den perfekte bil til din tur. Sammenlign, book og spar med Auto Europe!
" Perfekt. Ingen problemer. "
" De foreslog at jeg skulle have en polo i stedet for en større bil jeg havde booket. Det blev rettet ved påtale. De satte selvrisikoen højere en ved min bookings bekræftelse. Det blev rettet ved påtale. De var ivrige for at få os til at købe ekstra forsikringer og dette tog lang tid. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt "
" Effektiv ved udlevering og aflevering. "
Samlet vurdering: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Nemt og bekvemt "
" Meget venlig og kompetent medarbejdere ved skranken "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Som altid - det bedste! "
" Bilen havde nogle mangler - defekt vinduesvisker defekte vinduesåbning og der kom ingen undskyldning ved afleveringen. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 4
" Det fungerede fint og uden friktion. "
" Vi fik en temmelig slidt og skrammet bil, som jeg havde forventet af leje ved et lavprisselskab. Men forventede at Europecar havde en højere standard. De tilbød dog en nyere bil mod et tillæg på ca. 200 pund. Da jeg afslog dette tilbud, var de nærmest ligeglade med vores invendinger imod skrammerne på bilen. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Fungerede super "
" Kun 4 i køen foran mig, men det tager 20 min at ekspedere hver kunde, fordi der bliver gjort så mange forsøg på ekstra salg, og fordi processen bare er ineffektiv. Jeg ender med at få min bil efter hele TO timer, og kun fordi jeg spørger en anden Europcar medarbejder ude på P- pladsen, om hun kunne hjælpe. Det kunne hun. Men ekspeditionen og kommunikationen ved skranken var virkelig elendig og under al kritik. Men bilen var god, og vi havde en fin ferie efterfølgende. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe was fine. I never involved them in my issue with Enterprise, but I trust if Enterprise had not found a 9 seater, automatic van, that they would have been willing to intervene in some way. "
" I booked and paid for a 9 seater, automatic van. To be clear, a 9 seater, automatic van is much more expensive than a 7 or 5 seater and it is more expensive than a manual gear box. Therefore, the choice is rather deliberate. I was left a message the night before I was to pick up my rental by Victoria at Stansted who asked that I call her to confirm my reservation. I found this odd as I had prepaid, and I found it inconvenient as I was a visitor to the UK, so making UK phone calls was expensive, and somewhat complicated from a foreign phone (and it didn't help she left the wrong number). Nevertheless, I called her back (at the number Auto Europe had sent me) and confirmed that I had ordered a 9 seater (she did not mention the gear shift type) and she agreed that I really needed a 9 seater by asking how many passengers and luggage I had. When I showed up, the Enterprise rep did all the paperwork for what turned out to be a 7 seater which was manual. This was only discovered AFTER all the paperwork had been done and I had walked out on the lot to see the van. I walked back into the facility and said that a 7 seater would not work, and I wanted and had paid for an automatic. So we had to start over. Enterprise said that they had no 9 seater automatic van available, but only a 9 seater manual, and in fact it was quite uncommon to find a 9 seater automatic (despite my booking)! Because I figured there was nothing to be done, I said I wanted some refund since I had paid about 300 extra dollars for the automatic. The representative went to talk to his manager. Then, a 9 seater, automatic van was found, rented to me, and everything was fine. I don't know if the company was trying to get me to take a 7 seater, manual because it was easier for them or what, but it was annoying that despite having it clearly marked on my paperwork that I had paid for a 9 seater automatic, they didn't just give me that car first, and they kept leaving it to me to figure out that something was not as per my pre paid reservation. And I never was clear why I was contacted the night before to confirm everything, especially in light of the fact that the car I ordered wasn't what I got, until I made a point of it. The call, and trying to return that call, just seemed an unneeded stress while on vacation. "
Samlet vurdering: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 10
" Kun tilfredshed En ting : der var ingen instruktionsbog ... "
" Har svaret - fint "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Simpelt og bedste pris "
" Nemt og hurtigt "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" effecient "
" very nice and effecient "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt at bestille, et stort plus med tillægsforsikring supercover "
" Rigtig god service ved afhentning og retur "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Very happy customer, use AE every time I need a car. "
" Final invoice charged extra driver, which of course is fair, plus £37 more that I do not understand. Not happy - voucher should equal final invoice except ofc extra driver. "
Samlet vurdering: 6 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe er et professionelt bekendskab. "
" Lang ventetid - kunne ikke udskrive kontrakten på grund af en defekt printer. "
Samlet vurdering: 5 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 9
" Super god det er ikke altid de har den bil man ønsker men så løses det. "
" Har brugt dem flere gange og vil også bruge dem fremover. Men ønsker en fast pris leje af Volvo XC 60 fremover da jeg kommer 3-5 gange i Edinburgh lufthavn om året. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Velfungerende "
" Ingen specielle kommentarer; det fungerede. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kun gode anbefalinger "
" Kate i Stansted var meget kompetent og service minded. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtigt og nemt at booke, dejlig med mulighed for supercover. "
" God, effektiv, venlig service med afhentning og levering af bilen. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Works just fine. "
" No problems, good service. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Super nemt "
" No problem at all "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Tilfreds "
" Fik bilen efter max 10 minutter. Ingen forsøg på at sælge extra forsikring. Aflevering lige så hurtig. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I have used Auto Europe many times before and as an agent it is quite satisfactory. "
" The car was still dirty in the back seat area. There was already small scrapes etc. but they were marked on the papers. We had full insurance from the vendor so we were not worried about getting done for somebody elses damage. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Booking great, cost ok. "
" Service was great. Car was average. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Effektiv og nemt at booke en bil. "
" Effective og nemme processer, venlig personale ved skranken. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt har bare fungeret helt utroligt godt. Fantastisk behagelig betjening. "
" Vi har været rigtig glade for hele oplevelsen. Fantastisk betjening alle stederne og super dejlig bil. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har benyttenet Auto europa flere/mange gange uden der har været problemer. "
" Problem fri afhentning og aflevering af bilen som iøvrigt var helt ny (kørt 164 Mil. Ingen forsøg på sælge yderlige forsikringer ud over dem dem var med i prisen. "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Som altid, alt ok :-) "
" Som altid, alt ok :-) "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" All worked perfect "
" Super service "
Samlet vurdering: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Easirent is just fine "
" billigt, bilerne kunne være pænere rengjort, men prisen taget i betragtning er jeg meget meget tilfreds "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 6
" Enkel, overskuelig og nem bestilling af billeje "
" All in all a good experience, but I do think that the price for an insurance without excess is way to high to even consider "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Super nemt ved bestilling, god betjening ved udlevering, fin bil - med andre ord god service. "
" Meget imødekommende og hjælpende medarbejder ved skranken. "
Samlet vurdering: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" Another hassle free rent experience "
" Super service by Sixt agent in Edinburgh airport "
" Thank you for a good experience. Friendly service and a great car. "
" Super service, friendly and efficient. "
" Vi har altid været tilfreds med Auto Europe og har anbefalet det til familie og venner "
" Vi fik ikke lige den type bil vi havde bestilt, men en noget større. Det var da ok, men havde vi kendt bilens størrelse havde det været en anden fører der skulle have været på som anden fører. Vi modtog en bil med nogen skrammer uden at få papir på hvilke og hvor skrammerne sad. Jeg tog heldigvis billeder, for ellers var vi blevet opkrævet selvrisiko. I øvrigt var det ikke hos Keddy vi skulle afhente bilen, men europcar og på den måde er det svært at udtale sig om Keddy. "
" Uden problemer DOG det fremgik ikke af min voucher at jeg enten skulle betale £7.50 eller vaske bilen før tilbagelevering. "
" Bil OK Ved afhentning forsøgte Interrent at pådutte mig samme forsikringer jeg havde tegnet i forvejen. De havde også et krav om at jeg skulle vaske bilen før tilbagellevering - eller betale £7,50. Efter udlejningen fjernede de ikke reservationen på mit kreditkort. "
" Simple and fast to book "
" Friendly reception - the rental car was OK. "
" Var virkelig glad for bilen. Fik en opgradere af den god Glæder mig til næste gang "
" Den var udmærket "
" Kunne være dejligt om man blev guided til en tankstation - den er svær at finde i Heathrow og man skal aflevere bilen med fyldt tank - det var lidt udfordrende! "
" Voucher gerne på engelsk fremover. der er ikke mange andre end mig selv der kan læse den på dansk. kunne ikke vise Keddy betingelserrne. "
" bortset fra ovennævnte fin betjening "
" Overskueligt site "
" Lidt uhøflig betjening ved afhentning, bl.a insisterede Hertz medarbejderen på, jeg ikke havde købt fuld forsikring i forsøget på selv at sælge forsikringen. Til gengæld en rigtig fin bil til pengene, fint rengjort samt god service ved afleveringen "
" Meget positiv oplevelse m "
" Meget positiv oplevelse med Hertz 😊 "
" Det er en god og overskuelig hjemmeside. Udvalget af biler og priserne er OK. Det kan være lidt svært at gennemskue tillægsforsikringerne!, men det var de til gengæld gode til hvor vi hentede bilen. "
" Godt servicemindet personale. Det er også OK, at bil udlevering /bil aflevering ligger væk fra lufthavnen da der er bus. Men det ville selvfølgelig være helt optimalt, men umuligt, at man bare gik lige ud af lufthavnen. Jeg har endnu ikke været på netbank og set efter, men jeg regner med, at depositum er tilbageført - det giver "lille"usikkerhed. "
" Meget fin service. "
" Det er 2. gang jeg bruger jer og den bestilte bil var der og der var ingen problemer med udlejer "
" Da vi først fandt Hertz foregik resten gnidningsløst, men i Heathrow terminal 2, var Hertz info-punktet ikke bemandet og automatikken fungerede ikke. Lufthavnsinformationen kunne ikke fortælle hvor vi skulle gå hen. Efter en del søgning fandt vi dog et skilt med pil som viste hen til parkeringspladsen hvor Hertz og andre biludlejnings selskaber samlede op. Herfra gik alt godt. Altså Ønskes bedre info/skiltning i lufthavn. "
" Nice and clean car. Friendly and helpfull staff. However the cleaning guys were obviously stressed since they had not been give timely orders for car preparation and were behind scedule. I had to wait for the car getting cleaned (well after the pickup time). It was fine by me to wait for 10 minutes, but obviously not very pleasant for the cleaning staff. "
" It is nice, if they will always carry on being so helpful. Makes things much easier. "
" Maybe a little road map of the area. Otherwise very helpful. "
" Virkelig god pris! "
" De prøvede at få os til at købe ekstra-ekstra-forsikring da vi stod ved skranken. De burde have været informeret om/opmærksom på at vi allerede havde købt os til den højest mulige dækning. Men vi fik en dejlig bil og havde ingen problemer undervejs. "