Den kuperede Preveza-region ligger på en lille halvø mellem det Ioniske Hav og den Ambraciske Golf. Preveza er et af de steder i det nordvestlige Grækenland, hvor du bogstaveligt talt bare kan lukke ned og slappe af. Med en blanding af fascinerende historie og kosmopolitiske fortovscaféer, er Preveza et yndet tilflugtssted for dem der elsker strande, krystalklart vand og en tilbagelænet livsstil. På trods af sin naturskønne kystplacering er Parga et lavmælt feriested og giver en god base for bådture til nærliggende Korfu. Resten af regionen føles stadig ægte græsk, tiltrækker få udenlandske besøgende og bevarer stolt sin traditionelle livsstil. Tag ud af byen og nyd moder natur i det antikke Nikopolis. Den billigste måde at komme rundt i Preveza er med bus eller bil. Du kan se på lejebiler og nyde friheden til at udforske byen og omgivelserne i dit eget tempo her på vores hjemmeside.
Auto Europe har adgang til over 28.000 afhentningssteder rundt om i verden, og dermed naturligvis også i Preveza. Via os kan du sammenligne tilbud og derefter booke en billig udlejningsbil rundt omkring på øen, eller i Preveza lufthavn. Hvis du ikke tidligere har lejet bil gennem os, kan du læse andres biludlejningsanmeldelser fra Preveza herunder, og derefter udfylde destination og lejedatoer i vores søgemaskine ovenfor, for at få masser af tilbud fra kendte leverandører som Europcar, Avis, Budget, Thrifty, Global og mange flere. Sammenlign, book og spar med Auto Europe!
" Alt var godt. "
" Alt var godt - ingen problemer. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ringede til dem i forbindelse med afhentningen af bilen, men medarbejderen var slet ikke hjælpsom og ikke venlig. "
" Krævede ekstra forsikring, vidste ikke hvor bilen var og leverede en bil med delvis defekt kobling. Vil ikke give en kvittering for ekstra "depositum" "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 3
" Helt igennem professionelt og selvom I er en online portal kan man også få personlig betjening på en ordentlig måde. "
" Alt fungerer professionelt. Er kunde gennem de sidste 3, 4, 5 år og det agter jeg at blive ved med at være. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Billigt og nemt "
" - "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" easy rental "
" Super service Enterprice "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Da jeg ankom til Preveza, var firmaet Suprise ikke som lovet i ankomsthallen, så jeg måtte bruge meget tid på at lede efter kontoret. Det viser sig at de ikke eksisterer mere! Jeg ringede til Auto Europe kundesupport, men de kunne ikke hjælpe mig. Heldigvis var der en venlig person i EuropCar kontoret, som kunne fortælle mig, at jeg skulle lede efter firmaet Eurowheels, som har kontor udenfor ankomsthallen bag parkeringspladsen. "
" Surprice var ikke at finde i ankomsthallen, firmaet eksisterer ikke længere! "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" 7 year old car. Rude rental agent at return. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 4
" Er glad for at kunne tilkøbe forsikring hos jer, så jeg kender den fulde pris før rejse og undgår at skulle stå i ankomstlufthavnen og diskutere priser og behov med den lokale biludlejer. "
" Lit sløv medarbejder ved udlevering. Samme medarbejder var lidt friskere og mere serviceminded ved aflevering. Og meget grundig omkring tjek af eksisterende skader/ridser ved udlevering. Også grundig ved aflevering. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Depot og selvrisiko størrelsen, burde fremgå af den samlede oversigt..!! "
" Lejeskranken står til; inde i Lufthavnen, Hvilket ikke er rigtigt, idet den for ca. 5 år siden - Blev flyttet overfor lufthavnsbygningerne, ca. 300 meter. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Altid nemt og gode priser. Har brugt autoeurope mange gange og er meget tilfreds "
" Alt gik fint og det var en hurtig og venlig betjening "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ALDRIG vil jeg vælge auto-europe igen. Jeg blev nødt til at betale den fulde forsikring lokal ved skranken- ca 3 gange den pris som jeg havde betalt for bilen inkl fuld forsikring på forhånd. Det er en dyrt mellemled som på ingen måde har været rentabel. "
" Meget mærkeligt at en uges forsikring er dyre ved leje gennem autoeurope end at leje den i lufthavnen inkl fuld forsikring. Det var ikke deres skyld, men svært at føle et godt produkt. Jeg vælger en anden næste gang. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Vi fik udleveret en mindre bil VW Up i forhold til Hyundai i30 eller lignende, vi havde booket. Bilen var også i dårlig stand, en kontrollampe viste hele tiden for lav dæktryk selv om det blev tjekket. "
" Vi fik udleveret en mindre bil VW Up i forhold til det vi havde booket som var en Hyundai i30 eller tilsvarende. Vi fik at vide at det ikke kunne laves om. "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 4
" Gode priser og alt fungerer godt "
" Nyere bil med alt det forventelige - eks. apple carplay "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Tænker ikke der er nogen dårlig oplevelse med Autoeurope som sådan. Det er generelt kun afhentningsstederne med kvaliteten og tilstanden af bilerne man får udleveret. "
" Bilerne har generelt mange buler og skrammer, så man skal gå bilen nøje efter. Tænker at de har fået betaling for alle de skrammer, men de udbedre dem ikke så måske kan de få betaling for en bule du ikke har set ved afhentning, det er ikke hensigtsmæssigt. Samtidig er bilerne aldrig fyldt op med benzin, der er normalt kutyme at det er fuld til fuld, det får de også mere ud af, da de nok skal sige hvis ikke den er fyld lige så meget op som ved afhentning, så man fylder selfølgelig mere på end der var. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 3
" Ingen problemer ! "
" meget service minded og imødekommende "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God vejledning og god service ved billeje ved Exer. Var meget tilfredse. "
" Fik god vejledning og god service ved afhentning af bilen. Også hurtig ekspedition ved aflevering af bilen, så meget tilfreds med at leje ved Exer. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen kommentarer. "
" Jeg havde en god oplevelse - meget venligt personale, ikke deres skyld vi hentede bilen midt i et skybrud....... Havde bestilt en bil med manuelt gear, men den var i stykker, så jeg fik bare en med automatgear til samme pris - dejligt! Jeg kommer aldrig til at synes at aflevering med samme benzinstand som modtaget er smart - fuld > fuld ville være rart. Men det gælder jo åbenbart generelt i Grækenland, så det kan Alamo ikke lastes for. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt gik som forventet.helt uden problemer! God oplevelse!!! "
" Venlig og hurtig betjening! Bilen var i orden og vi har bestemt fået valuta for pengene! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" X "
" X "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 6
" Altid nemt at bruge Autoeurope. Du får hurtigt overblik over tilbudte biler og priser, nem valg af bil og gennemførelse af reservation. Der har aldrig været problemer ved selve biludlejningen når man præsentere dem for Autoeurope voucheren. "
" Hurtig og nem ekspedition. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Super betjening. "
" Alt virker perfekt. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Bruger altid Auto Europe, da det er nemt og hurtigt. "
" Super service og lækker bil til prisen. Behagelig betjening af medarbejderen, som var den samme ved både afhentning og aflevering. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" god har lejet mange gange hos jer uden nogen problemer. men Drive vil vi ikke anbefale til nogen. "
" blev afkrævet 40 euro ved afhentning på grund af forsinket fly ca 15 min efter aftalt tid udlejer hævdede at det efter kontors lukketid. bare ikke i orden ,har vi aldrig været udsat for tidligere. så Drive kan ikke anbefales. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Alt fungerede som det skulle "
" Instruktionsbogen i bilen var kun på græsk, ville have været dejligt, hvis der havde været en engelsk udgave. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtigt og smidigt "
" Bilen var en ældre Fiat Panda med ikke fungerende sikkerhedssele og Meget dårlig stand, hvilket vi fandt ud af efter 100 km og fik byttet bilen. Bilen burde ikke være på vejen "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 2
" Alt fungerede perfekt og der er ingen indvendinger herfra. "
" Der er absolut intet at udsætte på den bil vi lejede her og alt var ok. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" super god oplevelse "
" det bedste jeg har prøvet i Grækenland "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Virkede ikke som om Green Motion havde helt styr på forretningen. Da vi hentede bilen skulle den først lige igennem vaskehal inden den blev udleveret. "
" Der var ingen personale ved afleveringsstedet. Kontaktede Green Motion telefonisk - fik svar at der ville komme en person inden halv til hel time. Dette var ikke tilfredsstillende. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 9
" Det er som regel muligt at finde et godt tilbud her. "
" Bilerne har små skader, så det er en god ide at tage billeder af skaderne når man får bilen udleveret, det fortæller personalet også. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God oplevelse "
" Hele vejen igennem god service. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi havde en samlet positiv oplevelse med at booke igennem Auto Europe. Mener faktisk også at vi brugte jer sidste år, hvor alt også kørte upåklageligt. "
" En super behagelig oplevelse som altid med venlig personale og nye lækre biler. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God bil til en rigtig god pris :-) "
" De var igang med at modernisere området med nye faciliteter, så det bliver nok rigtigt godt. Afleveringen var lidt problematisk, deres mand på stedet talte ikke engelsk, men forstod det dog. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 8
" Alt OK god info. Synes lejen for bilen var lidt dyr i forhold til stand og udstyr. Har dog ingen kendskab med pris for en Jeep. "
" Venlig og god service. Vores Suzuki Jeep havde problemer med at rettet rystede ved hastighed mellem 70 og 80 km. og der var fejl på dæktryk. Kørte til Suzuki og fik justeret lufttryk. Det var åbenbart et kendt problem med denne model, og bør oplyses ved afhentning af bilen. Han viste det godt da jeg nævnte det ved aflevering af bilen. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Fin og god betjening. Lidt svær at finde udlejningssted i mørke "
" Fint "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Generet god oplevelse "
" Fin service ved både udlevering samt aflevering af bil "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Var det mest luskede firma der var henvist til. Ubehøvlede ansatte både ved afhentning og ved aflevering. Forstår ikke at Auto Europe har dette selskab til videre udlejning. I skriver på jeres hjemmeside at i kun vil have seriøse firmaer i jeres stald. Det er vist ikke lykkedes med Green Motion. "
" Svindler med skader. Har påstået ridse i kofanger til 4000,-. Har efter hjemkomst fundet et foto, hvor det viser at skaderne var der ved afhentning! De udnytter at man er lidt presset med tid, da der er et fly der skal nåes! "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 5
" Aldrig igen, medmindre I rækker ud og forklarer hvorfor man intet kunne gøre... Når man har betalt alt på forhånd, og ikke engang kunne ligge et kontant depositum, eller lignende.. og man kan låse et beløb på et debit, så virker det helt tosset.. "
" Da jeg ikke ejer et kreditkort var der ingen bil til os.. og ingen mulighed for refusion og nul samarbejdsvillighed.. så jeg måtte pænt betale for en ny bil hos en konkurrent.. super dårlig stil, da jeg havde betalt selvrisiko dækning, og selvfølgelig ikke skulle betale yderligere udgifter.. så helt hul i hovedet med de regler, og medmindre jeg hører fra jer pga denne feedback, så har I mistet en kunde for livstid "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Alting fungerer perfekt hver gang - og de reagerer med det samme, hvis der er noget galt. "
" Perfekt betjening og god bil til prisen. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Ingen problemer "
" Ingen problemer "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Nem og overskuelig hjemmeside og der er aldrig problemer når man kommer frem på destinationen og henter sin bil. "
" Ligger en lille gåtur fra lufthavnen i Preveza, men det er gåturen værd. Gode biler, god betjening og billigt. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Føler mig altid i trygge hænder hos Auto Europe. Har anbefalet til alle jeg kender. "
" Bil med mange små/halvstore visuelle skader på lak og farve på alle sider. Brugt uforholdsmæssigt lang tid på at gennemgå dette. Tænker at det er spild af kundens tid. Især når køretøjet ser meget slidt/brugt ud. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Easy booking platform, which I have recommended to my network "
" Great service at the desk "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det er ikke alt der står på voucheren som holder når man henter bilen. "
" Fik en godt brugt Fiat Panda, som ikke var gjort ordentlig ren ( støv over det hele) snavsede ruder både indvendigt og udvendigt. Manglende sprinkler væske( kun vand) Benzin skulle være fuld til fuld, men den var 3/4 fuld. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 3
" Det vigtigste er hurtig ekspedition og at slippe for pres om køb af ekstra forsikringer ved skranken. "
" Det vigtigste er hurtig ekspedition og at slippe for pres om køb af ekstra forsikringer ved skranken. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" god oplevelse at leje bilen i Preveza lufthavn ved jer og til den god pris for en uge. "
" jeg synes, at man skal have en fuld tank ved afhentning og så skal afleverer bilen med fuld tank igen. Det blev vi lidt snydt af, da vi troede, at bilen havde fuld tank ved afhentning og derfor tankede den fuld op på ferien med det resultat, at vi afleverer bilen igen med for meget benzin!! "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" vi blev opgraderet til en anden, men tilsvarende bil, da vi ankom, muligvis fordi de havde lejet vores bil ud. Bilen var relativ ny, vi tog for en sikkerheds skyld billeder af alle skader, der var flere end hvad der var udfyld på deres seddel, fik dem med på sedlen, uden problemer fra udlejer, aflevering gik fint, uden problemer, fik en seddel på afleveren og at alt var som det skulle være. "
" vi blev opgraderet til en anden, men tilsvarende bil, da vi ankom, muligvis fordi de havde lejet vores bil ud. Bilen var relativ ny, vi tog for en sikkerheds skyld billeder af alle skader, der var flere end hvad der var udfyld på deres seddel, fik dem med på sedlen, uden problemer fra udlejer, aflevering gik fint, uden problemer, fik en seddel på afleveren og at alt var som det skulle være. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Let at leje bil - men problem med udlejer. "
" Den bil vi fik var ikke egnet til bjerg kørsel - da vi kontaktede Alamo by ent. måtte vi bruge en halv dag på at kører tilbage til udlejnings firma for st bytte bilen. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 1
" Nem og overskuelig hjemmeside. Bruger altid Auto Europe når jeg lejer bil, da der aldrig er noget bøvl ved skranken når man viser sin voucher. "
" Fin service og medarbejderen gennemgik bilen med mig. Dog var bilen en sløv bil med alt for lille motor (Toyota Yaris 1,0) "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" It works and best offers availlable. "
" It was very nice that the person at the office was scandinavian. It was not satisfactory that they weren't at the airport, but outside on the other side of the road, when you're dragging heavy luggage and stuff. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt ok "
" God oplevelse i Preveza, Grækenland. Prøvede ikke at sælge extra forsikring. Fin bil. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen kommentarer, er tilfreds. "
" God oplevelse ud over lang ventetid på atbblive betjent fm. afhentning af køretøjet "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen problemer, burde måske se lidt efter sine samarbejdspartnere. "
" Udlejer forsøgte at overbevise os om at tanken var fuld selvom den viste 3/4 fuld, - fup og fidus. Bilen havde rigtig mange store skader buler og ridser. Bilen var meget beskidt indvendig, der var sand og grus på gulver, den lugtede fælt af tobaksrøg, og vilduesviskerne var ødelagt. Var tydeligvis ikke klargjort til ny udlejning. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 3
" Ændrede bookingen 3 døgn før afgang da priserne var faldet på udlejningsbiler........... Ingen problemer i det, det overskydende beløb gik ret hurtigt ind på Bankkontoen "
" Ved ankomst i Preveza blev vi mødt af en flink medarbejder fra Alamo, som tilbød hjælp med kufferten og som også havde en paraply med i tilfælde af en regnbyge ...... rigtig fin service. Bilen, en næsten ny Reneault Clio var perfekt til os, og vi følte ikke noget pres for at tegne en ekstra forsikring og prisen var meget favorabel .............. Alt til et 10 tal "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God vejledning "
" Imødekommende, venlig og hurtig både ved levering og aflevering men en bil, som ikke var hurtig "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Nemt "
" Nemt "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt "
" Super "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" na "
" na "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg bestilte og forudbetalte leje for en bil fra d. 2. juli til d. 16. juli. Bilen var gammel, skrammet og bulet. Førerens sikkerhedssele kunne kun fastgøres med megen besvær. Da jeg protesterede fik jeg blot at vide, at jeg kunne leje en dyrere bil hvis jeg ønskede en nyere bil. Meget skuffende og utilfredsstillende! "
" Jeg bestilte og forudbetalte leje for en bil fra d. 2. juli til d. 16. juli. Bilen var gammel, skrammet og bulet. Førerens sikkerhedssele kunne kun fastgøres med megen besvær. Da jeg protesterede fik jeg blot at vide, at jeg kunne leje en dyrere bil hvis jeg ønskede en nyere bil. Meget skuffende og utilfredsstillende! "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" It took 45 minutes to get the car - and when we returned the car it was more than 30 minutes. Green Motion was the rent company with most customers - but with only three people at arrival - and just two people when returning - one at desk and one very hard to find outside at parking. The problem is that that they want to sell the extra insurance - and that takes extra time "
" It took 45 minutes to get the car - and when we returned the car it was more than 30 minutes. Green Motion was the rent company with most customers - but with only three people at arrival - and just two people when returning - one at desk and one very hard to find outside at parking. The problem is that that they want to sell the extra insurance - and that takes extra time "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 7
" Vi sender en klage "
" Vi kunne ikke få udleveret bilen pga. ufleksibilitet hos Auto Europe. Global ville gerne hjælpe men kunne ikke. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Samme som #3 "
" Det går meget langsomt med at få bilen udleveret, de oplysninger de vil have har jeg givet ved booking "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Meget venlig og effektiv betjening ved udlejningen "
" Meget venlig og effektiv betjening ved udlejningen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Vi bestilte en mellemstor bil, - ved bookningen fremgik at det var en Hyundai i30 eller tilsvarende. Vi fik en Skoda Fabia, hvilket i vores optik ikke på nogen måde svarer til en Hyundai i30, hverken hvad angår plads i bilen og i bagagerummet eller hvad angår køreegenskaber. Så måske skal der forventningsafstemmes med udlejningsfirmaet. "
" Vi bestilte en mellemstor bil, - ved bookningen fremgik at det var en Hyundai i30 eller tilsvarende. Vi fik en Skoda Fabia, hvilket i vores optik ikke på nogen måde svarer til en Hyundai i30, hverken hvad angår plads i bilen og i bagagerummet eller hvad angår køreegenskaber. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Se kommentarfeltet nr. 3. I har et ansvar for at jeres samarbejdspartnere opfører sig ordentligt og er professionelle. "
" 1. Jeg forstår ikke, hvorfor AVIS ikke på forhånd udfylder alle felter på kontrakten, da det jo klart fremgår af voucheren, hvad den enkelte kunde har bestilt. Hvor skal den ene kunde efter den anden stå og vente på at disse banaliteter først skal udfyldes. Det er hamrende ineffektivt og meget irriterende at stå og vente på. 2. Da vi får udleveret vores bil er den meget beskidt. Manden der viser os ud til bilen, kommer med en løgn om, at det har regnet og at der har været sand fra Sahara, der har gjort det ekstra støvet. Da jeg åbner bildøren til førersædet er der grus og småsten på gulvmåtten. Bilen er med andre ord ikke rengjort inden udlejning, hvilket er under al kritik. Jeg påtaler den manglende rengøring af bilen. Manden udviser forståelse og lover at få rengjort bilen hurtigt og vende tilbage til os. Efter ca. et kvarters tid vender han tilbage med bilen i rengjort stand. Her underskylder han dels for bilens tilstand samt sin løgn om at årsagen er regn med støv fra Sahara. 3. Vi havde bestilt en GPS. Vi fik udleveret en TomTom GPS. Den viste sig ikke at fungerer ordentligt. Den havde meget svært ved at opnå satellit signal, selvom der ikke var høje bjerge i nærheden og ved kørsel på en hovedvej op ad Grækenlands vestkyst. Vi har altså betalt for et produkt som ikke virkede. Det er vi utilfredse med og ønsker at få en økonomisk kompensation for dette. 4. Når man køber den bedste forsikring man kan købe ved bestilling af sin bil på Auto Europe, er det irriterende og ubehageligt at blive tilbudt yderligere forsikring på stedet for udlejningen. Man bliver gjort opmærksom på, at man ikke er dækket ved en række særlige forhold, hvilket jeg kan forstå på en af Auto Europes egne medarbejdere ikke er rigtigt. Det er useriøst og bør stoppes. Auto Europe bør få standset denne praksis. 5. Når jeg som kunde skal skrive under på alt muligt mellem himmel og jord på kontrakten, så synes jeg at det ville være på sin plads, at AVIS/udlejer UOPFORDRET afslutter lejeforholdet med sin underskrift på, at bilen er afleveret i perfekt stand uden anmærkninger, så man ved, at der ikke efterfølgende kan komme et krav om erstatningen for et eller andet. Det sker ALDRIG i alle de år jeg har lejet bil igennem Auto Europe. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 1
" God og venlig betjening både ved afhentning og aflevering af bilen. Bilen havde en del skrammer og ridser. "
" God og venlig betjening både ved afhentning og aflevering af bilen. Bilen havde en del skrammer og ridser. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 5
" Gennemsnitligt "
" Tabte nøgle .....3000 kr "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 7
" Meget tilfreds, god hjemmeside og ved godt at Auto Europa ikke kan lastes for eksterne udlejer. Jeg har da også lejet bil igen i september "
" Modtog bilen overskyllet, med snavset forrude. Skulle selv kontrollere for skader på en våd bil, selv om Abbycar, vidste hvilke skrammer der var på bilen. Fik ikke kopi af skrammer, og Lejeaftalen var ulæselig, pga. manglende gennemslag. Ved aflevering kunne jeg godt tænke mig en bekræftelse på at bilen var afleveret i fejl stand. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 8
" Bilen var lidt ramponeret men den kunne kører og fejlede ellers intet. Fornuftige priser. "
" Hjælpsom og venlige personale I har i lufthavnen. "
" helt super service men ved ikke vedr. tilbagebetaling for for bilen ,så det må i godt trekke da i tager et stort gebyr som man ikke kan se om det kommer tilbage vedr. afleveringen af bilen . "
" ok som i første teks "
" Rigtig god service og ingen problemer. "
" Rigtig god service og ingen problemer. "
" Hjemmesiden fungerer meget fint. Let og overskuelig sammenligning af priser. Det udlejningsfirma jeg først havde valgt kunne ikke levere, men I fandt hurtigt en anden leverandør der kunne levere en bil. "
" Hurtig udlevering og aflevering af bilen. Fin gennemgang af bilen ved udleverig "
" Denne gang var det ikke godt,, "
" Gammel bil,, buler mange km. Ingen på kontoret, kommer efter vi ringer rundt,, Har været hjemme og bade, kommer med vådt hår. "
" Der var en meget fin betjening Information om ekstra forsikring men ikke noget pres, som vi tidligere har oplevet Mvh Henrik Bruun "
" Blev overrasket over, at når jeg har booket og betalt hjemmefra, at hele bookingen så skal laves igen, og at vi skulle betale et depositum på EUR 55 - udover at bilen var betalt. Den der betaler skal også være chauffør på bilen - det giver ingen mening. Min mand kører, men jeg bestilte, hvilket betød, at vi måtte betale extra for at få sat ham på som chauffør - dette har jeg aldrig været ude for før. "
" Dårlig og langsom service. Hele vores bestilling skulle laves på papir, og vi skulle fremvise dokumentation på vores adresse til ny booking. Alligevel kunne vi ikke ændre navn på chauffør men skulle betale for det. Det tog over 45 min at få bilen udleveret. "