Beliggende i skyggen af Vesuv og ved det Tyrrhenske hav ligger Napoli, den tredje største by i Italien. Dette er en by, der har set civilisationers storhed og fald, og har spillet en vigtig rolle i italiensk historie. Selvom det måske ikke har al glans og glamour fra Venedig eller Rom, er Napoli lige så levende og sprængfyldt med utrolige historiske steder på en mere autentisk måde. Uanset om du besøger en weekend eller planlægger at blive på et længere eventyr, er der masser af ting at lave i Napoli. Napoli kan prale af en unik kombination af kystnær skønhed, renæssance-arkitektur, romerske ruiner og madfavoritter. Masser af mennesker holder ferie i Napoli eller besøger byen, når de rejser i det sydlige del af Italien. Napoli, der er berømt for sin pizza og dens rigdom af historiske attraktioner, er fascinerende på en nedslidt "det har karakter og patina" måde. Det er fødestedet for pizza, hjemsted for et væld af historiske skatte som Duomo og Villa Comunale, og tilbyder en virkelig utrolig og fascinerende underjordisk bytur. Plus, det er madby som ingen anden! Napoli’s placering nær Pompeji, Capri og Sorrento gør det også et godt udgangspunkt for at udforske regionen i din lejebil.
I syv årtier har vi i Auto Europe gjort vores yderste for at give kunderne god service og samtidig tilbyde markedets laveste priser. Vores service betyder, at du som kunde kan sammenligne forskellige leverandører af lejebiler i Napoli for at træffe en beslutning om, hvilken bil og leverandør der passer til dig. Både i Napoli lufthavn, på Napoli togstation, i Napoli færgehavn, og på flere steder i byen. Herunder kan du læse biludlejningsanmeldelser for Napoli, og se hvad andre kunder hos Auto Europe har at sige om deres oplevelse med vores service, såvel som vores leverandørers service.
" God pris. "
" Udlevering to en del tid. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" X "
" Vi havde en meget dårlig oplevelse, og vi er blevet snydt: Vi havde bestilt en stationcar til 5 personer, for vi var kun 4 rejsende. Vi fik tildelt en van med 7 sæder, hvilket skabte frustration og mange udfordringer under rejsen: 1) Det var svært at komme rundt på Sorrentos smalle veje. 2) Flere steder er det forbudt at køre med biler over 5 sæder. 3) I et af hotellerne kunne vi ikke parkere p.g.a. ovenstående restriktion, og derfor måtte vi holde på en p-plads 500 meter væk mod betaling. 4) Flere byer undlod vi at besøge p.g.a. bilens størrelse. Da vi hentede bilen og så størrelsen, bad vi om en bil med 5 sæder, men vi blev afvist "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Ok "
" Fik naturligvis ikke den bestilte Mercedes A-klasse men en Ford Focus - ok meen ... "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ved leje af bilen tegnede vi en komplet dækning hos Autoeurope og betalte mere pr. dag for denne - dog oplyser biludlejer, at når denne komplet dækning er tegnet hos Autoeurope og ikke gennem dem- er processen ved evt. uheld gennem jer og derfor næsten uoverskuelig og meget lang ved evt. uheld på bilen, så vi tegner fremadrettet direkte hos udlejer for at få denne dækning direkte og med hjælp hvis det er nødvendigt. "
" Meget korrekte med både afhentning og aflevering af bilen. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtig og venlig ekspedition "
" Hurtig og venlig ekspedition "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" x "
" x "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Autor Europe, work fine. But it's more when you get to the primary auto provider then you get this issue. Have used Auto Europe many time, but first time where I get issues with additional driver and issues with car when returning... "
" I should pay for extra driver (9€ per day). From a contract perspective it was included in the renting - "First additional driver is included in rates"... somehow this is was not correct. Fist additional driver is NOT the primary driver. The car had many scratches and I took pictures of the car, when I return they informed there was a small "thing" on a door, my pictures did not show anything with such small topic, then they informed it was a new one! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 6
" Forsikringsdelen er ikke retvisende i forhold til virkeligheden. Jeg valgte den dyreste forsikring for at have en lav risiko, men endte med at betale mere end 100 euro mere på udleveringsstedet for 3 dages leje!! "
" Forsikringen blev væsentligt dyrere end det tilbud jeg fik på Autoeurope. En basisforsikring i en by som Napoli efterlader kunden men en kæmpe selvrisiko og når man så forsikrer sig ud af det, så bliver prisen særdeles høj. Vi afleverede bilen to dag før lejen udløb og fik IKKE refunderet de to dage. Begge dele er utilfredsstillende, derfor bedømmer jeg sandsynligheden for jeg anbefaler Hertz til andre som middel. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Da jeg bookede bilen valgte jeg et firma hvor der var påført at det var i lufthavnen - ikke med shuttle til eksternt kontor. Det var så et eksternt kontor hvor vi ventede i ca 30 min. før afhentning - dette på trods af oplysning om fly nr. og ankomst - ikke i orden!! "
" Nej tak "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God pris incl fuld forsikring "
" Bil havde en del småskader, men alt noteret omhyggeligt. Havde ingen skader og afleverede uden problemer. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt i alt en god oplevelse. "
" Intet at klage over og ingen pres fra firmaets side om tilkøb af diverse. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fik ikke udleveret bil. Har skrevet mail til AutoEueopa uden svar "
" Meget langsom udlevering I burde oplyse, at jeres hub er anden stop for shuttlebussen "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Effektiv og overskuelig booking side dog er der for mange forsikrings tillæg, der burde kun være Max 2. Virker som i har samlet et bredt udvalg af biludlejere til gode priser hvilket er meget prisværdigt "
" Sidder 3 personer i skranken og ingen kigger op men snakker bare internt videre. Tager meget lang tid at få registeret mig selvom det meste er udfyldt i forvejen. Ida auto Europe. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 10
" B "
" V "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" God og sikker levering og betaling "
" Super modtagelse og levering af bilen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I have not yet recived any depositum on 1200 EURO back. I am making a reclaim. "
" Jeg kan ikke få mit depostum på 1200 EURO tilbage. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Som ovenfor "
" Fin bestilling, service og kvalitet. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Target rent er en katastrofe, og det er helt uforståeligt at man vil være bekendt fra Auto Europes side at have dem/formidle dem som udlejer. Det startede med, at det slet ikke var muligt at kontakte dem ved ankomst til Napoli. Dette på trods af, at det fremgik af voucheren fra Auto Europe at man skulle ringe til et nummer, hvorefter jeg ville blive afhentet af en shuttle og bragt til biludlejningen. Det skete så ikke, og jeg måtte i stedet vade afsted med min tunge bagage og betale for særskilt transport til udlejningen. En virkelig dårlig start! Hertil kom, at billejen ikke ligefrem var billig (ca 90 € for billeje i ca. 2,5 døgn af en bil i den mindste kategori). Men det var ikke det værste. Det værste var den helt afsindigt dårlige oplevelse ved udlejningsskranken. For det første skulle jeg lige pludselig betale 12 € ekstra for at få rengjort bilen ved aflevering (og hvis ikke jeg betalte med det samme ville det være 50 € ved aflevering). Det har jeg gudhjælpemig aldrig hørt om før, da det normalt er del af lejen. Der fremgik da heller intet herom af lejekontrakt eller andet fra Auto Europe. Så rent optrækkeri! Herudover skulle jeg skrive under på en helt uhørt selvrisiko på 6.100 € i tilfælde af tyveri af bilen (nærmest større værdi en hvad bilen i sig selv var værd!), selvom der stod på voucheren fra Auto Europe at forsikring var inkluderet med fradrag af en selvrisiko som jeg selv er forsikret for allerede i kraft af min danske forsikring. Men selvfølgelig ikke for 6.100 €! Da jeg spurgte, om jeg i stedet kunne tegne en forsikring mod tyveri særskilt direkte hos Target Rent, fik jeg at vide, at det ikke var muligt, da man ikke kunne forsikre sig mod tyveri i Napoli! Så er alle syditalienske fordomme ligesom opfyldt på et splitsekund! Herudover fik jeg at vide, at der var en selvrisiko på 2.000 € i tilfælde af skader på bilen. Problemet var bare, at der heller ikke stod noget herom i voucheren fra Auto Europe, eller endsige på lejekontrakten hos Target Rent (heraf fremgik kun den uhyrlige selvrisiko på 6.100 €)! Så med andre ord helt arbitrært og efter udlejers forgodtbefindende. Herforuden blev der blokeret 850 € på mit Master Card selvom det heller ikke var det beløb der stod i det jeg havde modtaget - og betalt for - via Auto Europe. Jeg var heldig at der hverken skete noget med bilen eller mig, men jeg tør ikke tænke på det bøvl det havde udløst hvis det havde været tilfældet. En helt igennem forfærdelig oplevelse i strid med alle europæiske forbrugerregler, og Auto Europe skulle skamme sig! Jeg vil fraråde Auto Europe og Target Rent overfor alle jeg kender. En katastrofe og en elendig start/oplevelse på en miniferie i form af forlænget weekend på Amalfi kysten! Jakob Bjerre Advokat (H) "
" Target rent er en katastrofe, og det er helt uforståeligt at man vil være bekendt fra Auto Europes side at have dem/formidle dem som udlejer. Det startede med, at det slet ikke var muligt at kontakte dem ved ankomst til Napoli. Dette på trods af, at det fremgik af voucheren fra Auto Europe at man skulle ringe til et nummer, hvorefter jeg ville blive afhentet af en shuttle og bragt til biludlejningen. Det skete så ikke, og jeg måtte i stedet vade afsted med min tunge bagage og betale for særskilt transport til udlejningen. En virkelig dårlig start! Hertil kom, at billejen ikke ligefrem var billig (ca 90 € for billeje i ca. 2,5 døgn af en bil i den mindste kategori). Men det var ikke det værste. Det værste var den helt afsindigt dårlige oplevelse ved udlejningsskranken. For det første skulle jeg lige pludselig betale 12 € ekstra for at få rengjort bilen ved aflevering (og hvis ikke jeg betalte med det samme ville det være 50 € ved aflevering). Det har jeg gudhjælpemig aldrig hørt om før, da det normalt er del af lejen. Der fremgik da heller intet herom af lejekontrakt eller andet fra Auto Europe. Så rent optrækkeri! Herudover skulle jeg skrive under på en helt uhørt selvrisiko på 6.100 € i tilfælde af tyveri af bilen (nærmest større værdi en hvad bilen i sig selv var værd!), selvom der stod på voucheren fra Auto Europe at forsikring var inkluderet med fradrag af en selvrisiko som jeg selv er forsikret for allerede i kraft af min danske forsikring. Men selvfølgelig ikke for 6.100 €! Da jeg spurgte, om jeg i stedet kunne tegne en forsikring mod tyveri særskilt direkte hos Target Rent, fik jeg at vide, at det ikke var muligt, da man ikke kunne forsikre sig mod tyveri i Napoli! Så er alle syditalienske fordomme ligesom opfyldt på et splitsekund! Herudover fik jeg at vide, at der var en selvrisiko på 2.000 € i tilfælde af skader på bilen. Problemet var bare, at der heller ikke stod noget herom i voucheren fra Auto Europe, eller endsige på lejekontrakten hos Target Rent (heraf fremgik kun den uhyrlige selvrisiko på 6.100 €)! Så med andre ord helt arbitrært og efter udlejers forgodtbefindende. Herforuden blev der blokeret 850 € på mit Master Card selvom det heller ikke var det beløb der stod i det jeg havde modtaget - og betalt for - via Auto Europe. Jeg var heldig at der hverken skete noget med bilen eller mig, men jeg tør ikke tænke på det bøvl det havde udløst hvis det havde været tilfældet. Det eneste positive der er at sige er, at jeg ved aflevering ikke oplevede problemer (om end lang ventetid, da der var travlt i kombination med totalt fravær af effektivitet - Italien...), ligesom der (som lovet) kom en shuttlebus og kørte mig til lufthavnen efter nogen ventetid. En helt igennem forfærdelig oplevelse i strid med alle europæiske forbrugerregler, og Auto Europe skulle skamme sig! Jeg vil fraråde Auto Europe og Target Rent overfor alle jeg kender. En katastrofe og en elendig start/oplevelse på en miniferie i form af forlænget weekend på Amalfi kysten! Jakob Bjerre Advokat (H) "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 7
" Ikke god "
" Vi fik aldrig vores bil da vi ankom og der var ikke mulighed for sr kontakte jer grundet i havde lukket. Personerne i skranken kunne ikke hjælpe os talte dårligt engelsk og vi måtte leje en bil ved andet udlejnings firma til en væsentlig dyre pris. Mega dårlig oplevelse og spildt penge "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Se ovenfor "
" Den udleverede bil: Fiat 500L svarede ikke til den valgte Jeep Renegade eller lignende. Bilen var sløv og virkede presset med 3 voksne mænd og bagage. Da vi tankede 1. gang kunne vi konstatere at tanken ved udlevering, ikke havde været fuld, som beskrevet. Aktionsradius ved afhentning: 539 km Efter 1. Tankning: 725 km Det er beskrevet at bilen skal afhentes "i lufthavnen" men man skal køre med Shuttel bus til afhentning ? Fint at motorvejsafgifter er incl. i lejeprisen. Den udleverede bil havde mange mindre skade, hvilket gjorde det meget svært at afgøre om den fik flere ved parkering. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 4
" Jeg har leget mange gange med Auto Europe, og har altid været tilfreds med de udlejningsfirmaer I har i porteføljen, men denne udlejer skal I, efter mening, skille jer af med! Vi ringede 9 gange fra lufthavnen til det nummer der stod på aftalen, men ingen tog telefonen. Lidt stressende. Da jeg endelig fik kontakt, fik vi besked på at stille os ved venteplads nr. 5. Problemet var bare, at venteplads nr. 5 ikke findes. Heldigvis kunne vi få en anden chauffør i tale, der kunne anvise os hvor vi formodentlig kunne forvente at blive afhentet. Det blev vi så. Da vi kommer til udlejnings firmaet går det egentlig fint. Vi gennemgår aftalen, der stemmer overens med den indgåede aftale med Auto Europe, MEN så pludselig bliver jeg bedt om at betale et ekstra beløb for bilvask på 12 euro. Det har jeg aldrig nogensinde gjort før i de utal af gange jeg har lejet gennem udlejningsfirmaer hos Auto Europe. Det er jeg derfor jeg betaler leje. Dette beløb mener jeg er et aftale brud, da det ikke fremgår af lejeaftalen, men når du står i udlandet og skal videre på ferie, bliver du nødsaget til at betale for at komme videre. Jeg mener at Auto Europe bør dække disse omkostninger ti mig på 12 euro, og så efterfølgende inddrive pengene fra TARGET RENT! Jeg følge mig meget usikker på Target Rent.. Det var ikke i orden at tvinge kunderne til at betale for bilvask. Det er jo en del af det jeg betaler leje af bilen for. Det er jo egentlig ikke de 12 euro, for dem dør jeg ikke af at betale, men det er princippet om at der pludselig ændres på aftalen, der gjorde oplevelsen ubehagelig! Hvad mener Auto Europe??? Jeg vil meget gerne have jeg kommentarer. På forhånd tak. "
" Jeg har leget mange gange med Auto Europe, og har altid været tilfreds med de udlejningsfirmaer i har i porteføljen, men denne udlejer skal I, efter mening, skille jer af med! Vi ringede 9 gange fra lufthavnen til, men ingen tog telefonen. Lidt stressende. Da jeg endelig fik kontakt, fik vi besked på at stille os ved venteplads nr. 5. Problemet var bare, at venteplads nr. 5 ikke findes. Heldigvis kunne vi få en anden chauffør i tale, der kunne anvise os hvor vi formodentlig kunne forvente at blive afhentet. Det blev vi så. Da vi kommer til udlejnings firmaet går det egentlig fint. Vi gennemgår aftalen, der stemmer overens med den indgåede aftale med Auto Europe, MEN så pludselig bliver jeg bedt om at betale et ekstra beløb for bilvask på 12 euro. Det har jeg aldrig nogensinde gjort før i de utal af gange jeg har lejet gennem udlejningsfirmaer hos Auto Europe. Det er jeg derfor jeg betaler leje. Dette beløb mener jeg er et aftale brud, da det ikke fremgår af lejeaftalen, men når du står i udlandet og skal videre på ferie, bliver du nødsaget til at betale for at komme videre. Jeg mener at Auto Europe bør dække disse omkostninger ti mig på 12 euro, og så efterfølgende inddrive pengene fra TARGET RENT! Jeg følge mig meget usikker på Target Rent.. Det var ikke i orden at tvinge kunderne til at betale for bilvask. Det er jo en del af det jeg betaler leje af bilen for. Hvad mener Auto Europe??? Jeg vil meget gerne have jeg kommentarer. På forhånd tak. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Ok kundeservice. Vejledte om hvordan jeg skulle klage over ekstrabetaling. Har indsendt klage. Afventer stadig at høre fra Auto Europe. "
" Ingen afhentning i lufthavnen. Tog 1 time inden det var min tur. Havde betalt for alt hvad der var muligt på AutoEurops hj.side, det accepterede SurPrice ikke og jeg måtte betale yderligere 2000 kr! Kvinden i skranken var MEGET svær at forstå på engelsk. Fik ingen respons da bilens display m hastighed mm, gik i sort. Kom heldigvis igen dagen efter. En meget dårlig start på ferien. Kan på ingen måde anbefale firmaet. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 8
" Jeg harb lejet bil gennem AutoEurope før, og ligesom de foregående gange har jeg været meget tilfreds, "
" Der var lidt ventetid ved skranken. Der var for lidt fokus på kunden. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Man oplyste ikke mundtligt at benzintanken næsten var tom og at sprinklertanken var tom. Der kom alarm for lavt dæktryk. Jeg kom mere luft i baghjulene; men alarmen forblev på skærmen hele perioden. Forruden var generende beskidt indvendigt i modlyset fra solen. "
" I oplyste ikke mundtligt at benzintanken næsten var tom og at sprinklertanken var tom. Der kom alarm for lavt dæktryk. Jeg kom mere luft i baghjulene; men alarmen forblev på skærmen hele perioden. Forruden var generende beskidt indvendigt i modlyset fra solen. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" At pick-up a "new cost" vas introduced. The car should be returned clean and washed (introduced by a printed note at the counter) - otherwise a fee would be charged. However, by pre-paying the car wash with 15 euro, the fee could be avoided. This "new cost" wasn't introduced in the voucher - and I guess Autoeruope isn't aware of it!? - but that clearly lowers the satisfaction with B-rent, with in all other respect worked fine. "
" At pick-up a "new cost" vas introduced. The car should be returned clean and washed (introduced by a printed note at the counter) - otherwise a fee would be charged. However, by pre-paying the car wash with 15 euro, the fee could be avoided. This "new cost" wasn't introduced in the voucher - and I guess Autoeruope isn't aware of it!? - but that clearly lowers the satisfaction with B-rent, with in other respect worked fine. Unforseen "invented" costs are not fair to the customer! "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Efficient. Nice website. No problems. "
" Be careful when renting with them. My Fiat 500 was outdated. And they will try to charge you extra when you return the car. Scam artists "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 2
" Husker ikke tidligere negative erfaringer, tværtimod. "
" Havde betalt for en "Fiat 500 eller lignende" mini. Efter en tumultarisk udleveringsprocedure hvor sælger ville "betjene" ca 4 kunder på en gang og kæmpede for at tegne en ekstra forsikring (trods min ekstra skadesdækning hos AutoEurope, som hun ikke regnede for noget), fik jeg endelig udleveret en snavset og underlig indisk (!) bil med diverse fejl og mangler, viste det sig hurtigt, som undervejs fyldte ALT for meget på vores ønskede glade ugelange rundrejse i Puglia. Konstante elektroniske advarsler om lavt dæktryk betød daglige kontroller på tankstationer, som grinede og overhovedet ikke kendte bilmærket. Højt benzinforbrug trods rolig kørsel og max 100 km/t på motorveje og superstrada. En radio der tændte og slukkede uden vores betjening døgnet rundt og ikke var til at stoppe, heller ikke med hjælp fra andre. Utætte døre med piven og træk i sidevind. En utryg biloplevelse trods kun godt 10.000 km på måleren. Forsøgte efter førstedagen at få udskiftet bilen, men kun (måske) muligt hvis vi vendte om og kørte tilbage til Napoli lufthavn, hvilket var umuligt pga vores faste bestillinger hos 6 forskellige hoteller Puglia rundt. Aldrig mere "noleggiare" og aldrig mere en skodbil fra Indien! Også nu i tvivl om fordelen via AutoEurope, desværre, efter mine mange års gode erfaringer, herunder fine anbefalinger til mit personlige netværk. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 3
" Når man sidder og kigger på de forskellige kategorier, kigger man også meget på de enkelte bilmodeller. Jeg synes det bør være muligt at reservere en specifik mærke og model. Er dette ikke muligt, kan man jo blive tilbudt 'lignende' og sige ja/nej til dette. I det mindste bør det være muligt at ønske noget specifikt ud fra de modeller der er mulighed for på hjemmesiden. "
" Vi havde bestilt en Lancia Ypsilon. (Eller lignende.) Jeg valgte denne bil, da det vil være interessant at prøve et bilmærke som ikke kan købes og køres i Danmark. Som jeg kan se det, var det ikke muligt at lægge vægt på detop dette i reservationen, så det var kun at håbe. Ved udlevering fik vi i stedet en FIAT Panda, som Noleggiare fortalte er en bil i samme gategori. Der er imidlertid stor forskel på de to biler, især hvad angår udstyr. Lancia er en minibil i luksusformat, FIAT meget spartansk! Det er to biler som henvender sig til helt forskellige kundegrupper. Jeg synes derfor ikke at det er rimeligt at sige at det er lignende biler. I den FIAT panda vi fik udleveret, var der ikke en gang nakkestøtter bag i. Det er helt grundlæggende sikkerhedsudstyr på alle andre biler! Ydermere var vores bil tom for sprinklervæske og forruden var meget beskidt! Bilen kørte dog ok. Vi fik at vide at bilen kunne afleveres ved 'park and go' tæt på vores hotel. Dette var dog ikke tilfældet! Noleggiare var ikke at finde dette sted, og dette var vi ikke blevet adviseret omkring. I stedet måtte vi køre helt ud til lufthavnen, endnu længere væk fra vores hotel for at aflevere bilen. Dette krævede at vi måtte betale en taxa for at kunne komme tilbage, hvor det ellers havde været muligt at gå. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 6
" 0 "
" 0 "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt, overskueligt - gode priser "
" Lidt for lang kø ved afhentning - "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ja nu ved jeg da at jeg har en god oplevelse i Napoli, så ja jeg ville nok sige til venner at man kan sikkert kan vælge Europcar . Nok er de lidt dyrere, men det er måske godt givet ud? "
" Der bliver skrevet meget om at biludlejning i Napoli skal man være påpasselig med, og det kan sagtens stadig være tilfældet, men ikke med Europcar. Det gik gnidnigsfrit fra overtagelsen af bilen til aflevering. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Helt perfekt. Nemt og overskueligt. "
" Hurtigt ind. Hurtig ud. Sådan skal det gøres. Alt var på forhånd gjort på nettet, så der skulle bare vises kreditkort og kørekort og skrives under, så kunne vi køre. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi endte med at få brug for hjælp fra AutoEurope - der var dog næsten ikke hjælp at hente. "
" Fik ikke en bil i den klasse som vi havde bestilt. Manden ved skranken ville meget gerne af med sine mini-biler og selvom jeg flere gange nævnte at det ikke var det vi havde bestilt, var han ligeglad. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Super "
" Super god service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kontoret var lukket, og I tog ikke telefoner. Der er ikke svaret på min klage. Skandaløst "
" Kontoret var lukket, og I tog ikke telefoner. Der er ikke svaret på min klage. Skandaløst "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Nemt at finde en bil at leje. Normalt til at stole på, dog ikke i napoli´s lufthavn!! "
" Ikke i lufthavnen som lovet... Næsten ingen benzin på bilen, selvom den var lejet fuld til fuld "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" rigtig nem bestilling mv som altid. Dog vil udlejlningstederne altid prøve at give en mindre bil end hvad der er bestilt. Fx. en little istedet for economy (der står forskellige modeller angivet, så det er ikke de samme biler, men for udlejningfirmaerne i Italien er det de samme slags biler!) Vi har prøvet med forskellige firmaer. Fra at det skulle være en clio lignende model kom det ned til den mindste type citroen (der hvor der knap kan sidde en på bagsædet og da slet ikke har plads til en klapvogn). Denne gang ville de give en ypsilon men det er altså ikke samme størrelse som en C3! Vi fik en aircross istedet, men jeg tror I vil få meget ud af at gøre det klart for alle udlejningsfirmaerne at de ikke kan give andre biler end angivet. "
" B-rent var rigtig tilgængelige og hjælpsomme. intet at sætte en finger på. Bilen havde allerede diverse skrammer mv. men intet der gjorde den dårligere at køre. Virkelig rart de forstod at vi havde en klapvogn med som ikke kunne være i ypsilon som de ellers ville have givet os. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" OK "
" bil punkteret ved afhentning - intet reservehjul, ingen kvittering for modtagelse af bil "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 3 Køretøjets tilstand: 1
" Bookningen hos Auto Europe fungerede fint men samarbejdet hos Noleggiare er en katastrofe. Jeg gør det aldrig mere !! "
" Man kan simpelthen ikke arbejde langsommere end de gjorde ved skranken hos Noleggiare i Napoli. Vi stod i næsten 2 timer uden for kontoret og ventede på at få udleveret vores lejebil. Jeg skal helt sikkert aldrig leje bil hos Noleggiare igen. Jeg havde også bestilt en VW golf og fik istedet en Citroen C3. Dårligt bytte !! "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 5
" Oplevelsen omkring bestilling og afhentning var fin. Bilens kvalitet var skuffende. "
" Bilen havde mange skader udvendig, der ikke betød noget. den var snavset og lugtede indvendig. Der var salt eller sved-pletter på sæderne "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Det har været en fejlfri proces. Vi er meget tilfredse og kommer helt sikkert til at benytte Auto Europe igen. "
" Super fin service. Nem afhentning og aflevering. Ingen problemer overhovedet. Vi er meget tilfredse. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt i alt meget fint. Det er svært at gennemskue om der kommer ekstra omkostninger til og om man er dækket af forsikringen eller ej. Der er nogle selskaber på listen som virker "shady". Auto Europe bør være mere kritiske i deres valg af udlejningsfirmaer. "
" Ikke den bedste bil (Renault), men fint nok "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" - Se ovenstående!! "
" Jeg synes, at jeg havde garderet mig forsikringsmæssigt inden afrejse hjemmefra, men alligevel følte jeg mig presset til at supplere med en forsikringsudgift på over kr. 2000,- for en uge! Desuden manglede bilen bagrudevisker ved overtagelsen i Napoli! "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 6
" Ottimo prezzi "
" Ottimo servizio e Buona comunicazione "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Let og overskueligt "
" Super let og smidigt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg fik en større og bedre bil end lovet, med automatgear og GPS, og det er jeg meget tilfreds med. "
" Jeg fik en større og bedre bil end lovet, med automatgear og GPS, og det er jeg meget tilfreds med. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt i alt - en rigtig god oplevelse. "
" svært at finde det rigtige sted til aflevering i Napoli lufthavn .... Lidt bedre skiltning ville være godt. Fantastisk service og fleksibilitet blev udvist i skranken ved udlevering i forsøget på at finde en god og passende bil. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Super "
" Super "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fint "
" Eneste kritik punkt. Meget fedtet forrude indvendigt. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fint med booking, men som skrevet under punkt 3, så er det meget irriterende at skulle prakkes ekstraforsikringer på, nå min opfattelse er, at jeg har købt bedste pakke (også forsikringsmæssigt) hos Jer "
" Pick up var noget langsom som ikke kunne tilskrives kø, men mere Italiensk "effektivitet" - eller mangel på samme. Det er ret irriterende altid at blive prakket ekstraforsikringer på, når jeg føler at jeg har købt bedste totalpakke via Auto Europe. I bør oplyse på Jeres hjemmeside hvad konsekvensen er hvis man siger nej til disse ekstraforsikringer. Jeg forstod at det betød en selvrisiko på 400 euro hvis der var en skade ved levering - og hvem kan ikke finde et stenslag efter en uge på de Italienske bjergveje. Bilen var "nusset" og der var ikke sprinklervæske på. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt nok at navigere i hjemmesiden. Dog kan man ikke regne med at skranken nødvendigvis er inde i terminalen, selvom der står, at den er. Man skal heller ikke forvente at få præcis den bil, man har bestilt. "
" Jeg valgte budget, da der på hjemmesiden stod, at skranken lå inde i lufthavnen. Dette er ikke sandt, da det er nødvendigt at tage en shuttlebus hen til selve skranken. Kan nogen svare på, hvorfor man aldrig får den bil, man bestiller. Jeg blev tilbudt at opgradere til en Volkswagen T-Roc. Dette takkede jeg ja til, men fik alligevel udleveret en Reneault Kadjar. Dette gælder SAMTLIGE biludlejninger, så det er ikke møntet direkte på BUDGET, men det er sgu mærkeligt. Derudover er det svært at forstå, at man skal igennem uendelige underskrifter, udleveringer af kreditkort, pas, kørekort, spørgsmål osv osv osv, når man har udfyldt alt hjemmefra ved bestilling. Den er sågar betalt på forhånd. Denne branche har simpelthen ikke fornyet sig i 50 år, hvilket er imponerende. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok "
" Lang og omstændig ved skranken for lidt personale Gammel bil og ramponeret "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 4
" Se venligst ovenfor "
" Ved aflevering af bilen bemærkede modtageren fra Maggiore at der var en meget lille rids nederst på forreste kofanger. Jeg havde ikke bemærket ridsen selv, men på vores tur fra syditalien og til Napoli fik vi angivelig et stenslag. Vi har ikke haft en ulykke eller en parkeringsskade og mener at et stenslag på størrelse med en halv tændstik burde være en "ikke skade". Maggiore har taget 210,98 EURO fra vores mastercard og ved afleveringen sagde de at de ville tage 257,40 EURO. Vi har SUPER COVER forsikring så vi forventer at få pengene retur fra AUTOEUROPE. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 10
" Effektivt / kvalitet "
" Effektivt/kvalitet "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Gennemgående ok. Men ubegribeligt, Auto Europe ikke følger de pågældende landes regler for alkoholområdet. "
" Vi har endnu ikke fået en kvittering på afleveringen - på trods af at det blev lovet "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 8
" Avis, Napoli. De prøvede på alle måder at sælge os mere end det vi havde bestilt, fx med automat gear, større bil osv. Men vi afslog, og var tilfreds med det vi havde lejet. Vi havde bestilt en bil med Super cover forsikring for at være godt dækket Men AVIS oplyste den ikke dække for noget og de ville anbefale at tegnede yderligere forsikringer for skade og ekstra for tyveri af bil ellers vil AVIS opkræve os en selvrisiko på skade 2000 EURO og ved tyveri 2500 EURO. For at blive fri for denne selvrisiko så kunne vil tilkøbe hos dem en forsikring på 500 EURO yderlig.. Men vi afslog tilbudet og sagde til hende >> det finder vi selv ud af at få dækket<< . Derefter komme yderligere tilbud på ekstra føre til bil (210 Euro), og snekæder (110 Euro) til bilen. Vi afslog igen, men blev oplyst om det var forbudt at køre i Italien i den periode hvor vi skulle være i landet ikke at have snekæder i bilen og det ville koste 350 Euro i bøde hvis vi blev stoppet uden snekæder. Ved udlevering af bil tog vi mange foto af bilen og fik AVIS til at underskrive på deres papir, hvis vi fandet nogle bule eller ridser på bilen. Vi afleverede bil før tid da Italien lukkede ned pga Corona virus. Det gik hurtigt og nem at aflever bilen uden bemærkninger og vi underskrev en kvittering på at vi skyldte dem 0 EURO "
" Avis, Napoli. De prøvede på alle måder at sælge os mere end det vi havde bestilt, fx med automat gear, større bil osv. Men vi afslog, og var tilfreds med det vi havde lejet. Vi havde bestilt en bil med Super cover forsikring for at være godt dækket Men AVIS oplyste den ikke dække for noget og de ville anbefale at tegnede yderligere forsikringer for skade og ekstra for tyveri af bil ellers vil AVIS opkræve os en selvrisiko på skade 2000 EURO og ved tyveri 2500 EURO. For at blive fri for denne selvrisiko så kunne vil tilkøbe hos dem en forsikring på 500 EURO yderlig.. Men vi afslog tilbudet og sagde til hende >> det finder vi selv ud af at få dækket<< . Derefter komme yderligere tilbud på ekstra føre til bil (210 Euro), og snekæder (110 Euro) til bilen. Vi afslog igen, men blev oplyst om det var forbudt at køre i Italien i den periode hvor vi skulle være i landet ikke at have snekæder i bilen og det ville koste 350 Euro i bøde hvis vi blev stoppet uden snekæder. Ved udlevering af bil tog vi mange foto af bilen og fik AVIS til at underskrive på deres papir, hvis vi fandet nogle bule eller ridser på bilen. Vi afleverede bil før tid da Italien lukkede ned pga Corona virus. Det gik hurtigt og nem at aflever bilen uden bemærkninger og vi underskrev en kvittering på at vi skyldte dem 0 EURO "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Fint som altid "
" En 2008 syntes jeg ikke er en golf eller lignende "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 4
" Var lidt usikker på hvordan de ville håndtere skaderne. Det fungerede dog uden problemer af en sikker person og til min tilfredshed. "
" Der var flere skader på bilen end oplyst i kontrakten. De blev dog noteret ved overdragelsen, men får man så selv det hele med? "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt overblik over forskellige selskabers priser. NB!! Man bør advare mod meget lang ventetid ved skranken i NAPOLI, især hvis man vælger HERTZ. Fremover aldrig HERTZ, kun SIXT!! En evt. merpris er det hele værd. "
" Meget nem adgang fra lufthavnen. Ingen ventetid ved skranken. Meget venlig personale hos SIXT både ved afhentning og aflevering. Den lejede bil havde desværre mange småskrammer og ikke alle var noterede. Dog ingen problemer ved afleveringen da jeg havde taget fotos som jeg fremviste og derefter ikke havde problemer. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Alt i alt en god og tryg måde at leje bil på til en fornuftig pris. "
" Ved afhentning dokumenteres kørertøjetes stand med en hel del billeder af så ringe kvalitet at det kan være svært at se omfanget af skader. Har endnu ikke modtaget kvittering for aflevering selvom det blev oplyst at den ville komme på mail. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 7
" Har brugt auto Europe mange gange og har altid haft overvejende gode oplevelser "
" God service hele vejen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det var ret nemt at booke og få den bil man ville have. "
" Usædvaneligt god service "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Nemt "
" Super service og gode biler. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Dårlig oplevelse Jeg havde købt ekstra forsikring igennem Autoeurope, alligevel blev jeg tvunget til at købe Sicily By Car forsikring til euro 120,-. De ville ikke acceptere mit master card. Efterfølgende måtte jeg anvende Visa card og Sicily Bt Car krævede jeg så købte deres forsikring til euro 120 - fuldstændig uacceptabel, jeg havde jo forsikret mig igennem Autoeurope ved leje af bil. Der hang også et skilt på væggen med skriften Visa card is accepted, som jeg også forsøgte at henvise til - de fastholdte deres ekstra forsikring. "
" Jeg havde købt ekstra forsikring igennem Autoeurope, alligevel blev jeg tvunget til at købe Sicily By Car forsikring til euro 120,-. De ville ikke acceptere mit master card. Efterfølgende måtte jeg anvende Visa card og Sicily Bt Car krævede jeg så købte deres forsikring til euro 120 - fuldstændig uacceptabel, jeg havde jo forsikret mig igennem Autoeurope ved leje af bil. Der hang også et skilt på væggen med skriften Visa card is accepted, som jeg også forsøgte at henvise til - de fastholdte deres ekstra forsikring. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 8
" Meget nemt og uden problemer "
" Fin service og god pris. Ingen problemer med aftalen via. Autoeurope "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Dårlig rådgivning om forsikring og GPS. Forskel på pris der er betalt og pris hos Europe car. "
" Alt var fint. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" I voucheren og på Autoeuropes hjemmeside er angivet at Keddy ligger i Napoli lufthavn. Det er ikke korrekt, da vi var nødsaget til at tage shuttelbus til udleveringsstedet "
" Ingen steder er der i lufthavnen angivet at Keddy = Europcar.. I vucher og på Autoeurope hjemmeside er angivet at Keddy ligger i Napoli lufthavn, ikke at der skulle anvendes shuttelbus til udlejningstedet. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 10
" God og overskuelig hjemmeside. Gode priser. "
" Super professionelt, hurtig registrering og aflevering. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det var ikke ok at skulle vente 2 timer på vores bil, for så efterfølgende at få at vide den ikke kunne køre. Vi fik en anden bil og en GPS der var defekt så vores oplevelse var desværre ikke som vi havde regnet med. Det skal dog nævnes at personalet var flinke og imødekommende "
" Alt fungerede fint, både udlevering og aflevering. Vi fik hvad vi forventede "
" Meget fin service "
" Det var så fint, vi fik vores bil meget hurtigt, fin service, næsten ny bil. Meget tilfreds "
" Det var nødvendigt at kontakte Auto Europe. Ringede til det danske telefonnummer, men blev betjent andetsteds fra fra en mobiltelefon med svigtende dækning. Næste opkald blev omstillet til en enden person - formentlig i et andet land. Forventede, at når jeg ringede til det danske telefonnummer, ville jeg også blive betjent af en dansktalende medarbejder "
" Fandt i første omgang ingen skilte med "DOLLAR", men et stort skilt med Auto Europe - altså det selskab, som jeg har indgået aftalen med. Efter at have stået i kø der i ca 45 min. fik jeg oplyst, at jeg skulle henvende mig til HERTZ, hvor der rigtig nok var et lille og næsten usynligt skilt bagest i lokalet. Meget dårlig betjening - blev meget fornærmede over, at jeg ikke ville tegne en selvrisikoforsikring (som jeg havde tegnet i forvejen gennem Auto Europe) og over at jeg ikke ville tilkøbe navigation (som jeg havde med hjemmefra - og som det viste sig allerede var installeret i bilen) Påstod i øvrigt at der ikke var plads til reservationer på mit Eurocard Gold som jeg ikke havde anvendt i flere mdr. - limit kr. 100.000 "
" Bestilling forløb helt uproblematisk. "
" Ventede næsten 3 timer på udlevering af bil!!!!!!! Ekspedienten forslog ændring i bestilling mht. bil og tilrettede udlejningstidsrum på bedste vis. Men 3 timer er meget lang tid. "
" fik en fin mail med tlf nr. vi kunne benytte hvis.. Ringede fra Rom, da vi ville blive forsinket - nummeret kunne ikke brugers da det var uden for åbningstid, så jeg ringede på det nummer som jeg havde fået oplyst stod på papiret - fik en meddelelse på italiensk om at nummeret var ude af drift. - øv kunne heller ikke ringe direkte til bilfirmaet - øv "
" Fik bilen trods forsinkelsen - fint Fik besked om at en ekstra chauffør kostede 66 euro Da vi skulle betale, var der lige en skat på 14 euro - øv Hvorfor oplyser man ikke den reelle pris? Bilen var god, men sørg da for ikke at lukke kontoret kl. 11.30, når flyene lander indtil kl. 01.00 "