Geologisk dramatisk, sprængfyldt med eksotisk farve og opvarmet året rundt af Atlanterhavssolen, er Portugals mest fortryllende ø et sted, der holder alle sine subtropiske ferieløfter. Atlanterhavets perle, øen med det evige forår - Madeira fortjener alle sine fantasifulde kælenavne og den kærlighed, som besøgende og lokale føler for denne lille vulkanske ø, der byder på så meget. Madeira, der gentagne gange er blevet udråbt til Europas og endda verdens bedste ø-destination, er et vældigt varieret sted at holde sin ferie. Sorte sandstrande, det frådende Atlanterhav, tårnhøje klippevægge og strømende vandløb og kunstvandingskanaler gør dette til et udendørs nirvana. Men det er også et sted med mildere fornøjelser som vinsmagning, besøg frodige botaniske haver og se broderikunstnere og kurvevævere arbejde. Vandring langs med levada-vandingskanalerne er den mest populære aktivitet, hvor titusinder trækker i vandrestøvler for at opdage Madeiras hemmelige interiør, der blandt andet er subtropisk laurbærskov, som plejes af et evigt forårslignende klima og jord, der tillader næsten enhver flora at trives. Øen Madeira har naturlige landskaber, der kan få dig til at gispe, og det skænne er at de er lette at opdage på bjergveje eller via historiske vandingskanaler kendt som "levadas". Du behøver ikke engang vove dig ud i bjergene for at nyde den naturlige overflod, da der er et væld af botaniske haver med et vanvittigt udvalg af planter. I havet omkring øen venter hvalspotningsekspeditioner og dyk i det klare, milde vand.
Auto Europe har haft fantastiske priser og den bedste service siden 1954. Via os kan du sammenligne forskellige tilbud på biludlejning fra de mest populære leverandører i Madeira lufthavn og på hele Madeira. I vores søgemaskine kan du ogsåbruge de forskellige filtre, så du får præcis den bil du ønsker, for eksempel hvis du kun vil køre med automatgear, eller behøver en bil med 4 døre . Udfyld oplysningerne i vores søgemaskine ovenfor for at få forskellige lejebiler at sammenligne eller ring til vores reservationsagenter på +46 10 888 66 52, så hjælper de dig med at finde en bil, der passer dig og din rejse. Herunder har du mulighed for at læse biludlejningsanmeldelser fra Madeira, som kan hjælpe dig med at beslutte hvilken leverandør du vil leje hos.
" ingen hjælp fra autoerope "
" Betalte 283 eur for en punktering - selvom de fremviste en prisliste med pris for punktering =70 - da de insisterede på at "standard er skifte til 2 nye dæk. Klart deres måde som billig-selvskab at tjene på "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 3
" Som punkt 3 "
" Super effektivt og venlig betjening "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" nemt og troværdigt "
" okay "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Kan varmt anbefales "
" Fin oplevelse og god betjening. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" vi har betalt leje for en bil i uge + forsikring, men vi fik ikke bilen udleveret hos Eurocar, så vi har betalt leje og forsikring på en bil vi ikke har lejet og vi fik ingen hjælp hverken hos jer eller hos Eurocar. Virkelig en dårlig service, jeg vil ikke anbefale jer til nogle og vi kommer ikke til at leje hos jer igen. "
" vi har betalt leje for en bil i uge + forsikring, men vi fik ikke bilen udleveret hos Eurocar, så vi har betalt leje og forsikring på en bil vi ikke har lejet og vi fik ingen hjælp hverken hos jer eller hos Eurocar. Virkelig en dårlig service, jeg vil ikke anbefale jer til nogle og vi kommer ikke til at leje hos jer igen. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Godt overblik over de forskellige udlejningsbureauer og deres priser. Supergodt værktøj til sammenligning af priser og ofte kan der opnås rabat ved at booke igennem Auto Europe. Vi bruger helt sikkert Auto Europe til vores næste billeje! "
" Vi blev hentet efter 10 minutter i shuttle bus fra lufthavnen i Funchal, Madeira, og kørt 5 minutter til afhentningsstedet. Alt gik nemt og ubesværet og personalet meget venligt. Bilen var ret ny og ellers som beskrevet. BEMÆRK: Vælger du ikke vælger forsikringer udover standard, så skal du kunne stille et depositum på 3.200 € på et kreditkort. Præcis som det står i betingelserne. Pengene reserveres kun på kortet indtil bilen er afleveret i god stand. Det står tydeligt i betingelserne, men skriver det her som en bemærkning, da jeg har læst flere anmeldelser, hvor man kritiserer dette. Blot sørg for at du har mindst 3.200€ til rådighed på et kreditkort, så er der ingen problemer. Vi afleverede bilen til aftalt tid, den blev tjekket for skader og alt var OK. Herefter blev vi hurtigt kørt til lufthavnen igen med shuttle. Alt i alt en rigtig god oplevelse, og jeg kan kun anbefale og sige tak til Drive On. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fungerede upåklageligt "
" Fuldstændig gnidningsfrit, venligt og effektivt! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi fik ikke udleveret den bil, som vi havde betalt for hos Auto Europe. Vi måtte derfor betale Gold Car for at få udleveret en bil. Vi har således betalt to gange for at få én bil. Hvem har stjålet vores penge ??? "
" Vi fik ikke udleveret den bil, som vi havde lejet og betalt for via Auto Europe. Vi måtte derfor betale endnu engang for at få udleveret en bil. Vi har således betalt dobbelt leje for bilen ☹️☹️☹️ "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Klippet fra TRUSTPILOT: Har i mange år brugt Autoeurope, men nu er det slut. Havde lejet bil (EU20874463-1) i en uge på Madeira og forudbetalt 491,83€ Skulle afhentes 18. maj kl. 20:00 i/ved lufthavnen. Vores fly får problemer og "nødlander" i Bordeaux. Vi når først frem den 19 maj omkring middagstid. Er i kontakt med Autoeurope om eftermiddagen, men her er meldingen at de kan ikke ændre noget, men vil sende en mail til den reelle udlejer og bede dem holde bilen. Allerede her begynder filmen at knække, da jeg faktuelt har betalt for bilen i én uge og blot meddeler at jeg først samler den op dagen efter. Vi ankommer til Funchal omkring middag den 19.maj og kontakter udlejer. Her får vi at vide at deres system automatisk annullere ikke forudbetalte lejemål efter 12timer! Vi bliver bedt om at kontakte Autoeurope for refusion og er nødt til at leje en ny bil. Efterfølgende kontakter jeg igen autoeurope, som reelt afviser refusion fordi jeg ikke har tegnet en afbestillingsforsikring?????? Jeg har ikke AFBESTILT noget, men kommer blot 1 dag senere til et lejemål jeg HAR betalt. Den pæne udlægning må være dårlig forretningsmoral, den mere direkte vil være snyd og humbug. "
" Venlig og professionel håndtering i modsætning til Autoeurope, som vi i den grad føler os snydt af (se nedenfor) "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Yderst venligt personale, men jeg vil anbefale at man lige gennemgår bilen inden man forlader stedet Vores bil var stort set ridset på alle tænkelige flader, hvilket var noteret i skemaet Dog var der stenslag på forrude og massive ridser på bagruden som ikke var noteret, glasskabet er ikke omfatte gratis skader ved små ridser eller stenslag, så her ville vi være blive opkrævet selvrisiko hvis ikke vi havde gjort opmærksom på det inden vi kørte så det kunne blive ført ind i journalen, og med 1600 euro i selvrisiko så er det altså være lige at bruge 10 minutter inden afgang Men vær grundig da bilerne ikke nødvendigvis er vasket ved afhentning, det var vores ikke Men der var ingen problemer, personalet noterede det straks ned og sendte og en bekræftende e-mail med de nye skader påført... super service generelt "
" Yderst venligt personale, men jeg vil anbefale at man lige gennemgår bilen inden man forlader stedet Vores bil var stort set ridset på alle tænkelige flader, hvilket var noteret i skemaet Dog var der stenslag på forrude og massive ridser på bagruden som ikke var noteret, glasskabet er ikke omfatte gratis skader ved små ridser eller stenslag, så her ville vi være blive opkrævet selvrisiko hvis ikke vi havde gjort opmærksom på det inden vi kørte så det kunne blive ført ind i journalen, og med 1600 euro i selvrisiko så er det altså være lige at bruge 10 minutter inden afgang Men vær grundig da bilerne ikke nødvendigvis er vasket ved afhentning, det var vores ikke Men der var ingen problemer, personalet noterede det straks ned og sendte og en bekræftende e-mail med de nye skader påført... super service generelt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Overskueligt og nemt at finde en bil "
" Alt fungeret nemt "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ved bestilling fik vi af vide at Goldcar accepterede debetkort, imod depostitum på 1200 euro. Ved ankomst kendte damen ved skranken intet til de vilkår, der var oplyst på kontrakten via Autoeurope, som i øvrigt højest upraktisk var på dansk. Hun havde aldrig hørt om pågældende depositum, som vitterligt står i vores kontrakt, og tvang os til at betale 220 euro for deres "relax" forsikring. Denne forsikring, som vi vitterligt var tvunget til at købe, dækkede alle skader uden selvrisiko, hvilket betyder at vilkårene ved "komplet beskyttelse imod skader", som vi har købt af AutoEurope, er fuldstændigt værdiløs, og vi dermed har spildt cirka 400 kr. "
" Ved bestilling fik vi af vide at Goldcar accepterede debetkort, imod depostitum på 1200 euro. Ved ankomst kendte damen ved skranken intet til de vilkår, der var oplyst på kontrakten via autoeurope, som i øvrigt højest upraktisk var på dansk. Hun havde aldrig hørt om pågældende depositum, som vitterligt står i vores kontrakt, og tvang os til at betale 220 euro for deres relax forsikring. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Lidt problemer med fjernbetjeningen, men det blev løst "
" Opgradering til Jeep på grund af bjergkørsel - meget tilfredsstillende "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" I have nothing good to say about my treatment with auto europe. My flight was delayed, and when I called them, telling them I would pick up the car a day later, they said there was nothing to do, and my 1400 euro rental was LOST for me. How can they treat costumers like this? I was not asking for a discount because of my late arrival, just a chance to pick up the car a day later. I am in disbelief, that you can treat costumers like this, when a flight is delayed. "
" I had a delayed flight, which prevented me from getting the car on time. Goldcar told this would be a "no-show", so I could not get the car when arrived a day later. They kept the 1400 euro I had payed, even when I told them I could pick upthe car a day later, when I arrived. This is the most unsatisfying rental I have ever made, and I am surprised by this politic from goldcar who could just have let me get the car a day later. How they can have this policy and still have new costumers is understandable to me, as only the costumer looses, an they get to rent the car out to someone else, thus earning double the amount of money. Very very UNSATISFYING. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Very easy with the pre-registration. I basically just picked up the key at the desk and drove away. Good car, good deal and very efficient and pick-up and return. "
" Very easy with the pre-registration. I basically just picked up the key at the desk and drove away. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok, foreslår I skriver, at man skal vælge en bil med god motorkraft på Madeira "
" Bilen havde meget svag motor til det bjergrige Madeira. Autoeuropa kunne nok orientere mere herom ved bestillingen. De var it-problemer ved incheckningsskranken, eller fin service fra personalet "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Helt ok. "
" En Fiat 500 med 70.000 på tælleren !! "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 6
" jeg vil sige at det er vildledende at at det står at det er dansk sælger når de ikke kan et ord på dansk. så derfor giver jeg kun 6 "
" Bil kunne godt være beder rengjort ( særlig i disse tider med covid19 ) "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Seriøst firma,hvor man føler sig tryg fra start til slut. "
" Absolut til at stole på. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" jkhfdf "
" yuhiyytkj "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Fin service fine priser "
" Alt fungerede perfekt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe burde/skal have styr på om de tilbudte biler er brugbare på stedet, hvor de lejes "
" "Under al kritik at der tilbydes en bil der ikke er kraftig nok til kørsel på Madeira" Det blev en meget delt oplevelse 1. Bil: Ford Fiesta: Ubrugelig på Madeira. Motoren ikke stor nok til kørsel på Madeira 2. Bil: Fik tilbudt opgradering, meget fin, bilen perfekt Ingen problemer ved aflevering "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" God oplevelse "
" God oplevelse "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Ellers ok "
" På min voucher stod der, at firmaets kontor var i lufthavnen, men man skulle i praksis køres til en anden lokation. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Super udlejningsselskab - Kan kun anbefales "
" Bedste lejet bil vi har prøvet til dags dato :-) "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det var nemt at udfylde lejeblanketten på nettet. Det var bare 50% dyrere hos udlejeren end den pris jeg havde fået hos Auto Europe. "
" Det var nemt at booke lejebilen på nettet hos Auto Europe. Min utilfredshed opstod da jeg skulle hente bilen hos Avis Budget. De manglede flere af de oplysninger jeg allerede havde indtastet på Auto Europes bestillingsformular, så jeg skulle svare på flere af dem igen. Blandt andet om jeg ville have en selvrisikoforsikring, som jeg allerede havde angivet at jeg gerne ville have (til en pris af ca. 22 EUR), hvorfor jeg sagde ja til det også. Det viser sig at forsikringen koster 135,31 EUR i stedet og da jeg spørger til det, får jeg at vide det er helt normalt at der er andre priser når man henter bilen, fordi firmaer som bl.a. Auto Europe ikke har de rigtige oplysninger og at han vil forklare mig det ved kundeskærmen på skranken. Jeg bliver bedt om at skrive under flere steder på skærmen som bliver udpeget for mig, men forklaringen udebliver, hvorefter jeg opgiver at få forklaringen. Bagefter følte jeg mig snydt og jeg vil aldrig leje bil hos Avis Budget igen eller anvende Auto Europe, da I tilsyneladende ikke har samarbejdsaftalerne på plads med biludlejere. Jeg har muligvis bare været uheldig, men jeg vil ikke tage chancen igen. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 9
" C3 is not similar to a VW Polo "
" Citroen C3 with 67 HP is to weak om Madeira "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Fine, no problems !! "
" We had booked a small car in Group A but were upgraded to an 8 seater in Group G, without being informed of this beforehand, which came as a big surprise when we collected the vehicle. I know most people would be happy to be upgraded, but taking Madeira's small winding roads and curves into account, we had especially requested a small Fiat 500 and were given a large VW Sharan without being notified !! Anyway, everything worked out fine, but I would have preferred Hertz to have informed us of this, prior to the rental. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Er foregået nemt og i overensstemmelse med aftale. "
" Dollar blev håndteret af Hertz! Hvilket var en overraskelse dog ikke negativt. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Havde inden påbegyndelse af lejemål spurgt ind til udlejers e-mail adresse (da jeg ikke kunne finde den på nettet). Fik aldrig et svar fra Auto Europe - det havde jeg egentlig forventet at få. "
" Meget smidig afhentning og aflevering "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ofte skarpe priser. Skaber selv usikkerhed om pruduktet super cover ved at skrive at det ikke er en forsikring, samt opstille en lang række betingelser. Min tanke er at super cover ikke dækker en du ud når det kommer til stykket. "
" Udlejningen blev varetaget af Europcar PT. Medarbejderen ved skranke forsøgte at opgradere mig til en støre bil, med væsentlig udgift tilfølge. Med den syge begrundelse at poloen ikke kunne klare bakkerne på nordkysten af øen. Han var ret inseterende. Hvornår kan vi blive fri for alle de syge forsøg på ekstra salg og pressen for at købe skadesforsikring ? "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Syntes I bør fjerne fup firmaerne. De ødelægger hele ideen med jeres site "
" Så fint :-) "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Alt ok "
" Alt ok "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ganske tilfreds. "
" Ganske tilfreds. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Interrent delte desværre skranken og biler med Centauro på Madeira. De prøvede alle kneb for at få os til at opgradere både bil og forsikring. Vi har lejet biler hos Interrent mindst 4 gange gennem tiden blandt andet Spanien. Bilerne har typisk kørt 30.000 til 50.000 kilometer og har mange ridser og buler. Vi vil nok springe Interrent i fremtiden - under alle omstændigheder på Madeira. "
" Interrent delte desværre skranken og biler med Centauro på Madeira. De prøvede alle kneb for at få os til at opgradere både bil og forsikring. Vi har lejet biler hos Interrent mindst 4 gange gennem tiden blandt andet Spanien. Bilerne har typisk kørt 30.000 til 50.000 kilometer og har mange ridser og buler. Vi vil nok springe Interrent i fremtiden - under alle omstændigheder på Madeira. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 5
" Ok "
" Bremser på forhjul trængte til reparation. Bremseklodser må være slidte, da de støjede meget. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 3
" ok "
" ok "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" - "
" - "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" den var god og givende "
" man skal huske at leje en mellemstor bil på madeira da det går stejlt op og ned. Havde lejet en Fiat punto li ge lille nok. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" God med auto europa bad with company they have on list sixit "
" Hej bil og personal ok ..system no ..595 euro på full forsikring for21 day trova den er en rovery..jeg har tage en til 195 euro ..men den va selv risico med 600 euro..very bad.. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 9
" OK "
" OK "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Se rubrik 3/; "
" Jeg har købt total kasko ved autoerope, alligevel vil avis prøve at sælge mig en kaskoforsikring som jeg ikke har brug for ? Jeg forventer at få et svar på mit spørgsmål. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Normalt er oplevelsen OK. "
" Meget langsommelig og ikke særligt imødekommende behandling ved skranken. Først tildelte bil måtte afvises med for mange småskader ude og inde samt ujævn motorgang. Næste bil var helt OK. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Gennem de sidste mange år har vi altid benyttet os af SutoEurope.dk, og hver gang kun med gode positive oplevelser. Har der en sjældent gang været spørgsmål, har vi altid og over alt i verden kunne ringe til dem og så fået hurtig professionel bistand "
" En helt igennem behagelig oplevelse, alt personalet vi var i kontakt med var yderst venlige og positive. På intet tidspunkt var der en ubehagelig stemning, eller følelse af at man blev påduttet yderligere produkter... virkelig en rar og tryk oplevelse.... ved tilbagelevering blev vi modtaget af en utrolig behagelig medarbejder som gav os et visitkort hvis vi fik brug for at kommenterer deres behandling af os som kunder... "Emiliano Gomez" i Madeira Lufthavn, var lige som de øvrige medarbejdere fuld af positiv energi "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" Alt for lille og uprofessionelt skilt. Man ved ikke rigtigt hvad man skal gøre når de ikke har en plads i lufthavnen. Stort minus. Men de er rigtigt søde. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid nemt og smertefrit "
" Effektivt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Se punkt 3 "
" Den meget høje selvrisiko gjorde at vi valgte at tegne supercover og fik oplyst en pris på 145 EUR , men de deb. os 152 euro plus diverse gebyrer som ikke blev nævnt ved skranken, ialt 174 euro "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg tror ikke jeg er blevet betjent bedre på mange af mine rejer i udlandet, som jeg blev betjent i lufthavnen på Madeira, ingen unødig pres for yderligere forsikringer m.v. Bilen var ny og uden fejl, fint udleveret og fint modtaget retur med senere mail om ok. Svend "
" Ved 3. bilskifte fik vi en bil, der var mekanisk i orden. Der var vilje til at løse problemet. "
" Hvorfor dækker forsikringen SUPER COVER ikke tovning efter et biluheld vi INGEN skyld har i? Vores uheld var et meget stort træ, som fra en skrænt over vejen pludselig væltede ned i bilen, mens vi roligt kom kørende. "
" Personalet på kontoret i lufthavene burde være mere serviceminded. Virkede meget sur, specielt da hun ikke kunne sælge ekstra ydelser. Personalet ved ind og udlevering var super flinke. "
" Manglende registrering af "skrammer" på udlejningsbil før afhentning. Affærdiges med om vi da ikke havde fuld forsikring, så det kunne jo være ligemeget. Fik dog registreret skrammerne inden udlevering "
" Som altid - enkelt og nemt at finde den rigtige bil til opgaven. "
" Venlig og hjælpsom betjening og kort ventetid ved udlevering af bilen hos Europcar. "