Hvis du samler en byferie destination fra en ønskeliste drømmekomponenter, så får du Lissabon: en bred glitrende flod, skyfri himmel, stejle brostensbelagte gader, paladser, kirker (og et slot, selvfølgelig), klinker i lyserød, mynte og indigo og billige , friske, grillede sardiner at spise uden for en tasca (bar) i solen. Det er et sted så smukt, at du ikke kan tro, at folk bruger det til at bo i. Badet i rent atlantisk lys, kronet af eventyrslottet St. George's slot og bebygget over syv bakker, er Lissabon en af Europas mest visuelt slående hovedstæder. Udover udseendet, vil byen helt sikkert vinde dit hjerte med sin ægte venlighed og saligt afslappede tempo. Samtidigt nostalgisk og progressiv skinner Lissabons charme igennem i hverdagen, og du vil elske hvert øjeblik du er der.
Belem tårnet, St George’s slot, Jeronimos pragtfulde kloster og Berardo museum er alle fantastiske seværdigheder i Lissabon, du ikke må gå glip af. For familier med børn kan et besøg i Lisbon Oceanarium også værdsættes, både for de voksne og for børnene! At bestille en bil betyder bekvemmelighed og fleksibilitet for de fleste, fordi du ikke behøver at tilpasse dig offentlig transport eller dyre taxaturer, og i Lissabon kan du gøre det både i Lissabon lufthavn og flere steder i byen. Du er velkommen til at se, hvad vores tidligere kunder har at sige om deres oplevelse med Auto Europe i deres biludlejningsanmeldelseer fra Lissabon nedenfor.
" . "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 7
" Fint med godt overblik mellem forskellige udlejere "
" Utrolig ineffektiv afhentning - det tog næsten 45 minutter! "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 8
" Ok men heller ikke mere "
" For mange registrede skader. Ved aflevering blev bilen undersøgt fra A til Z. Følte at man var under mistanke. Hvis jeg havde lavet en skade ville jeg have gjort opmærksom på det. Jeg ved godt at der er nogle som ikke ville nævne det. Resultat for mig var at der ikke findes nogle skader hvilke jeg viste. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 5
" Vanvittigt ekstragebyr for ikke at have et kreditkort i mit eget navn. "Eller lignende"-bil væsentligt dårligere end den, der var afbildet ifm. booking. Afhentning og Aflevering langt fra lufthavnen, selv om jeg havde booket afhentning og aflevering i lufthavnen. Jeg gav AutoEurope alle informationer om mig selv - alligevel skulle jeg starte forfra ifm. udlevering af bilen hos selve udlejningsfirmaet. Helt håbløst! "
" Vanvittigt ekstragebyr for ikke at have et kreditkort i mit eget navn. "Eller lignende"-bil væsentligt dårligere end den, der var afbildet ifm. booking. Afhentning og Aflevering langt fra lufthavnen, selv om jeg havde booket afhentning og aflevering i lufthavnen. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det er irriterende, at Centauro lader som om jeg ikke har købt forsikring med, selvom det står på min voucher. Jeg gav mig ikke, og så opgav Centauro at sælge mig en ny forsikring. Det håber jeg ikke at opleve igen. "
" Det er irriterende, at Centauro lader som om jeg ikke har købt forsikring med, selvom det står på min voucher. Jeg gav mig ikke, og så opgav Centauro at sælge mig en ny forsikring. Det håber jeg ikke at opleve igen. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" I giver god info og hjælper os kunder på forhånd med "wild west" at der ALTID sælges ekstra forsikringer når man skal have udleveret bilen med begrundelsen at der ikke er forsikring. Det er topdollar - bliv ved med det:-) "
" Vi har ventede næsten en time i køen og har lejet 2 biler. Efter at have ventet ville de kun ekspedere den ene bil og så skulle jeg vente yderligere med nr. 2 - fuldstændig spild af tid og åndsvagt!!! "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" God værdi til prisen "
" Stresset medarbejder og dermed hektisk oplevelse ved udlevering af bilen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Auto Europe bør ekskludere udlejere med særlige krav til bestemte beatlingskorttyper og andre usædvanlige krav i søgeresultatet. "
" Jeg blev tvunget til at acceptere den dyreste forsikring fordi jeg betalte med debit card og ikke credit card. Det problem har jeg aldrig oplevet hos andre biludlejere. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Jeg lejet bilen i Lissabon og efter nogle dag lyste der er motor alarm, de kom med en anden bil - og en taxa hentede mig for at køre mig til Faro (150 km) her skulle jeg betale for mit benzinforbrug + 40 euro fordi jeg ikke havde tanket den selv - hvordan skulle jeg kunne det ? jeg fik en anden bil og kørte de 150 km tilbage til der hvor jeg boet og nu efter jeg er kommet hjem har de trukket nogle forskellige beløb for rep. omkring 400/500 euro- at bilen, som jeg på ingen måder er skyld i - det er for groft - jeg har lejet bil hos selskabet mange gange uden problemer men nu er det slut efter jeg har anvendt Auto Europa de sidste 17 år to til tre gange pr år "
" Jeg lejet bilen i Lissabon og efter nogle dag lyste der er motor alarm, de kom med en anden bil - og en taxa hentede mig for at køre mig til Faro (150 km) her skulle jeg betale for mit benzinforbrug + 40 euro fordi jeg ikke havde tanket den selv - hvordan skulle jeg kunne det ? jeg fik en anden bil og kørte de 150 km tilbage til der hvor jeg boet og nu efter jeg er kommet hjem har de trukket nogle forskellige beløb for rep. omkring 400/500 euro- at bilen, som jeg på ingen måder er skyld i - det er for groft - jeg har lejet bil hos selskabet mange gange uden problemer men nu er det slut efter jeg har anvendt Auto Europa de sidste 17 år to til tre gange pr år "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Auto Europa er ok "
" Jeg blev beskyldt for at der var kommet en ris på højre dør, som der var foto af der også var der da jeg modtog bilen men måtte betale over 5.000 kr - firmaet ville ikke se på de billeder der var på aftalen "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 9
" I dont like that it says on the comfirmation that Im all covered within the rental. and then on spot the classic, that I needed to pay €65 per day! That is going from around €200 for total renting to almost €600. I REALLY hate that! "
" I dont like that it says on the comfirmation that Im all covered within the rental. and then on spot the classic, that I needed to pay €65 per day! That is going from around €200 for total renting to almost €600. I REALLY hate that! "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok hjemmeside men de forskellige forsikringsprodukter er ikke forklaret pædagogisk "
" Bilen var noget skrammet udvendigt og sæderne noget plettede, men alt mekanisk fungerede fint. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" I kører med klatten, så bliv ved i samme omfang. "
" Valgte en biltype, som vi 4 personer havde haft før men fik en anden, hvor kabinen var markant mindre, hvilket betød, at vi ikke kunne være der. Ringede til Autoeurope som kunne bekræfte, at den vi fik var i samme kategori - kompakt SUV. Men fakta var at den vi fik var mindre både i højde, bredde og længde både ude som inde. De havde en model som vi bestilte dog blot med automat gear men mod en merpris på 140€. Vi valgte derfor en helt anden type - model vito - men til 400€ mere. Det gjorde at afhentning af bil tog 3 timer mere end normalt. Endvidere kunne man først aflevere bilen igen fra kl. 08.00, hvilket man først ser efter reservation. Ville have fravalgt firmaet blot pga. dette såfremt jeg vidste det. Schuttle frem og tilbage virkede fint og god chauffør. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 6
" som altid effektiv "
" flot bil til en fantastisk pris! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget aggressiv salgsmedarbejder - der pressede og truede med kæmpe skadesbeløb ved udlevering af bil, der i øvrigt ikke blev gennemgået - på trods af mange synlige skader på køretøj. Jeg filmede hele bilen inden og slap for at betale for skade der ikke var registreret. Ikke en god oplevelse. "
" Meget aggressiv salgsmedarbejder - der pressede og truede med kæmpe skadesbeløb ved udlevering af bil, der i øvrigt ikke blev gennemgået - på trods af mange synlige skader på køretøj. Jeg filmede hele bilen inden og slap for at betale for skade der ikke var registreret. Ikke en god oplevelse. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Ingen problemer med Auto Europe, men masser af problemer med deres partner, Drive On Holiday. "
" Undgå Drive On Holiday for enhver pris! Jeg kommer aldrig til at leje bil hos Drive On Holiday igen: 1) Jeg ønskede at forlænge billejen, da vores planer ændrede sig. Det var umuligt at komme igennem til en person på deres hotline, og da de ringede tilbage efter 40 minutter, nåede telefonen ikke engang at give lyd fra sig, før de havde lagt på igen. Resultatet betød, at jeg måtte leje en ny bil, køre 45 minutter til deres kontor uden for lufthavnen, vente en evighed i kø og så køre tilbage igen. Det værste var, at medarbejderen i skranken var totalt ligeglad. 2) Da vi skulle aflevere bilen kl. 7:05 om morgenen, fik vi at vide, at der tilkom et gebyr på 33 EUR for at aflevere uden for kontorets åbningstider (8-20), på trods af at der reelt var åbent og masser af medarbejdere til at tage imod en. Det er ren og skær tyveri og humbug. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Intet at bemærke. "
" Jeg har lejet bil gennem mange år, og denne oplevelse var nok den værste af alle. Agenten prøvede så ihærdigt at sælge ekstra forsikring med trussel om "bål og brand" hvis man ikke havde den, og at selvom jeg havde forsikring på mit kreditkort, ville det ikke være gældende osv. Med det resultat, at al glæden ved at have lejet bil forsvandt og blev erstattet af konstant bekymring om brugen og standen af bilen. Jeg kommer ikke til at bruge Klass Wagen igen på baggrund af dette. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 7
" Virkede rigtigt godt "
" Venlig og professionel betjening og udlevering af bil. Havde et beløb som jeg ikke forstod på regningen som blev forklaret uden problemer. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" En meget overskuelig og informativ hjemmeside. Ved spørgsmål er jeres personale hurtige til at svare. "
" Ved afhentning af bilen blev vi udsat for en skræmmekampagne fra biludlejningen i forhold til deres MEGET skrappe håndtering af selv minimale skrammer på bilen - med meget høje omkostninger, hvis der skulle være kommet endog mikro skrammer. Selv om vi gentagne gange nævnte, at vi ikke ønskede tillægsforsikring fortsatte "skræmmetalen" - og vi skulle skrive under på accept af deres meget høje priser ved mikro skrammer for at få udleveret bilen. Vi har aldrig oplevet en biludlejningsvirksomhed give os en så ubehagelig start på ferien. I tillæg for vi udleveret en bil, der har kørt 73.000 km med mange skrammer. Så det ville være praktisk umuligt, at påvise om en skramme var der i forvejen eller ej. Det har vi aldrig oplevet før - og vi har lejet biler i min. 25 år. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Da billejen blev håndteret af Hertz er fakturering kom der en række yderlige omkostninger på som ikke ifht til den lovede lejepris. Eksempelvis Auto Europe voucheren krediteres som værende 90 Euro værd hvor det faktisk var en voucher på 150 Euro. Dette er meget uigennemsigtigt. "
" Bilen blev håndteret af Hertz. Jeg har endnu ikke modtaget de lovede billeder fra udlevering af bilen. Ej heller afsluttet leje. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 7
" God oplevelse. "
" Meget professionelt firma. Alt var i den skønneste orden. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" -- "
" Incheckningen var ikke en behagelig oplevelse og bilen tank var kun trekvart fuld. Jeg blev informeret om at jeg blot skulle bringe den tilbage med samme niveau men det er jo ikke særlig let når man står ved en benzintank. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Tak "
" Pressede til at købe motorvejstæller, som "lovbestemt", hvilket det selvdølgelig ikke er. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Very good prices! "
" Good car rental. Practical information: Call office for shuttle bus to the airport. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" Der er nemt og hurtigt. "
" Det var faktisk meget behageligt og enda med en upgrade pga. manglende køretøj. Noget som jeg syntes at det vil være endnu en bedre service og en fantastisk hjælp ved leje af nyere bil modeler, skulle det være en kort vejledning( A4 format) om at bruge de nye funktioner (modern autonøgler, start og håndbremse system, automatisk benzin dæksel, automatisk dør lås/åben, mm). Det vil hjælpe utrolig meget når man modtager en splinterny bil med nye funktioner som de fleste ikke kender til. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nem og enkel service "
" Meget venlig og kompetent receptionist i lufthaven! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har været i orden "
" Blev opkrævet 59 euro for udlevering klokken 23.07. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Super nemt og godt udvalg. "
" Det er simplet at få udleveret og aflevere bil. Det er smidigt i hele forløbet. Man bliver mødt af serveminded personale, som ikke forsøger, at sælge yderligere produkter end dem man allerede har. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget fin betjening både da vi hentede og afleverede. Bilen havde mange ridser og jeg tænker at hvis man vælger den billige forsikring så kan man hurtigt komme til at hænge på noget man ikke er skyld i. "
" Bilen kørte fint. Men den var noget ridset. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Godt overblik over udlejere, gør det lettere at vælge. "
" Meget effektivt og velfungerende afhentning med tast selv. Det eneste forbedringsforslag er at have QR kode på kontrakten, så man kan scanne, hvor bilen skal afleveres, men det er bare en detalje. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fint som altid "
" Fik en mindre kategori end bestilt. Men det blev ændret idet den type jeg havde lejet lige kom. Foretrækker et stykke papir med diverse info og over diverse skader, hvilket jeg så fik efter forespørgsel. Tjekker nemlig ikke mails på ferie. Og hvis jeg endelig gjorde betyder det jo, at man skal gå på ens mail for at se, hvad de sender og evt. skader. Det er for langhåret og meget besværligt for kunden. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 9
" Godt tilfreds. "
" Det tog alt for langt tid, inden vi fik bilen udleveret "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" S "
" Booked and paid for renting an Audi but they gave us a cheap Renault. It seems as hertz has a track record of doing this, "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Efter at have kørt under 10 km fra afhentning af bilen advarede bilen om for lav oliestand. Vi stoppede på en tank og tjekkede olien, som var næsten tom. Vi ringede til jeres afdeling i Portugal og blev vejledt om at købe en liter olie og fylde den på bilen, hvorefter vi ville få refunderet udgifter ved aflevering af bilen mod original kvittering for købet. Da vi afleverede bilen og afleverede den originale kvittering, blev vi informeret om, at beløbet på 20€ ikke kunne refunderes, da der ikke var påført et NIF/VAT nummer på kvitteringen. !! Udover manglede olie på bilen var der heller ikke en dråbe sprinklervæske på bilen. Alt i alt har det været en meget dårlig oplevelse og vi er super utilfredse med, at vi ikke engang kan få refunderet vores udgift til påfyldning af olie når I ikke har styr på de helt elementære ting på en bil. "
" Efter at have kørt under 10 km fra afhentning af bilen advarede bilen om for lav oliestand. Vi stoppede på en tank og tjekkede olien, som var næsten tom. Vi ringede til jeres afdeling i Portugal og blev vejledt om at købe en liter olie og fylde den på bilen, hvorefter vi ville få refunderet udgifter ved aflevering af bilen mod original kvittering for købet. Da vi afleverede bilen og afleverede den originale kvittering, blev vi informeret om, at beløbet på 20€ ikke kunne refunderes, da der ikke var påført et NIF/VAT nummer på kvitteringen. !! Udover manglede olie på bilen var der heller ikke en dråbe sprinklervæske på bilen. Alt i alt har det været en meget dårlig oplevelse og vi er super utilfredse med, at vi ikke engang kan få refunderet vores udgift til påfyldning af olie når I ikke har styr på de helt elementære ting på en bil. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" waiting time for with Hertz 1 hour 45 minutes at the counter had a voucher of an automatic BMW X1 got an Manuel T Cross They say they don't have any automatic cars at all "
" waiting time with Hertz 1 hour 45 minutes at the counter have Vouther on a BMW X! automatic got a Manuel T Cross Hertz said they don't have any automatic car at all "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 6
" jeg synes at,det lidt undsvært tjener en extra forsikring til 170 eur,,når lejer bil med alt inclusiv- "
" jeg gider ikke lejer biler os dem mere. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" God oplevelse "
" Meget god oplevelse. Der var kø ved udlevering skranke på grund af mange kunder. Burde indsætte flere sagsbehandlere ved mange kunder i køen. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt at vælge bil "
" God betjening og hurtig "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bedre beskrivelse af afhentningssted "
" Det stod ingen steder i papirerne at udlejningen blev administreret af Hertz. Vi brugte derfor lang tid på at finde det rigtige sted. Da vi stilte os i køen kunne vi se at Firefly's kunder blev nedprioriteret da Hertz' egne kunder blev ved at komme forrest, hvilket betød at vi ventede igen over halv time. Men det var nok en fordel ar det var Hertz der stod for det incl depositum da det betød at vi ikke blev opkrævet ekstra "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 10
" Kører bare på skinner! "
" God service "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt ok. "
" Meget efektiv og venlig betjening ved skranken i Lissabon. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Indtil videre en meget positiv oplevelse. "
" Alt var som så mange før. Det fungerede bare. Hjælpsomme medarbejdere ved check in og ved aflevering. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Bruger jer nok igen "
" Fik en med en halv tank "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Altid nemt at leje bil. Du føler dig sikker ved at bruge dem "
" Effektiv og flink betjening. Dog lidt speciel "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Ok, bortset fra ovenstående om Dollar "
" Bestiller en stationcar/estate, illustreret ved en Opel Astra eller tilsvarende. Det kunne ikke fås, tilbydes en opgradering med ekstra betaling - nej tak. Får så en VW T-Roc, som vi med nød og næppe kunne bagagen i. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" god bil med god bensinøkonomi "
" god service ved skranken "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Ok selskab, men vanskelig at finde tilbage til ! "
" Fin betjening, men ældre biler "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 6
" Gode. "
" Der manglede Add blu på bilen. De prøvede at sælge unødvendig forsikring. Bilen var ikke fyldt op med diesel som kontrakten beskrev. Der lyste en indikator for nødvendigt værkstedophold fra start. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Der var god service og næsten ingen ventetid, både ved afhentning og aflevering. "
" Der var god service og næsten ingen ventetid, både ved afhentning og aflevering. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Praktisk at man kun skal søge et sted efter en bil. "
" Hurtig betjening og bilen tæt på. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" No "
" Ok "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Selskabet tvang mig til at enten betale en forsikring mod Exchange rate surcharge på 150 euro eller at acceptere en ulovlig surcharge på 4,5% for at hæve og refundere depositum på mit visa debet kort til trods for at det ikke er lovligt og at beløbet kan hæves i Euro. Fik i øvrigt en ramponeret bil med buler og ridser. "
" Selskabet tvang mig til at enten betale en forsikring mod Exchange rate surcharge på 150 euro eller at acceptere en ulovlig surcharge på 4,5% for at hæve og refundere depositum på mit visa debet kort til trods for at det ikke er lovligt og at beløbet kan hæves i Euro. Fik i øvrigt en ramponeret bil med buler og ridser. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 2
" . "
" . "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid nemt og sikkert "
" Super nemt. Informativt. Prøvede ikke at oversælge unødvendige ting. Nem aflevering. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Har lejet bil flere gange hos Goldcar og har altid været tilfreds. "
" Fin og hurtig betjening som altid. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Allways the best and detailed overlook "
" Friendly and quick expedition "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Har ikke fået svar på min henvendelse så umiddelbart vil jeg nok benytte udlejningsselskabet direkte næste gang. "
" Trak en hel dags leje, da vi kom 10 min for sent retur med bilen. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 3 Køretøjets tilstand: 10
" Fik en meget skrammet bil med en motorfejl "
" Fik en meget skrammet bil med en motorfejl "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" ok "
" fint som sædvaneligt - dog defekte vindusviskere "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Havde bestilt en Opel Astra el. lign. Fik udleveret en Audi A1, som efter min mening er en lavere klasse (VW Polo, Peugeot 208). Audi er måske premium klasse, men en A1 er ikke på størrelse med Astra, Golf, C4 el. 308 "
" Havde bestilt en Opel Astra el. lign. Fik udleveret en Audi A1, som efter min mening er en lavere klasse (VW Polo, Peugeot 208). Audi er måske premium klasse, men en A1 er ikke på størrelse med Astra, Golf, C4 el. 308 "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Autoeuropa virker meget professionel. "
" Fin oplevelse. De prøvede dog at sælge en masse ekstra ting ved afhentningen af bilen. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Ingen kommentar. Alt OK! "
" Ingen kommentar. Alt var OK! "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Jeg har brugt, Auto Europa i mange år, og anbefaler jer altid til venner og forretningsforbindelser. Jeg håber i vil notere jer, at Goldcar har et dårligt ry, og eette skader jeres gode ry "
" Bilen var fyldt med bensin ved afleveringen, den ansatte nævner ikke noget, men beder om underskrift på lille terminal. Efrerfølgende viser det sig, at man har regisreret, 7/8 bensinstand, hvilket medfører 11 euro bensin, og 50 euro strafgebyr. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Det handler ikke om Thrifty men om info fra Autoeurope. Vi var ikke tydeligt oplyst om, at der skulle trækkes 1000 euro fra vores konto i depositum på vores konto. Helt galt var det, at vi havde anvendt et visakort til betaling. Ved anvendelse af debit-kort er der udsigt til at skulle vente 1-2 mdr på at få pengene retur i stedet for en fornuftigt og billig transportløsning på ferien fik vi en meget dyr løsning med ekstra forsikring til 37 Euro pr dag. Det havde været billigere at køre i taxi. !!! "
" Det handler ikke om Thrifty men om info fra Autoeurope. Vi var ikke tydeligt oplyst om, at der skulle trækkes 1000 euro fra vores konto i depositum på vores konto. Helt galt var det, at vi havde anvendt et visakort til betaling. Ved anvendelse af debit-kort er der udsigt til at skulle vente 1-2 mdr på at få pengene retur i stedet for en fornuftigt og billig transportløsning på ferien fik vi en meget dyr løsning med ekstra forsikring til 37 Euro pr dag. Det havde været billigere at køre i taxi. !!! "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Ingen problemer med Auto Europe .. Professional service . meget tilfreds .. vil gerne leje bil igen gennem Auto Europe "
" Da jeg hentede bil i Lisbon Lufthavn (16/12/21) sagte jeg til medarbejder at det var nogle riser/ Skrap på hjul kapsel i front højre hjul. ( har tager selv billede ) . medarbejder sagt det betyder ikke noget. Efter aflevering bilen fik besked at hjul kapsel har riser og en regninger på ca. eur 200,00 . "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 10
" Næste gang er vi mere opmærksomme på at vælge en operatør med biler inde i lufthavnen... "
" Det var lidt problematisk at finde dem i lufthavnen, og da vi langt om længe nåede med shuttlebus til udleveringsstedet, tog det mere end en time i kø... Den bestilte bil kunne vi ikke få, og den vi så fik var i stykker. Vi måtte derfor køre tilbage igen, og fik heldigvis en der var lidt bedre, men vi brugte meget tid... "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 5
" Komplet spild af tid, da man trods bekræftelse/voucher på det lejede køretøj, skal bruge en masse unødvendig tid på det samme ved skranken. Og ydermere ikke får det køretøj som vi faktisk havde lejet!!!! "
" Jeg forventer at når jeg lejer en bil i en vis klasse gennem Autoeurope hos Sixt, og forudbetaler, samt modtager bekræftelse/voucher med nøjagtig den ønskede bil, at det er det køretøj som bliver udleveret i lufthavnen. Det var det ikke! Ydermere skulle vi bruge megen tid ved skranken, med gennemgang af nøjagtig det samme som vi havde brugt tid på ved booking af bilen før afrejse til destinationen. Ydermere blev vi anbefalet at tilkøbe ekstra forsikring, trods vi nøje havde sat os ind i betingelserne samt tegnet det som vi læste os til i forbindelse med bookingen. Dette var imidlertid fuldstændig spild af tid, og blot en ekstraomkostning som vi blev pålagt. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 10
" Alt med Autoeurope synes at have fungeret fint. "
" Vi havde lejebilen fra mandag den 19. juli til mandag den 26. juli 2021. Lørdag den 24. juli viste bilens display en fejlmeddelelse: "Warning: Engine malfunction. Service now.". Vi prøvede herefter at kontakte Sixt. Vi fik ligeledes hotellet, som vi boede på, til at prøve at kontakte Sixt. Det var ikke muligt at komme i kontakt med Sixt. De har tilsyneladende lukket i weekenden, hvilket er overordentlig ubehageligt, når man får en fejlmeddelelse som ovennævnte. Vi måtte undlade at benytte bilen, da vi var usikre på, om det var forsvarligt at køre i den. Vi kørte derfor alene til lufthavnen mandag den 26. juli for at aflevere bilen tilbage til Sixt. På grund af, at de ikke var til at komme i kontakt med i weekenden, havde vi ikke glæde af bilen lørdag og søndag, hvilket er to ud af 7 dage. Det er en meget kritisabel forretningspolitik. "
God valuta for pengene: 4 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Denne gang har min oplevelse ikke været særlig god, men normalt plejer det at været godt. "
" De 14 dage vi lejede bil, var vi forbi Drive On 3 gange for at få ny bil. Den første bil vi fik lyste med service og bremser med det samme, den havde vi 1 dag. Bil nr. 2 havde vi ca. 9 dage, hvorefter den begyndte at lyse med service, vinduer kunne ikke rulle ned og blinklys virkede ikke. Den sidste bil vi fik virkede ok de sidste dage. Jeg synes også det er et stort depositum man skal betale (ca. 11.000 kr.) og så beholder de dem ca. 14 dage efter man har afleveret bilen. "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 4
" Super nemt og overskueligt "
" Super nemt "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Vi lejer altid gennem Auto Europe. Tror de forskellige udlejningsfirma har respekt for dem. Er kun blevet forsøgt snydt én gang(af Goldcar selvfølgelig), men det ændrede et opkald til Auto Europe på med det samme! "
" Grundig ung mand der informerede om alt på kontrakten. Ingen forsøg på at lokke os til ekstra forsikringer. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Was one big mistake on u webside. Got possibly to upgrade the car, but then it removed insurance to degrade. A.nd that not to change. That's really bad. Only because I checked out and went back, I got lucky and didn't upgrade. That must not happen. "
" It was almost perfect. Only thing is when u drop off the car. It's to difficult to find out how, if u there before time. Not in system or told where to go. But fine when u found out and got help. And electronic part is perfect. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" N/A "
" N/A "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Selv om jeg afbestilte den ene billeje, er jeg debiteret for 2 billejer, kan jeg se på mit Mastercard udskrift, nemlig Auto Europe+4989412. Kr. 2.585,10. og Guerin Prior Velho Kr. 2.231,44 Det kan jeg ikke acceptere og vil derfor venligst bede jer om at kreditere kr. 2.585,10 snarest Mvh Jan Stig Jacobsen "
" Nnnn "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Vi har tidligere oplevet rigiditet, og er blevet opkrævet for mangler vi ikke er skyld i. Advarselstrekant, manglede, samt en anden gang var der tvivl om hvor gulvmåtterne var, de var dog hos rengøringen "
" Visse ekstraomkostninger fremgår ikke. Men den friske betjening af smilende personale kompenserer "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok som det plejer atvære "
" Nemt og reelt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid god oplevelse. "
" Var nødt til at få skiftet bil. Den nye var meget dårligt rengjort og lugtede grimt, i en tid med pandemi. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 5
" Didn't price match when I could have saved 50 eurores a few days before pick up of the car "
" Check in personal was only focused on selling extra insurance and so on. Didn't go through the bill before we payed and refused to change the contract after we were billed an extra driver which we didn't need at all. We got the cheapest of the cheapest car, but it worked. I wish the car fleet had higher quality cars. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 6
" Super "
" Super "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Hvis I kunne oplyse om de enkelte firmaers priser på forsikringer, når man bestiller så har man et bedre grundlag at bestille på. I dette tilfælde med Budget Portugal: En selvrisiko på 3500 € betyder, at man føler sig nødsaget til at købe forsikring, der reducerer serlvrisiko til 0. Forsikringen koster bare ca. 25 € pr. døgn. Dertil kommer så personforsikring og pludseligt er vi over prisen for selve billejen....... "
" Prisen på forsikring var højere end prisen på billejen. Det må betyde, at de har prissat selve billejen for lavt. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Jeg blev fortalt at der ikke var ekstragebyr for optankning ved returnering af bil med ikke fuld tank - kun benzinens pris. Jeg har betalt 890 kr for en halv tankfuld "
" Se nedenfor "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Velfungerende "
" Lavpris afd. af Hertz, rimelig velfungerende i Lissabon. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" OK oplevelse. "
" Afleveringen forløb på ingen måde tilfredsstillende. Medarbejderen talte et meget dårligt engelsk, så der opstod indtil flere misforståelser. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 8
" OK "
" sur ekspedient, ikke samarbejdsvillig da jeg havde problemer med mit VISA kort, krævede at jeg tegnede forsikring da der ikke var fuld dækning på mit VISA kort for EUR 2.400... dette selvom jeg havde fuld dækning med Auto Europe... krævede at jeg tog betaling bizz selvom jeg kan betale kontant ved gennemkørsel af disse "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Det var fint og effektivt "
" Alt var fint, bortset fra vi fik en bil med tom tank "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" ingen "
" ingen "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" It took 5 hours before I received the car. When I picked up the car I was pressured by the staff to pay for an extra insurance witch doubled my expense for the car. "
" It took 5 hours before I received the car. When I picked up the car I was pressured by the staff to pay for an extra insurance witch doubled my expense for the car. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Ingen problemer ! "
" 2,15 timer ved skranken ved afhentning af bilen. Der var ingen dokumenter i bilen! De opdager først da jeg aflevere bil! "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 4
" En af de dårligste oplevelser i mit liv - jeg føler mig snydt "
" Vi lavede en aftale over nettet, men da vi nåede frem havde de alligevel ikke den pågældende bil og vi blev presset til at tage en anden bil mod et ekstragebyr på kr. 1712,00 .jeg ser frem til en refusion "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Overskuelig hjemmeside "
" Der var meget lang kø ved udlevering af bil, primært ved skranken i lufthavnen (ca. 1,5 timer) og sekundært ved udlevering (½ time). Selve services ved skranken var fin. Aflevering var særdeles effektivt. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" fint "
" Det tog mere end 2 timer, indtil jeg fik bilen Lisbon airport, jeg måtte vente 90 minutter ved skranken og yderligere 30 minutter for endelig at få bilen. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har benyttet før med succes. "
" Meget langsom og ineffektiv indtjekning ved ankomst. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt og let "
" Lang kø ved afhentning - selvom vi havde betalt bilen hjemmefra, skulle vi stadig stå i samme kø, som dem der ikke havde bestilt bil-leje "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ok "
" Lange kø både ved afhentning og udlevering af bilen - ingen hensyn til folk der skal nå flyet ved aflevering af bil i skranken "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 8
" Haft en god oplevelse med auto Europe. Godt informationsniveau og tydelighed omkring vilkår. Ved biludlejningen virkede det også til at alt var i orden ift papirerne og det var super "
" Biludlejning i Lissabon: Der var utrolig lang ventetid for at blive ekspederet ved skranken (ventede i kø i mere end 1 time). Selve ekspeditionen gik fint men i og med at alle data skulle indtastes manuelt tog det noget tid før papirerne var klar. Vi fik en opgradering (gratis) og det var alletiders. Ville have sat pris på en hurtigere ekspedition uden så meget kø. Afleveringen gik hurtigt men kun fordi min mand hele tiden opsøgte personalet - ellers ville det tage sin tid, da det virkede uorganiseret. Shuttle-bus virkede ok men her var også nogen ventetid så det var godt vi havde lagt god tid ind. Alt i alt en ok oplevelse men vil nok vælge en anden udbyder en anden gang pga. den lange ventetid og in-effektiviteten. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Har førhen lejet bil, hvor jeg fik en korrekt bil "
" Der var ekstrem lang ventetid i Lissabon lufthavn Jeg fik en mikrobil i stedet for en minibil som jeg havde bestilt og betalt for. Det gik op for mig sent da bilen kørte, og da havde jeg ventet alt for længe med to børn "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 2 Køretøjets tilstand: 1
" Afhentningen i lufthavnen tog 45 min. og efterfølgende tog det næsten 2 timer at få udleveret bilen, selvom der kun var 2 kunder udover os der skulle have udleveret bil. - Ekstremt langsommeligt. Desuden var bilen med garanti ikke fyldt op selvom tank-indikatoren viste fuld tank. Efter ganske kort tids kørsel gik faldt viseren, og efter små 100 km var tank-indikatoren allerede på 3/4 Ved afleveringen tog det også alt for lang tid inden vi kunne komme til at lave afleveringsforretningen. Derefter gik der over en halv time ind vi blev afhentet. Alt i alt næsten 2 timer fra vi ankom til udlejningsbureauet til vi stod i lufthaven, - ved den forkerte terminal. :( Jeg har aldrig oplevet tilsvarende dårlig service. "
" Afhentningen i lufthavnen tog 45 min. og efterfølgende tog det næsten 2 timer at få udleveret bilen, selvom der kun var 2 kunder udover os der skulle have udleveret bil. - Ekstremt langsommeligt. Desuden var bilen med garanti ikke fyldt op selvom tank-indikatoren viste fuld tank. Efter ganske kort tids kørsel gik faldt viseren, og efter små 100 km var tank-indikatoren allerede på 3/4 Ved afleveringen tog det også alt for lang tid inden vi kunne komme til at lave afleveringsforretningen. Derefter gik der over en halv time ind vi blev afhentet. Alt i alt næsten 2 timer fra vi ankom til udlejningsbureauet til vi stod i lufthaven, - ved den forkerte terminal. :( Jeg har aldrig oplevet tilsvarende dårlig service. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 9
" Fint overblik og gode priser "
" Det tog 1½ time i kø før vi kom til skranken da vi skulle hente bilen i Lissabon lufthavn "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Ok, men jeg synes det er et problem at I hævder at sælge en fuld forsikring og at jeres leverandør derefter gær det samme (og samtidig taler jeres forsikring ned under gulvtæppet) "
" Meget langsom process at få bilen udleveret. Der gik 2.5 time fra ankomst til lufthavnen til jeg kunne køre med bilen. I særdeleshed var jeg utilfreds med at skulle bruge 10-15 minutter på at overbevise om at jeg ikke ville købe ekstra forsikring til EUR 90, da jeg allerede havde købt en fuld forsikring. Der blev prøvet med alle midler, herunder at den ekstra fører var en kvinde og simpel udmattelsestaktik (efter allerede at have ventet 50 min i lufthavnen på pickup og derefter ca 20-25 Min i kø). "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Nemt at bestille og konkurrencedygtige priser "
" Den klasse, som vi havde bestilt var tydeligvis ikke klar/ tilgængelig og derfor forsøgte ekspedienten at sælge os en opgradering med henvisning til at den klasse vi havde valgt ikke ville kunne indeholde vores bagage. Det ville den snildt kunne. Vi endte med at få udleveret en bil, som sandsynligvis tilhører klassen under den bestilte, men alligevel forsøgte ekspedienten at charge os yderligere ca 1200 kr. Det er ikke i orden "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg kan ikke gå bekræftelse på at bilen er afleveret uden synlige skader ved drop OFF, når jeg kontakter Autoeurope får jeg at vide, at jeg skal skrive direkte til Keddy. Det er ikke god service og er ikke i orden. "
" A "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" fin "
" fin bil - men der var en ny medarbejder ved skranken - så det tog 45 min at få bilen "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" God service, med personale der er gode til at forklare hvordan det fungere. "
" Super godt sted at leje bil. Måtte dog vente et stykke tid på at blive hentet i lufthavnen. Men ellers var alt perfekt. Flinkt personale, der ikke prøvede at presse på med at sælge ekstra forsikring. Vi fik en bil med GPS uden ekstra omkostninger. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Dårlig sevice "
" Ventede i 2 timer på bil jeg havde betalt "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 8
" Enkelt og let at bestille. "
" Alt forløb trygt og smidigt. Meget serviceminded personale. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg synes ikke Drive and Go var imødekommende. De started med at fortælle mig at jeg kun havde basis forsikring, og så skulle jeg argumentere at jeg havde fuld forsikring - ikke en god start "
" Jeg synes ikke Drive and Go var imødekommende. De started med at fortælle mig at jeg kun havde basis forsikring, og så skulle jeg argumentere at jeg havde fuld forsikring - ikke en god start "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtigt overblik over priser og enkelt at leje bil "
" Nye bil i god stand. Hurtig aflevering af bilen "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Som altid gode og hurtige tilbud. "
" Jeg har det svært med udlejningsmedarbejdere der forsøger, at sælge forsikringer til en. Specielt når de kan se på parpirerne, at man er fuldt forsikret! "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg er ikke med på hvad I mener med dette. "
" Jeg fik med det samme at vide, at jeg skulle betale € 17 ekstra fordi det var en dieselbil. Da jeg insisterede på at jeg foretrak en benzinbil, så måtte jeg gerne det og skulle så ikke betale noget ekstra. Jeg havde bestilt en gruppe der hed "Astra el. lign" men fik en Skoda Fabia, som i min verden er en klasse under. Og da jeg havde kørt en par kilometer i den, opdagede jeg at der ikke var noget bakspejl!! Vognen havde 7-8 småskader og det er altid farligt, da jeg overså, at den ene ikke blev påført papiret fra start og så kunne de stille krav om erstatning for en et let skrab (ikke bule) på kofangeren. Jeg er helt sikker på at denne skade var der da jeg fik bilen. Heldigvis har jeg super cover på forsikringen men jeg kan ikke undlade at mistænke Interrent for bevidst at udelade en af de mange skader, så de kan score kassen på denne vis. "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 1
" Well done "
" Good "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ren bil og god betjening hele vejen igennem "
" Ren bil og sød betjening hele vejen igennem "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" I forbindelse med skift af bil blev der glemt et par solbriller i den første bil. Opringning til centeret var ok, men viderestilling afbrød opkaldet flere gange. Det lykkedes ikke at få kontakt til udlejningsstedet, men fra centret ville de sende en mail vedr. solbriller. Efterfølgende modtog vi en udsøgt service fra en af Interrent's medarbejdere, som personligt vil sikre, at solbrillerne bliver sendt til Danmark. "
" Fik meget hurtigt skiftet den først udleverede bil, da et strømudtag ikke virkede. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Vi havde ubevidst fået lavet mindre ridser. Det er vi ikke blevet belastet for. Det er vi selvfølgelig meget tilfreds med. "
" Vi havde ubevidst fået lavet nogle mindre ridser. Det er vi ikke blevet belastet for. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Very smooth and transparent booking .. "
" Very smooth pick up and delivery ... "
" Virkelig tilfredsstillende "
" Alt var ok "
" Fin service og en god follow up fra Auto Europe's side. "
" nemt at booke - en stadig undren om at det administrative på stedet skal tage så lang tid "
" en "skrammelkasse" med mange småskader og en air-condition, som gik defekt efter få kilometer og et krav om betaling af en småskade, som vi ikke havde forvoldt. Vi er i gang med at kommunikere med Goldcar omkring en ikke-vedkendelse af en småskade, som ikke er synlig, men mindre man lægger sig ned ! "
" Do not, and I say Again, DO NOT rent cars from this Agency, If you are a Little late, it's not possible to get a refund. My Family arrived at the rental Company a Little later because the airport terminal, had some problem with the baggage conveyor, and the car wasn't available, and Autoeurope, will not give any refund, of the reason. Even though I've payed for 10 days up front "
" Good service, however it took a long time to get picked up in the airport and returned back "
" Det tog alt for lang tid at få udleveret nøglen - 3 timers kø en helt almindelig onsdag - i starten ag ferien Surt "
" Jeg fik en helt ny pæn bil og det var jeg meget tilfreds med - skal leje en bil igen i april "
" Benzinmåler var defekt i vores udlejningsbil. Meget lang kø if. udleveringen og alle de data vi havde oplyst hjemmefra skulle gentages. "
" Det er ikke første gang jeg oplever, at have betalt for fuld forsikring og så alligevel få at vide når jeg ankommer at bilen ikke er forsikret og jeg skal betale for yderligere forsikring. "
" Meget aggressive ved afhentning mht ekstra forsikring. Perfekt ved aflevering. "
" Super leje alt 100% OK "
" Best ever! Rigtig god service "
" Alt var O.K. "
" Er godt tilfreds med Guerin "
" God service, behagelig medarbejdere "
" I min optik er der stadig mange forskellige typer af forsikringsdækninger basis/ekstra/forhøjet og diverse afdækningsmuligheder af selvrisiko. Det skaber uoverskuelighed og usikkerhed og bør kunne præciseres til færre standardiserede løsninger "
" Den lejede bil var reserveret fra kl.16.30, idet jeg vurderede, at vi kunne være klar til at modtage bilen efter ankomst kl. 17.00. Vi startede med at stå i kø hos Drive4less i 2 timer. Ekspeditionen af lejerne af bilerne var omstændelig og særdeles langsom. Oplysninger som jeg selv har indtastet ved bookingen over internettet skulle manuelt indtastes igen af ekspedienten - utroligt - vi skriver 2016 (!) Da dette var overstået blev vi henvist til p-kælder, hvor vi på ny kom til at stå i kø og vente på bilen, der nu ikke var klargjort. Vi fik alle mulige dårlige undskyldninger og som kompensation lidt gratis benzin. Resultat: Vi modtog bilen kl. 19.30 (!) og så var den første ferieaften sådan set gået i vasken. Det skal bare være bedre. "
" Venligst personale - for lang tid til håndtering af papir arbejde, forsøger at oversælge forsikring - for lang ventetid på bil efter papirere var udfyldt - Bilen ikke gennemgået siden sidste udlejning (total defekte vinduesviskere) generelt en lidt slidt bil "
" Frisk personale og fik lejet en god pæn bil "
" Jeg troede, jeg havde lejet bil inkl. fornøden forsikring. Hos DriveOn i Lissabon sagde de, at forsikringen var nødt til at blive udvidet. Billejen blev således ca. det dobbelte af det jeg havde betalt til Auto Europe. Kommunikationen vedr. forsikring bør være klarere. Når man står på kontoret i Portugal tør man ikke sige nej til den anbefalede forsikring, fordi det er for svært at overskue dækning/risiko. "
" God og hurtig service både ved afhentning og aflevering. Men måske lidt for smart sælger. Urimeligt at opkræve ekstra betaling for 'biz' oveni betalingen for de konkrete motorvejsstrækninger. "
" Vi er godt tilfreds med den service vi fik Tak for denne gang "
" Vi syntes han var lidt kort for hovedet da vi kom tilbage med bilen "
" Absolut problemfrit - i alle tre uger! :-) "
" Fantastiske ansatte - smilende, venlige, imødekommende og serviceminded! Dette var anden gang jeg lejede en bil hos INTERRENT i LISBON - og jeg glæder mig allerede til næsten gang - og til at blive modtaget med sammen venlighed, som jeg netop har oplevet - for anden gang ;-) "
" Konstruktiv hjælp ved henvendelse fra lufthavnen i Lisbon. Tak for det. "
" Jeg kunne godt ønske mig at det klart fremgik at Benerent ikke har domicil i lufthavnen. Vi måtte vente mere end 30 min. på at komme i kontakt med en medarbejder - og skulle vi gå et længere stykke for at hente bilen. Det største problem er usikkerheden, når der end ikke er et menneske at komme i kontakt med og du så bliver i tvivl om du overhovedet får den bil du har betalt for hjemmefra. Da vi først fik kontakt fik vi en udmærket behandling. Men den procedure ville vi godt have kendt til i forvejen og så ville vi - som iøvrigt meget tilfredse kunder hos Auto Europe gennem flere år - have valgt en anden løsning. "
" Fungerede fint, dog kunne der godt fra start have været bedre info om forsikring i relation til selvrisiko samt hvad man kan tegne af forsikring direkte gennem det lokale udlejningsbureau. Derudover er det vores opfattelse, at den bil, vi fik (Lancia) var mindre end det, vi havde bestilt (polo el. lign.) - se nedenfor. Det burde endvidere have fremgået, at jeres samarbejdspartner har p-plads udenfor lufthavnsområdet, så man skulle gå pænt langt med kufferter for at komme til bilen. "
" Rigtig god service ved afhentning. Bilen levede ikke op til forventning i størrelse. Vi mener ikke, at den Lancia, vi fik, er i samme kategori som en polo (som vi selv kører herhjemme), men det gik dog. Vi fik at vide, at vi ikke skulle vaske bilen. Denne var blevet ret beskidt udvendig den sidste dag pga. regn og blæst (mens den stod parkeret). Det var ham, vi afleverede bilen til, temmelig utilfreds med, hvad vi synes, er lidt underligt og gav en lidt mærkelig aflevering. "