Fra sin rige keltiske kultur til den betagende skønhed i dets varierede landskaber er Irland en rejsedestination, der lever op til sit næsten mytiske ry. Emerald Isle er virkelig så grøn, seværdighederne er virkelig spektakulære, og folket er virkelig venlige. På trods af sin beskedne størrelse, travle byer og spredte forstæder kan Irland stadig prale af veje og stier, hvor besøgende kan føle, at de har øen helt for sig selv. De, der søger en mere social rejseoplevelse, behøver kun at gå ind i en pub for at føle sig hjemme. Uanset om du overnatter i et gammelt slot, cykler langs kysten eller ser keltiske artefakter på et museum i verdensklasse, kaster Irland en fortryllelse på enhver besøgende. Besøg Dublin, en by med en tusind år gammel historie, som både værdsætter sin fortid, og aldrig glemmer at leve i nutiden. Historiske attraktioner inkluderer Dublin Castle, en normannisk fæstning bygget i 1204, og St. Patrick's Cathedral, der stod færdig i 1260 og stadig er nationens største katedral. Nationalmuseet i Irland er også et besøg værd for sin samling af forhistorisk guld, keltisk kunst og vikingeartifakter. Eller tag en tur i din udlejningsbil til Cork, for at se alt fra naturskønne drev og langdistancevandringer til gårde, fængsler, festivaler og julemarkeder. Et besøg på det engelske marked i Cork City er et must for alle som kommer dertil , og Spike Island har en utrolig historie: I løbet af 1.300 år har øen været hjemsted for en 24 hektar stor fæstning, et kloster fra det 6. århundrede og det største fængsel i verden. Det er her, kaldenavnet 'Irlands Alcatraz' kommer fra. Oplev mere om øen, og hvordan det engang var kendt som 'Irlands helvede' ved at besøge denne fængslende attraktion.
Auto Europe har adgang til over 28.000 afhentningssteder rundt om i verden, og selvfølgelig er vi også i Irland. Med os kan du sammenligne tilbud og derefter booke en billig udlejningsbil hele landet. Hvis du ikke tidligere har lejet bil gennem os, kan du læse andres biludlejningsanmeldelser fra Irland herunder, og derefter udfylde din destination og lejedatoer i vores søgemaskine ovenfor, og klikke på søg for at få masser af tilbud fra kendte leverandører som Hertz, Sixt, Enterprise, Thrifty, Alamo og mange flere. Sammenlign, book og spar med Auto Europe!
" Auto Europe gør det godt "
" Tre ud af fire dæk var 0-0,5 mm fra 1,6mm markeringen for mindste dækmønster og dermed farlige ved kørsel i regnvejr. Skema med skader var meget ukorrekt og mangelfuldt "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 4
" Nemt....har brugt flere gange "
" Lang kø ved udlevering. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Altid fin. "
" Bilen var meget ridset, det burde nok være udbedret "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Easy choice on the webpage; really, really like the full insurance option - and no discussion at the rental office. "
" Nice cars, friendly staff "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Se punkt 3. "
" Højre sidespejl klappede ikke ud ved start af motor, skulle vi gøre manuelt. Forruden var så beskidt indvendigt at vi måtte stoppe og vaske ruden inden vi fortsatte turen. Ikke godt nok! "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Super "
" Alt gik som smurt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe is a very reliable company I have been using for years.Not that the contact with auto Europe might not be accepted by car hire in the country you are going to "
" One problem with entering N.Ireland I would have to pay a fee when Auto Europe already said I may enter N.Ireland "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Look at point 3 which is fully identical with this number 5 point. "
" In my opinion there is generally something wrong with your system when it comes to the vehicle stand. It is turned around to be my job to prove that certain dots, scratches etc. where there upon delivery. In my case I was issued a vehicle at around 8:30 Friday evening and just given a one page report showing already known marks together with a parking number where I should find the vehicle. Squeezed in between loads of other cars it is now my task to make a full photo documentation of the vehicle exterior - here a vehicle having done almost 100.000 km and having maybe 50+ dots, marks, scratches or similar. When returning the staff can then pick whatever mark and claim it to be new - aka on my account - and it is then my task to come up with solid proof that it is an old damage. The main problem is that you will charge me for the repair cost if I cannot show evidence but you do not repair all the damages even though you have charged people for them. So I end up as a customer with all these damages and need in every part to prove it is an old damage and therefore a failure it was not recorded upon pick up. You should be the one to provide evidence of the total state of the vehicle with photos taken under good conditions eventually with me standing next to the photo session so these is no doubt that they are valid and recent you can then hand out a print out to me where date and time of the picture is clearly seen. When returning it is a matter of checking the vehicle up against the pictures and a scratch on an area not clearly seen on either of the pictures is registered as an old damage. It is our task to prove a fault free area and not me as customer to prove I am innocent. The first vehicle we got was hit by an approaching vehicle ruining the right mirror and for that reason we had to return the vehicle in Galway - here a damage was claimed and I was facing a +300€ bill because I was not able to hand out photo evidence on the spot. He also claimed that this specific part was not specifically mentioned among all the other damages recorded within that specific area. I later found a picture of the back of the vehicle taken the first morning after pick up and it was there clear it was an old damage which should have been recorded rather than me having to pay for yet another repair not being carried out. In Galway we were then handed out a car full of bird shit on the exterior and pits, dents and scratches all over - here we talk a minimum of 100 damages. Now knowing that we could put a 300€ bill on all damages not recorded it was now our job to photo document all behind the bird shit. 200 km later the rear left brake caliber fell of!!! We have been handed over a dangerous vehicle not at all fit for road use. With marginal braking it was now a question of getting the car stationary and it is shear luck that this did not turn out to end as a major crash - a situation I am right now considering whether I should put you to court for because someone had definitely not done their job and some should not have further access to the vehicles you are renting out. Two hours later and endless phone calls where road service just recommend I make calls to your offices instead of doing this for the customer stuck out on the road side. Neither of those I was in contact with made any return call to tell me what would happen and when to expect what to happen. We were then handed over a third car (I had clearly stated we were not driving a meter more in the wreck we was given so a roadside repair was not an option) and could then start all over again with all the photos from all angles and sides. But this time without any papers on the third vehicle. But as I hope you understand the base of your system is wrong and it is not my job to prove all the damages your staff have forgotten to record. The way it is now all neglect is to your advantage and my account. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 6
" Kunne ikke finde FLIZZR i Dublin lufthavn. Ved at spørge hos andre udlejere, fik jeg at vide, at det var hos SIXT. Det stod der intet om i papirerne, "
" Kunne ikke finde FLIZZR i Dublin lufthavn. Ved at spørge hos andre udlejere, fik jeg at vide, at det var hos SIXT. Det stod der intet om i papirerne, "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Benytter meget gerne AUTO EUROPE igen. "
" Venlig og hurtig ekspedition ved skranken og det samme ved aflevering af køretøjet, som svarede til over mine forventninger. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Gode priser og betingelser, har brugt auto europe flere gange og det har altid været en god oplevelse "
" Bilen havde en skade på kofangeren ved udlevering og bilen burde ikke have været udleveret med den pågældende da kofangeren sad noget løs og man var bekymret for om den kunne rive sig løs. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" let at bruge og virkede godt "
" meget hjælpsom og behagelig "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" ok "
" Stod i kø 2 gange først inde i lufthavnen, for bare at få at vide man skulle med en bus til det egentlige udleverings sted. i angivelsen står der at udlejning sker fra et kontor inde i lufthavnen. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" J "
" J "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Nil "
" Havde bestilt bil med GPS - men fik leveret én uden featuren og uden at blive adviseret. Jeg klarede mig med min egen medbragte. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 7
" Som altid god "
" Det bedste billeje i lang tid. Helt ny bil, profesionel behandling. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe kunne godt har advaret i store bogstaver at der er påkravet en "official" stampet læge attest og forskikrings attest i papir form og ikke på tlf. skærm!!!! "
" Vores ferie i Ireland var totalt udlagt da vi kunne ikke leje den bestilt bil. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" When returning the car I had a very pleasant encounter with the person who checked the car. "
" On arrival I was satisfied with service I received - though it took a long time before I was ready to get on the road. Maybe a few more staff members at peak times to serv the customers who have booked and paid on line. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget fin hjemmeside, let at betjene og Voucher altid accepteret. "
" Ved skranken var vi nr.4 i køen. Det tog agenten 25 minutter pr. Kunde, så vi ventede i mere end 1 time at blive ekspederet. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nem bestilling og god information. "
" Jeg købte en opgradering på stedet, fik en større bil der havde en del km på bagen og en masse udvendige skrammer. Så det var absolut ikke tilfredsstillende. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 4
" . "
" . "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" I have rented with Alamo previously and was very satisfied but this time i had to wait 2 hours for a car to be readied. possibly because of the covid issues. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Som (næsten :) ) altid problemfrit "
" Dejlig ikke at få utallige opfordringer og tilbud på ekstraforsikringer, når alt er planlagt hjemmefra. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bilen jeg fik en Yaris R var ikke fyldt helt op hvilket jeg bemærkede på benzinmåleren men jeg tog i første omgang indikeringen som en fejl. Dette viste sig senere at være forkert for da jeg fyldte bilen op før aflevering gik nålen som normalt op over max mærket. Det kørte antal km samt hvad jeg fyldte på vognen indikerede også at den ikke fyldt op fra starten. Der var ingen vand i sprinkleranlægget hvilket er særdeles uheldigt i et land som Irland og endelig bar bilen ikke præg af at have været rengjort inden for de sidste par måneder! "
" Bilen jeg fik en Yaris R var ikke fyldt helt op hvilket jeg bemærkede på benzinmåleren men jeg tog i første omgang indikeringen som en fejl. Dette viste sig senere at være forkert for da jeg fyldte bilen op før aflevering gik nålen som normalt op over max mærket. Det kørte antal km samt hvad jeg fyldte på vognen indikerede også at den ikke fyldt op fra starten. Der var ingen vand i sprinkleranlægget hvilket er særdeles uheldigt i et land som Irland og endelig bar bilen ikke præg af at have været rengjort inden for de sidste par måneder! "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 2
" Fint fint "
" Det var en bil der havde ridser over hele siden, og man skulle selv finde hvis der var flere skader og sende photo's ind osv.. Der foretrækker jeg at det bliver gjort på forhånd da vi ikke havde lyst til at bruge ferien på at sende mails... "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 4
" Som forventet. "
" Ventede i kø i 55 min. for at få udleveret bilen. De kunne ikke lave/udskrige rapport med ridser og mangler da deres system var nede. Intet personale på pladsen ved udlevering. Blev henvist til at stille mig bag i køen igen om jeg insisterede på at lave indsigelser mod bilens stand ved udlevering. Nu endnu flere mennesker i køen. Vi satte os ind og kørte!!! Yderst utilfredsstillende. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 6
" Hurtig service. Dog manglede info om hvad det koster når man lejer bil med Debet kort. "
" Declan som betjente mig ved skranken var yderst høflig, venlig og hjælpsom. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I den lejeaftale der var lavet med autoeurope stod på 4. side at der skulle medbringeset debetcard. Der havde jeg overset (på side 4!!) Det burde have været tydeligere. Så nu betalte vi faktisk det dobbelte i forsikring til Thrifty udover det der allerede var betalt som super cover. Udelukkende fordi de ikke ville aceptere kreditkort - ej heller kontant depositum. Jeg kan se nu at det er noget de praktiserer og forståeligt nok får rigtig dårlig anmeldelser for. Jeg syntes det falder tilbage på Autoeurope der burde advare, eller undgå triftty når man forsøger at finde ud af billeje . Jeg vil ganske sikkert finde et andet firma næste gang. Med garanti heller ikke Hertz, der arbejder sammen men Thrifty. "
" I den lejeaftale der var lavet med autoeurope stod på 4. side at der skulle medbringeset debetcard. Der havde jeg overset (på side 4!!) Det burde have været tydeligere. Så nu betalte vi faktisk det dobbelte i forsikring til Thrifty udover det der allerede var betalt som super cover. Udelukkende fordi de ikke ville aceptere kreditkort - ej heller kontant depositum. Jeg kan se nu at det er noget de praktiserer og forståeligt nok får rigtig dårlig anmeldelser for. Jeg syntes det falder tilbage på Autoeurope der burde advare, eller undgå triftty når man forsøger at finde ud af billeje omkstninger. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" det virker "
" det virker "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det gik nemt og hurtigt. Jeg bruger Auto Europe hver gang jeg lejer bil. "
" Det gik nemt og hurtigt. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Har kun gode oplevelser med UtoEurope "
" Når bilen udleveres skal man selv tage billeder og sende dem til en adresse. Det foudsætter at lejeren har en smartphone hvilket er et problem. Det næste problem er, at man efterfølgende får besked om at hvis ikke der er sendt billeder indenfor 30 minutter efter at have fået udlevere nøglen - så tages påpegninger om andre skade end de registrerede ikke alvorligt. I det hele taget er denne procedure ikke betryggende. Og så er der den udbredte tendens med at udlejer prøver at overtale en til at købe ekstra - f.eks. forsikring. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 7
" #NA "
" #NA "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Se kommentar under punk 3 "
" Fik udleveret en Skoda, havde bestilt en Ford Focus Synes ikke det er samme kategori Utilfreds med dette, desuden var skodaen en automatik hvilket jeg ikke bryder mig om "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 4
" Jeg måtte rykke telefonisk for at få den endelige bekræftelse på reservationen - derfor ikke 100% tilfreds. "
" Fin service ved afhentning, men det ser ikke ud til at Sixt endnu har ophævet blokeringen på de 3000 Euro på mit kreditkort. "
" Da vi kom til Irland havde de en Dacia. Vi havde booket en Opel Astra. Jeg kan ikke forstå de to biler er placert i samme kategori. En Opel Astra koster 200.000 kr. En Dacia Duster 140.000 kr. Ekspedienten foreslog en opgradering til en Toyota Qashqai for 15 Euro. Det gjorde vi. Endvidere fortalte ekspedienten at GPS ville kost os 15 Euro. Da jeg senere kigger på al materialet vi har underskrevet kan jeg se at Thrifty har taget 42 Euro for GPS og 30 Euro for opgraderingen. Dvs. der er taget 42 Euro mere end hvad vi mundligt aftalte. Jeg har skrevet til Thrifty i Irland. Jeg vil dog meget gerne have at Auto Europe hiver fat i Thrifty. Håber der er tale om en banal fejl. Ekspedienten derovre var David G. "
" På forhånd godt informeret om lejebetingelser med hensyn til deponi af 1500 EUR som selvrisiko i tilfælde af en skade og pris for "fuld forsikring". "
" Ok bil og ingen forsøg på overtalelse til at vælge "fuld forsikring" Forud betalte 90 EUR for brændstof m.v. er tilbageført, som aftalt den 19-10-2017. "
" Alt for langt vemtetid ved udlevering af nøglerne! "
" We had ordered and pre paid for a good car but got a Dasha which was under standard for the trip around Ireland. "
" Få altid godt tilbud hos Auto Europe. "
" Bruger BUDGET hver gang jeg rejser til Ireland, mindst en gang om året. "
" Bilen, en Nissan Micra var en meget brugt bil med ca. 100.000km. Hullet gulvtaeppe, smaabuler og skrammer hele vejen rundt, hjulkapsler med kantstensmaerker paa alle 4. Ved afhentning fik jeg en seddel, hvor kun 1 skramme var markeret, samtidig med at jeg deponerede EUR1.500 mod skader. Hvis jeg selv ikke havde bemaerket bilens stand ved afhentningen, kunne det have kostet mig mit depositum. Fejlen var naturligvis ikke Auto Europe's men udlejer (Budget) "
" Jeg havde lejet en Renaul Clio (eller tilsvarende) og får udleveret en Kia Picanto, hvilket er en microbil. Det svarer ikke til det jeg var blevet lovet. Den næste størrelse de havde var en mellemklasse bil, som jeg skulle betale ekstra for. Heldigvis var jeg alene afsted, men havde vi været 3 eller 4 kunne vi ikke have været der. Så jeg mener ikke at jeg har fået, hvad jeg har betalt for. Da jeg får udleveret bilen bliver bilen ikke gennemgået for buler og skrammer og først da jeg henvender mig ved desken igen, kommer en medarbejder ud og tager billeder af bilen "
" Always OK "
" I was not (good enough) informed that I needed to use a shuttle-bus - but everything OK. "
" Jeg havde en del spørgsmål inden jeg lejede bilen og ringede ind til Auto-Europe. Her blev jeg mødt med stor hjælpsomhed og en kompetent rådgiver som gav sig tid til at svare ordenligt på mine spørgsmål. "
" De var rare og imødekommende ved skranken og hvor var det rart at man trygt kunne sætte sig ind i en shuttlebus som tog en frem og tilbage til biludleveringen "
" Fin og venlig service ved afhentningen, men irriterende at vi mere eller mindre blev "presset" til at opgradere til en lidt større bil, samt til at tegne ekstra forsikring, selvom vi har en årsrejseforsikring, der egentlig skulle dække det samme. Tvivlen gjorde at vi alligevel accepterede det, med en større ekstra udgift. "
" I din't recive any information about road tax (N50 toll) - I would like to have been inform ahead about how to pay this tax. In AUS (where a rent a last) I was fully informed ahead. Now - in dublin - I don't if I recived any extra fee. "
" Ved ændring af billeje pr telefon, efter auto Europes forslag, , kan der gives mere info om biltyper, ikke bare at det er samme kategori, der er væsentlige forskelle på om man havde ønsket en VW golf og så får en opel corsa...... "
" De bør have lidt mere ro og tålmodighed ved udlevering af biler, det var meget forhastet og træls "
" BUDGET hævede mere end DKK 800,- på mit kreditkort som depositum for diesel (jeg fik bilen fuldt tanket og skulle aflevere den fuldt tanket, hvilket jeg gjorde). Hvorfor skal man betale meget mere i depositum end der kan være diesel i tanken?? En fuld tank svarer til ca. DKK 400,-, men depositum er over DKK 800,-!! Nu er der gået 2 dage siden jeg afleverede bilen (uden anmærkninger fra BUDGET), og jeg har stadig ikke fået mit depositum tilbage på min konto. "
" Forsikringsforholdene er noget vanskelig at gennemskue og man kan have fornemmelse at ikke at vide om man overforsikre sig. Det blev noget dyrere med forsikringerne end vi havde regnet med. "
" Jeg hader at blive "presset" til at tage dyreste forsikring- og den er ikke billig ! De accepterede dog mit nej ! "
" tak for virkelig god service og helt igennem kompetent personale. jeg vil helt sikkert anbefale jer til venner og bekendte. hilsen Eigil Hvid "
" Super kompetent og service orienteret. alt fungerede til vores fulde tilfredshed. "
" Auto Europe fungerer altid fint/always fine. "