" Vi lejer priært bil gennem Auto Europe - Altid problemfrit. :-) "
" Surprice har ikke mange stjerner, men Surprice Bergamo fortjener flere stjerner. Fuld service ved afhentning. Imødekommende betjening der endda kom med forslag til oplevelser, steder at handle og cafeer på vores tur. Derfor 10 - Meget tilfreds. Bilen var i den størrelse vi havde bestilt, men hverken støvsuget eller vasket og havde en masse småskrammer. Vi forventer vasket og støvsuget lejebil. Ved afleveringen havde vi en tvist med et meget stresset personalet. Vi kunne ikke få bekræftelse på bilen var afleveret anmærkningsfrit. Det tog en time at få dem til at udskrive bekræftelse da de sagde den var sendt pr. mail. Efterfølgende kan vi på pc se at den er røget i spam-mail, men personalet var ikke helt så imødekommende som man kunne ønske. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 7
" super fin "
" lidt svært at finde udlejningsfirmaets fysiske placering. men derudover fuld tilfredshed "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Har brugt Auto Europe rigtig mange gange. Super gode priser og service. Men aldrig Surprice igen. "
" Meget dårlig beskrivelse af Surprice lokation. Svært at finde kontor. Havde bestilt en Audi A3, ville gerne have en lille bil til Siciliens smalle gader. Fik en Peugeot 5008. Ad Blue begyndte at lyse efter kort tid. Prøvede at kontakte Surprice på alle telefon nr. og på mail. Ingen respons. Kommer aldrig til at leje via Surprice igen. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 4 Køretøjets tilstand: 8
" Terrible, i have send a complaint, it has as expected not been answered yet.. request 3676158 "
" Promised to have a Car with a full tank, it was completely empty, Also no window fluid, not the promised Car (i know you say it could a different one, but getting a Nissan and not the jeep) The lack of flexibiliy was amazing. 1 is given as i cant give minus, worst rip off ever. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 1
" Aldrig igen "
" Fandt aldrig jer bilen. I tager ikke telefon svarer ikke på mail. Vi er berettiget til at få penge retur - bank er sat ind i sagen "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Da vores fly var forsinket, ankom vi sent til udlejnings firmaet. Dette resulterede i at disse forlangte yderligere 500€ før vi kunne få den bil vi allerede havde betalt 130€ for at leje. Dette ville jeg selvfølgelig ikke betale, hvorefter beskeden fra det utroligt ubehøvlede medarbejdere bag skranken var, at det måtte jeg selvfølgelig selv om, men jeg altså ikke ville få nøglerne til bilen før de ekstra penge var betalt. Da jeg nu følte mig snydt og bedraget, forlangte jeg nu mine penge retur. Denne anmodning blev modtaget med grin og hovedrysten fra medarbejderen og en melding om at dette på ingen måde var muligt. Så alt i alt en meget utilfredsstillende behandling der i sidste ende kostede mig 130€ for en bil jeg aldrig fik, 30€ i busbilletter til min slut destination, 40€ i send check-in gebyr og ikke mindst en meget stationær ferie uden mulighed for at se de ting vi havde planlagt hjemmefra. Jeg har før brugt Autoeurope til billeje i udlandet, og har aldrig haft problemer. Ikke før nu. Jeg har sendt en officiel klage til jeres mail og Jeg håber i vil tage denne seriøst. "
" Da vores fly var forsinket, ankom vi sent til udlejnings firmaet. Dette resulterede i at disse forlangte yderligere 500€ før vi kunne få den bil vi allerede havde betalt 130€ for at leje. Dette ville jeg selvfølgelig ikke betale, hvorefter beskeden fra det utroligt ubehøvlede medarbejdere bag skranken var, at det måtte jeg selvfølgelig selv om, men jeg altså ikke ville få nøglerne til bilen før de ekstra penge var betalt. Da jeg nu følte mig snydt og bedraget, forlangte jeg nu mine penge retur. Denne anmodning blev modtaget med grin og hovedrysten fra medarbejderen og en melding om at dette på ingen måde var muligt. Så alt i alt en meget utilfredsstillende behandling der i sidste ende kostede mig 130€ for en bil jeg aldrig fik, 30€ i busbilletter til min slut destination, 40€ i send check-in gebyr og ikke mindst en meget stationær ferie uden mulighed for at se de ting vi havde planlagt hjemmefra. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Jeg har sendt jer en mail om dette, i den mail fremgår følgende: Kære Auto Europe. Min partner og jeg har d. 18/06 lejet en bil gennem jer (billede vedhæftet i mailen): IMG_8666.png Da vi d. 29/07 lander i Sardinien blev vi mod forventning opkrævet 725,90 EU udover de 375 EU, som vi havde betalt jer. Personalet ved biludlejningsfirmaet Surprice mente ikke vores Visa kort kunne bruges, og derfor havde vi intet valg. På trods af at vi havde alle de fornødne dokumenter med, samt dækning på vores Visa kort til depositum. I skriver i forbindelse med leje af bil i Italien: "Vi anbefaler, at du bruger Visa eller Mastercard, da disse er almindeligt accepteret af leverandører over hele verden" Denne oplysning var tilsyneladende mangelfuld og misvisende, da vi med vores Visa kort ikke blev "godkendt" til det køb vi havde lavet gennem jer. Vi kontakter jer for at få refunderet de forsikringer vi i første omgang har betalt for leje af bilen, men ikke kunne bruge grundet ovenstående problem. I må endelig skrive hvis I skal bruge flere dokumenter. "
" Dette var den værste billeje oplevelse jeg nogensinde har prøvet. At blive bundfanget på den måde! Hjemmefra havde vi betalt for leje af bil gennem auto europe, men da vi d. 29/07 lander i Sardinien blev vi mod forventning opkrævet 725,90 EU af Surprice!! Personalet ved biludlejningsfirmaet Surprice talte sparsomt engelsk, og mente ikke vores Visa kort kunne bruges, og vi havde derfor havde vi intet valg end at betale de 725,90 EU ekstra. Dette på trods af at vi havde alle de fornødne dokumenter med, dækning på vores Visa kort til depositum og betalt hjemmefra. Vi stod ydermere i kø i 2 timer i 36 grader og alt gik ultra langsomt. Uhøfligt personale. Man kunne tydeligt se og mærke at stemning var presset af alle som skulle leje bil. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 3 Køretøjets tilstand: 2
" Frygtelig kundeservice "
" Frygtelig kundeservice "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Igen de værste skam firmaer !! Føj!!!! "
" Den værste oplevelse man kunne ønske sig til starten af en ferie !!!! Føj ! "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Fik information om at vi kunne klage, men har intet hørt siden min henvendelse. Meget dårligt. "
" Vi fik aldrig bilen fordi de krævede 4.000 euro for at udlevere den. Helt forfærdelig oplevelse, hvor personen bag skranken endte med at råbe af os. Vi har startet en klagesag. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" 6 uger efter at jeg har afleveret den lejede bil retur har Surprice stadig ikke returneret mit depositum. Meget meget utilfredstillende "
" 6 uger efter at jeg har afleveret den lejede bil retur har Surprice stadig ikke returneret mit depositum. Meget meget utilfredstillende "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Når man risikerer at blive betjent af udlejere som ovennævnte kommet jeg aldrig til at anvende Autoeurope igen. "
" Ufattelig uhøflige medarbejdere. Både ved afhentning og aflevering fik man dårlig behandling. Nærmest truende når man ikke købte yderligere tillægsforsikring. Jeg oplevede flere kunder det var frustrerede. Talte med nogle unge australiere med nøjagtigt samme oplevelse. Har i øvrigt stadig ikke frigivet mine 900 €. ALDRIG mere. Surprice/ AutoOne. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 2
" Se ovenstående "
" Vi møder ind til en skranke med to mænd, hvor den ene er et af de mest uhøflige jeg nogensinde har mødt. Heldigvis får vi den anden, vi kommer så ud til en bil, hvor hele højre front er totalsmadret. Han er nødt til høre den meget uvenlige mand. Han siger vi ikke får en ny bil, vi siger vi ikke kan leje denne, da den ikke er forsvarlig at køre i. Han finder en ældre mindre bil på parkeringspladsen og siger vi kan få den. Vi siger det er fint, hvis vi betaler det mindre, da vi har betalt for en noget større bil, det vil han ikke og går ind. Lidt efter kommer ham den venlige, siger vi ikke skal tage os af ham og han har fundet en ny lidt større bil til os, om det er ok. Vi tager den, da vi efterhånden har været der over en time og gerne vil videre. Sikke en start på en ferie. Ved aflevering er det selvfølgelig ham den uvenlige der skal se den efter, at man kan have en ansat med så dårlig attitude er helt ubeskriveligt. De 3 andre vi mødte var så søde og hjælpsomme. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 2
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 5 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 5
" I have not yet recived any depositum on 1200 EURO back. I am making a reclaim. "
" Jeg kan ikke få mit depostum på 1200 EURO tilbage. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Snyder kunden med alle mulige tiltag for at få mere ud af udlejningen "
" Snyder på alle parametre. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Ok kundeservice. Vejledte om hvordan jeg skulle klage over ekstrabetaling. Har indsendt klage. Afventer stadig at høre fra Auto Europe. "
" Ingen afhentning i lufthavnen. Tog 1 time inden det var min tur. Havde betalt for alt hvad der var muligt på AutoEurops hj.side, det accepterede SurPrice ikke og jeg måtte betale yderligere 2000 kr! Kvinden i skranken var MEGET svær at forstå på engelsk. Fik ingen respons da bilens display m hastighed mm, gik i sort. Kom heldigvis igen dagen efter. En meget dårlig start på ferien. Kan på ingen måde anbefale firmaet. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 8
" Auto europe har formentlig gjort hvad de skulle. Vi har ikke umiddelbart noget at udsætte på dem. Jeg kunne dog ønske mig at de var bedre til at sikre vi rent faktisk blev hentet. Kunne nok godt have fulgt op efter mit opkald hvor jeg meddeler at vi aldrig er blevet hentet og vi ikke fik bilen. Jeg fik at vide jeg skulle ringe og klage til kundeservice. Det vil jeg først gøre nu efter ferien. "
" Desværre fik vi aldrig bilen. Vi var i dialog med både auto europe i forbindelse med viderestilling til Surprice og i dialog med Surprice. Dialogen med Auto Europe var ok (det eneste de gjorde var at viderestille). Selve dialogen med Surprice var ikke god. Personen vi talte med var arrogant, ubehøvlet og fik desværre vores samtale til at udvikle sig negativt så vi talte dårligt til hinanden. Personen hjalp ikke i tilstrækkelig grad med at vi blev kontaktet da vi stod og ventede foran det aftalte opsamlingssted (rental car park area). Vi ankom 10:15 til Bologna lufthavn og besluttede at tage toget kl. 12:50 til vores destination. Det var ualmindelig frustrerende. Vi er ikke blevet kontaktet af hverken Surprice eller andre selvom vi ikke kom og hentede bilen. Det er virkelig dårlig kundeservice. Jeg har aldrig været i Bologna lufthavn og ved ikke hvor man går hen. Der var desværre ikke en følelse af at vi blev "holdt i hånden" undervejs. Tværtimod. Jeg har også selv en skyld i sagens udfald. Jeg burde have insisteret på at få en bedre forklaring om hvad vi skulle gøre og ikke hidset mig op. Men jeg følte mig virkelig talt ned til og fornemmelsen med at bruge dem var så dårlig at vi besluttede at tage toget. Det gav os en ekstra udgift på 2500 danske kroner. Herudover skulle vi leje bil i Empoli. Det var også dyrere end det oprindelige. Alt i alt en trist oplevelse "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til at aftalen kan blive annulleret. Normal praksis er at man betaler og har et værelse, en bil en båd eller hvad man lejer. Og ja jeg kom senere end aftalt tid (der var flynummer med ankomst på aftalen man havde kunne søge) og selvfølgelig skal jeg betale i alt den tid bilen er reserveret. Også hvis jeg ikke var dukket op - fair. Men ikke når jeg ankommer og har behov for en bil. "
" De havde aflyst min booking da jeg kom to timer efter aftalt opsamlingstidspunkt. Så jeg måtte oprette en ny aftale og betale en gang mere for bilen. Derfor har jeg skrevet til jer for at høre hvor pengene for den leje jeg foretog gennem jer er henne. De var noget underbemandet i SurPrice ved afhentning af bilen. Vi måtte oprette en ny aftale til en anden pris. Bilen var pænt ridset og ikke rigtig klargjort. Bl. A var forude meget fedtet indvendigt. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 6
" Auto Europe virker godt og professionelt, og med en god hjemmeside, men de skal have langt bedre styr på kvaliteten af deres samarbejdspartnere. Surprice er et uærligt udlejningsfirma, der slet ikke opfylder de kontraktmæssige mindstekrav. "
" Det er den værste billejeoplevelse jeg har prøvet i de 40 år jeg har lejet biler!! Udlejningsfirmaet ligger ude i en mørk skov/parkeringsområde og jeg havde ikke mulighed for at gennemgå udlejningsbilen med personalet og fik ingen som helst kvittering eller information ved afhentning. Bilen var ikke rengjort fra tidligere og flød med tomme flasker og affald. Ved aflevering gik Surprice bevidst efter at finde mikroskobiske stenslag i forruden og i den ene siderude. Det var tydeligt at de bevidst gik efter at indkassere depositummet, hvilket de har gjort fra min konto. (110 euro) De påstod at jeg skulle have taget en video af hele bilen ved afhentning, hvilket ikke ville have været umuligt, da det var helt mørkt på deres område. Jeg nægtede at acceptere de påståede stenslag. Her 3 dage efter har jeg endnu ikke fået en kvittering fra afleveringen. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Man oplyste ikke mundtligt at benzintanken næsten var tom og at sprinklertanken var tom. Der kom alarm for lavt dæktryk. Jeg kom mere luft i baghjulene; men alarmen forblev på skærmen hele perioden. Forruden var generende beskidt indvendigt i modlyset fra solen. "
" I oplyste ikke mundtligt at benzintanken næsten var tom og at sprinklertanken var tom. Der kom alarm for lavt dæktryk. Jeg kom mere luft i baghjulene; men alarmen forblev på skærmen hele perioden. Forruden var generende beskidt indvendigt i modlyset fra solen. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6