Auto Europe

  • DANMARK
  • Kontakt vores udlejningsspecialister

    HVAD BETYDER TILBAGEBETALING AF SELVRISIKO MED SUPER COVER?

    Auto Europes tilbagebetaling af selvrisiko med Super Cover forklaret
    Biludlejning verden over
    Alamo Rental Car
    Avis Car Rental
    Budget Rental Car
    Dollar Car Rental
    Europcar
    Hertz
    National Car Rental
    Sixt Rent a Car
    Biludlejning verden over

    Hvordan er min biludlejning dækket under tilbagebetaling af selvrisiko med Super Cover?

    Auto Europe tilbyder til alle vores kunder dækningen tilbagebetaling af selvrisiko med Super Cover. Denne dækning dækker dig dermed imod, hvis du har betalt noget til udlejeren i forhold til din selvrisiko eller andre omkostninger. Du kan nemlig søge om at få det, du har betalt til udlejeren, tilbagebetalt efter, at din billeje er slut. Den måde du gør det på er meget simpel. Det første du skal gøre er naturligvis at betale udlejeren. Derefter sender du så tilbagebetaling af selvrisiko formularen til os Auto Europe, hvor herefter vi tilbagebetaler dig, hvis alt er iorden. Før du indsender denne formular, er det vigtigt, at du har alt den nødvendige dokumentation, og at du dermed sender det med. Vores tilbagebetaling af selvrisiko biludlejningsdækning dækker følgende omkostninger:

    • Selvrisikoen i tilfælde af skade på karosseriet, hvor låsen, taget, hjulkapsler, undervognen osv. også er inkluderet
    • Skader på bilens glas såsom dens forude, sidevinduer osv.
    • Skader på bilens hjul og dæk
    • Tilbagebetaling af administrationsomkostninger
    • Skade på eller tab af nøglerne

    Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har været med i en ulykke eller min udlejningsbil er blevet stjålet?

    Hvis du har med i en ulykke, opdager skader, som ikke var der, da du afhentede bilen eller hvis din bil bliver stjålet, skal du forholde dig helt roligt, da Auto Europe er der for at hjælpe. Der er dog en procedurer, der skal følges, hvis det uheldige er sket:

    • Ring til politiet:
      Det er vigtigt, at du ringer til politiet og får udarbejdet en politirapport. Uanset om det er fordi, at din udlejningsbil er blevet stjålet, at du finder nye skader, der ikke var der ved afhentningstidspunktet eller at du har været med i en ulykke, så skal en politirapport udarbejdes. Politirapporten er nemlig et bevis for, hvad der skete. Hvis der har været en tredjepart med i ulykken, så skal tredjepartens informationer også være med i rapporten.
    • Kontakt udlejeren:
      Du skal kontakte biludlejeren indenfor 24 timer for at informere dem om hændelsen. Kontaktoplysninger til udlejeren er både på din voucher og på din lejekontrakt.
    • Optag videoer og tag billeder:
      Sørg for at tage så mange videoer og billeder som muligt, så du har beviser for alt.
    • Udarbejd ulykkesrapporten ved udlejeren:
      Når din biludlejning er slut, skal du sørge for at udfylde og underskrive en ulykkesrapport med udlejeren.

    Hvordan kan jeg få det, jeg har betalt til udlejeren, tilbagebetalt af Auto Europe?

    Hvis du har købt vores tilbagebetaling af selvrisiko med Super Cover biludlejningsdækning, og du skal søge om at få det, du har betalt til udlejeren, refunderet, så skal du ikke vente i for lang tid til at gøre det, da det skal gøres indenfor 90 dage fra dagen, ulykken skete. Den måde du gør det på er at udfylde vores kundeserviceformular og vores tilbagebetaling af selvrisiko formular, som du så sender til os med de følgende dokumenter:

    • Den originale Auto Europe voucher
    • Den underskrevede biludlejningskontrakt
    • Politiets rapport
    • Udlejerens skadesrapport
    • Kredit kort opgørelse - Som tydeligt viser, hvor meget biludlejeren har opkrævet
    • Den endelige faktura
    • Fakturaen for reparationen
    • Eventuelle billeder og videoer, der blev taget af hændelsen
    • Informationerne om alle dem, der var med i ulykken, hvis der var andre med i ulykken