" Ingen problemer "
" Lidt lang ventetid ved skranken. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Gode priser og alt fungerer godt "
" Nyere bil med alt det forventelige - eks. apple carplay "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det er altid dejlig nemt at leje hos AUTO EUROPE, og jeg finder altid de bedste priser der. "
" Lejer altid hos AVIS lige meget hvor i Verden jeg er. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det kunne godt blive et højere tal. Men det at kunne komma i kontakt med jer pr tlf er umuligt. Så bliver tallet ikke højere. Prøvede flere ganger på forskellige Europæiske tlf nummer at komme i kontakt med jer. Ikke et svar på nogen af dem. Selv på en almindelig Mandag eftermiddag. Rigtig rigtig dårligt! "
" Alt virkede rigtig rigtig godt :) "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 5
" Hurtigt og nemt "
" Ruderne var dårligt rengjorte og meget stribede, ellers var alt tip top "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 8
" Det var en fin oplevelse "
" Bilen var klar da vi kom "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Info omkring debel og kredit kort er forvirrede. "
" Det der trækker ned er at vi ikke kunne få link til at virke, så der kunne spares tid ved skranken. Vi blev blot ved med at få info om at gøre dette hjemmefra. Samt besværlig at ringe til jer, blev ledt igennem meget snak, inden jeg fik fandt i en medarbejder "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Vi havde en samlet positiv oplevelse med at booke igennem Auto Europe. Mener faktisk også at vi brugte jer sidste år, hvor alt også kørte upåklageligt. "
" En super behagelig oplevelse som altid med venlig personale og nye lækre biler. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ok "
" ok "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Auto Europe fungerer altid som det skal. "
" Meget venligt personale. Modtog endda en opgradering og fik en næste ny bil. Ventetiden ved shuttle bussen til udleveringspladsen var dog lidt lang. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det fungerer bare så godt "
" Som altid en god oplevelse at leje bil via auto Europe - og AVIS var også en god oplevelse. TAKM "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg troede at jeg gennem Auto Europe havde købt en all inclusive til at dække alt, og alle selvrisici. Dog havde AVIS en ekstra forsikring som dækkede dette, og fortalte at den forsikring jeg havde kun dækkede selvrisiko over ca. 900 EUR. Dvs. at det viste sig at der ikke er forskel på den pris Auto Europe tilbyder og prisen direkte hos AVIS. Jeg havde forventet en besparelse ved at bruge jer til biler gennem AVIS. "
" Der var skrammer på bilen som ikke var registreret fra begyndelsen, så vi skulle bruge unødvendig tid på at få det efterregistreret. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Nb "
" Lidt dårligt at man skal helt ind i lufthavnsbygningen for at aflevere nøgler. Der var ingen info på P-plads herom. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 7
" Det vigtigste er hurtig ekspedition og at slippe for pres om køb af ekstra forsikringer ved skranken. "
" Det vigtigste er hurtig ekspedition og at slippe for pres om køb af ekstra forsikringer ved skranken. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Mange gang tak for lån af bilen "
" detvar en god oplevelse "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Da vi afleverede bilen, stillede medarbejderen spørgsmålstegn ved om vi havde ridset den eller ikke. Heldigvis havde vi ikke med billeder dokumenteret hvordan bilen ser ud da vi modtog den. Jeg undrer mig lidt over hans spørgsmål, da det fremgik af deres eget skema at der var en ridse der var han spurgte om det var os. Da han havde nær studeret mit foto, opgav han at forfølge sagen. Han var venlig nok, men jeg var rigtig glad for de fotos. "
" Da vi afleverede bilen, stillede medarbejderen spørgsmålstegn ved om vi havde ridset den eller ikke. Heldigvis havde vi ikke med billeder dokumenteret hvordan bilen ser ud da vi modtog den. Jeg undrer mig lidt over hans spørgsmål, da det fremgik af deres eget skema at der var en ridse der var han spurgte om det var os. Da han havde nær studeret mit foto, opgav han at forfølge sagen. Han var venlig nok, men jeg var rigtig glad for de fotos. "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" I lufthavnen, let og hurtig ekspedition "
" Let og hurtigt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Læs punkt 3 "
" Græsk billeje kan altid være en oplevelse. Vores bil havde flere skrammer som var blevet noteret af Avis - men efter gennemgang af bilen var der flere skader som ikke var blevet noteret. Vi gjorde Avis servicemand opmærksom på dette, hvilket han sagde, at vi ikke ville blive stillet til ansvar for. Han gjorde dog en påtegnelse på seddelen - det var bl.a. knækket og ødelagt indvendig luftdyse - forreste højre forskærm var løs og skulle jævnligt daskes på plads - fælge havde nogle grimme kindkys. Disse ting burde have været fremgået af lejekontrakten. 2) Ved skranken fik vi at vide, at hvis vi afleverede bilen under halv tank, ville Avis tanke bilen op og til en billigere literpris end normale tankstationer og derefter afregne med vores Mastercard. Hvad vi ikke vidste var, at Avis trækker et fast beløb på 66,12 Euro tiltrods for, at der var 200 km tilbage på tanken, hvilket vi ikke blev modregnet. Så er der ikke meget tjent på, at Avis tanker bilen op efter endt lejemål. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 7
" Auto europe hjemmesiden fungere godt og fint med Super cover muligheden "
" Fik udleveret en gammen Ford, som den flinke dame heldigvis selv ændrede til en ok Volvo i den kategori, som jeg havde betalt for. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Ingen problemer, burde måske se lidt efter sine samarbejdspartnere. "
" Udlejer forsøgte at overbevise os om at tanken var fuld selvom den viste 3/4 fuld, - fup og fidus. Bilen havde rigtig mange store skader buler og ridser. Bilen var meget beskidt indvendig, der var sand og grus på gulver, den lugtede fælt af tobaksrøg, og vilduesviskerne var ødelagt. Var tydeligvis ikke klargjort til ny udlejning. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 3
" God vejledning "
" Imødekommende, venlig og hurtig både ved levering og aflevering men en bil, som ikke var hurtig "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7
" Ingen problemer "
" Dejlig Volvo, kørte som forventet. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt at leje via autoservice og Avis. Fine priser. "
" God service og fin lille polo. Hurtig levering og ingen problemer ved aflevering. Kan varmt anbefales. Mvh. Holger "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Se kommentarfeltet nr. 3. I har et ansvar for at jeres samarbejdspartnere opfører sig ordentligt og er professionelle. "
" 1. Jeg forstår ikke, hvorfor AVIS ikke på forhånd udfylder alle felter på kontrakten, da det jo klart fremgår af voucheren, hvad den enkelte kunde har bestilt. Hvor skal den ene kunde efter den anden stå og vente på at disse banaliteter først skal udfyldes. Det er hamrende ineffektivt og meget irriterende at stå og vente på. 2. Da vi får udleveret vores bil er den meget beskidt. Manden der viser os ud til bilen, kommer med en løgn om, at det har regnet og at der har været sand fra Sahara, der har gjort det ekstra støvet. Da jeg åbner bildøren til førersædet er der grus og småsten på gulvmåtten. Bilen er med andre ord ikke rengjort inden udlejning, hvilket er under al kritik. Jeg påtaler den manglende rengøring af bilen. Manden udviser forståelse og lover at få rengjort bilen hurtigt og vende tilbage til os. Efter ca. et kvarters tid vender han tilbage med bilen i rengjort stand. Her underskylder han dels for bilens tilstand samt sin løgn om at årsagen er regn med støv fra Sahara. 3. Vi havde bestilt en GPS. Vi fik udleveret en TomTom GPS. Den viste sig ikke at fungerer ordentligt. Den havde meget svært ved at opnå satellit signal, selvom der ikke var høje bjerge i nærheden og ved kørsel på en hovedvej op ad Grækenlands vestkyst. Vi har altså betalt for et produkt som ikke virkede. Det er vi utilfredse med og ønsker at få en økonomisk kompensation for dette. 4. Når man køber den bedste forsikring man kan købe ved bestilling af sin bil på Auto Europe, er det irriterende og ubehageligt at blive tilbudt yderligere forsikring på stedet for udlejningen. Man bliver gjort opmærksom på, at man ikke er dækket ved en række særlige forhold, hvilket jeg kan forstå på en af Auto Europes egne medarbejdere ikke er rigtigt. Det er useriøst og bør stoppes. Auto Europe bør få standset denne praksis. 5. Når jeg som kunde skal skrive under på alt muligt mellem himmel og jord på kontrakten, så synes jeg at det ville være på sin plads, at AVIS/udlejer UOPFORDRET afslutter lejeforholdet med sin underskrift på, at bilen er afleveret i perfekt stand uden anmærkninger, så man ved, at der ikke efterfølgende kan komme et krav om erstatningen for et eller andet. Det sker ALDRIG i alle de år jeg har lejet bil igennem Auto Europe. "
God valuta for pengene: 3 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 7 Køretøjets tilstand: 1
" Fin og god service "
" Alt fungerede som det skulle. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Udmærket hjemmeside, grundig info om hvad billejen omfatter "
" Eneste indvending er, at der kan opstå nogen ventetid ved skranken i Chania ved afhentning/aflevering af bil. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Avis/Budget ved man hvad er "
" Hurtig, ikke noget med at kræve ekstra forsikringer mm "