" Der manglede info om gebyr for hentning uden for åbningstiden. På voucher der står "åbent mandag-søndag hele dagen" "
" Gebyr for at hente bil uden for åbningstiden, på voucher der står " åbent mandag-søndag hele dagen" "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 7
" Fantastisk oplevelse "
" Dejlig nemt, god service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Maget tilfreds "
" Meget tilfreds "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" God servis, overholder aftaler "
" God servis, g "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Kører på vinterdæk "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 6
" Det er hele var prefekt "
" Personalet var venlig og hurtig alt ok bilen var god fik bedre bil og jeg har bestilt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fint oplevelse , barre ikke bruge Avis til bil lege. "
" De er meget snu, de kræver altid noget særlig. Det er anden gang nu jeg har betalt for billen men kunne ikke få den! Aldrig mere bliver der bestilt noget hos dem.! "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Autoeurope fungere super fint "
" Folk har mere travlt med instagram og facebook end deres kunder. Bil havde ingen sprikler Måtte selv montere babystol, de andre firmaer sætter dem ind selv "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 5
" Meget tilfreds "
" Meget tilfreds "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" alt virkede fint, nu må vi se med depositum tilbage "
" lidt svær at finde i Beograd "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Alt er Ok "
" Bedre beskrivelse hvor skal billen hentes. De oplysninger om adressen man får passer ikke, havde sværet ved at finde dem. Ellers Ok. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg synes det er nemt og overskueligt at leje bil hos jer. Jeg kan nemt gennemskue Forsikring betingelser og værdsætter at det står på dansk. Jeg har flere gange lejet bil hos jer og det har været en god oplevelse hver gang. I er også konkurrencedygtige på priserne. "
" Medarbejderen var meget imødekommende og effektiv. Alt gik som forventet, dog forsøgte medarbejderen at sælge en forsikring vi allerede havde tegnet gennem auto europe. Bilen skulle hentes og afleveres af os selv i et parkeringshus, det er altid lidt angstprovokerende fordi pladsen er meget trang. Avis har ikke nat-bemanding så nøgler og papirer skulle afleveres i boks. Det kunne være rart med en bekræftelse at det er modtaget af Avis. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget nemt at bruge men en af ikke så attraktive grund der er ikke så mange udbyder fx Sixt som jeg er meget glad er der ikke mere hos jer? "
" Manager ved skranken var alt for personligt "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Meget tilfreds "
" Meget tilfreds "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" ydet god service "
" ydet god service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Jeg har været tilfreds med AutoEurope generelt - bare ikke med Sixt udlejning i Beograd "
" Vi mødte en uforskammet mand ved skranken. På trods af at ekstra fører var med i prisen i vores udlejning insisterede han på at vi skulle betale 70 euro for det ellers kunne vi ikke få bilen. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fik ikke konkrete svar på spørgsmål "
" Fin bil, god pris, venlig personale "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Must be better for provide info to car rental Company "
" Easy to take car and god service "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" I skal opdater og tjekke åbningstider før i tilbyder tjeneste hos forskellige udlejer. "
" Siden er ikke opdateret og alamo arbejder ikke 24 timer så der var ikke nogen der leverede bilen. "
God valuta for pengene: 2 Effektiviteten ved skranken: 2 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 8
" Ganske tilfreds og bruger jer som regel "
" Serviceminded og ingen problemer at nævne. Alt var i orden "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Efter de 3 gode oplevelser med Autoeurope. Vil jeg bruge dem igen, næste gang. "
" Maxxrent kan varmt anbefaledes, som jeg allerede har gjort. Top karakter herfra "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget tilfredsende og imødekommende som altid. "
" Jeg landede i Beograd/Serbien og havde reserveret en bil hos Avis d.12/3 kl.18h.Jeg havde min pas, Mastercard samt reservation og elektronisk kørekort med.Det viser sig at efter en længere samtale med menageren i Avis bliver jeg afvist for at leje bilen.Derefter snakkede jeg med de andre udlejer som Carwitz og Alamo hvor der ikke var nogen problemer med at jeg havde elktronisk kørekort of de var villige til at udleje en bil. Som fast kunde i de sidste 10 år hos Avis har jeg aldrig haft problemer med udlejning og returnering. Det var en stor skuffelse at opleve den behandling jeg fik samt tab af pengene som blev betalt forud.Vedkommende jag talte med var enorm uhøflig og arrogant og hun var slet ikke interesseret i på ingen måde at hjælpe.Hellere ikke da jeg fik fat i support medabejder fra Autoeurope som prøvede at forklare hende hun sagtens kunne lave en exception. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Auto europa. Oplysninge ikke er rigtig "
" Ikke godt "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 5
" Okej "
" Okej "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg har lejet gennem jer før og det er gået godt. Denne gang fik jeg dog INGEN hjælp via jeres kundeservice som jeg ringede til. Faktisk blev røret lagt på fra jeres side. "
" Virkelig dårlig service ved skranken. Vi blev tvunget til at købe ekstra forsikring for at leje bilen selvom vi er dækket af vores egen rejseforsikring. Jeg har haft en dårlig oplevelse med Avis i Beograd før så nu et det SIDSTE gang at jeg beuger det firma. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 7
" Jeg har ikke noget at udsætte Auto Europe på, men synes ikke at det er ok at få en snavset bil og da jeg skulle returnere bilen ind afrejse, sagde han blot at jeg skulle parkere og så gik han. Så jeg måtte tjekke og derefter gå ned ved skranken hos Avis og aflevere mine nøgle. Ikke helt i orden. "
" Jeg har ikke noget at udsætte Auto Europe på, men synes ikke at det er ok at få en snavset bil og da jeg skulle returnere bilen ind afrejse, sagde han blot at jeg skulle parkere og så gik han. Så jeg måtte tjekke og derefter gå ned ved skranken hos Avis og aflevere mine nøgle. Ikke helt i orden. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 8
" Har været super tilfreds med autoeurope og lejer bil altid igennem dem "
" Meget venlig og imødekomme personale i Belgrade lufthavn "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Altid pålidelig og imødekommen service hos autoeurope "
" Der var et mindre problem med min bil og der jeg ringede så fik jeg anden med det samme super service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Jeg har prøvet at ringe til jer, men der var ikke danske talerne folk. "
" Jeg fik ikke bilen. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Super "
" Lidt mærkeligt at skulle betale 30 euro for at afleverer bilen kl.6 om morgenen... "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" super "
" super "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Easy and efficient "
" Kind reception and handling of my car rental - both at pick-up and return of the car "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 10
" Min mand og jeg, har lejet bil hos AutoEurope flere gange og været meget tilfredse. Især fordi vi kan tilkøbe forsikringer som vi kan gennemskue/forstå og få os til at føle os sikre. Men denne oplevelse med Avis i Serbien, får os til at stille spørgsmålstegn ved, om AutoEurope har styr på deres aftaler med alle deres samarbejdspartnere i de respektive lande. Hvordan skal man forholde sig hvis man bliver konfronteret som vi gjorde i Beograd, omkring forsikringer ? "
" Der var meget lang ventetid ved skranken. Bilen var rigtig fin, dog ikke rengjort for snavs indvendigt i bunden (snavset/støv fodaftryk). Det værste var dog at medarbejderen ved skranken direkte fortalte mig at mine forsikringer købt gennem AutoEurope ikke var gældende i Serbien. Han tilføjede at hvis det skete nogen uheld, så ville jeg IKKE få udleveret HVERKEN politirapport eller skadesrapport. Begge dokumenter er, som vi ved, nødvendige for at få dækket eventulle skadesudgifter. Jeg havde heldigvis INGEN uheld, men jeg må tilstå at han formåede at skræmme mig på en ubehagelig måde, og jeg følte mig sårbar i min leje da jeg sådan set ikke vidste om jeg egentlig var komplet forsikret - som jeg altid ønsker at være. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" AutoEurope er fint, men har oplevet opgraderingen flere gange. Det er som regel ok, men ikke når man ikke kan få præcis den slags bil, men har booket og fravælge opgraderingen, fordi biludlejerne regner med at man bare vil blive glad for at få en opgradering. "
" Da jeg kom viste det sig, at de ikke havde den bil, jeg havde booket og istedet blev opgraderet til en større bil. Og de havde ikke andre i den kompakte klasse, som jo var den bil, jeg havde valgt. De havde ikke flere Fiat 500X eller lignende. Var ikke interesseret i en større bil. Det var ufedt. Den større bil (Fiat Tipo), som jeg så fik var sløv og stor og fuld af småskrammer. Jeg havde valgt en kompakt (Fiat 500X) ikke kun pga størrelsen også på grund af "ground clearance". Alt i alt nederen og utilfredstillende. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 6 Håndtering ved aflevering: 3 Køretøjets tilstand: 3
" God service "
" Super service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Okej "
" Okej "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt perfekt "
" Alt var perfekt. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Bilen var udstyret med vinterdæk og kæder "
" Hurtig service og venlig "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I er meget svære at få fat på pr. telefon, når man har et problem i lufthavnen når man endelig får fat i jer bliver der bare sagt , Kan desværre ikke hjælpe du må anse dine penge som tabt. Kan man evt. få nogle af sine indbetalte penge retur og vil I være behjælpelig med dette da SIXT jo har fået pengene fra jer og jeg ikke har lejet bilen, pga. manglende depositum ? "
" Meget uhøflige og ikke hjælpsomme, når man ikke har deres betalingsmuligheder til depositum og dermed taber 400 euro for en billeje, som er betalt, i Danmark så man står uden den bil som er forudbetalt, De siger kontakt Auto Europe for at får leje retur. "
" Der er intet at sige. god service både hos jer og udlejer! "
" Super service og god bil "
" Har været yderst tilfreds med bestilling igennem jeres hjemmeside og hvor hurtigt i kunne fremskaffe en bil med så kort varsel. "
" Vi blev taget godt imod i Beograds lufthavnen. Servicen var god hele vejen igennem. "