" They are very slow at handling all of your information before they hand over the car. The car that was given to me was in a cheaper model and not the Toyota CHR. I paid too much. I am actually thinking to contact my lawyer for this matter. Also, the initial contract with you from Autoeurope is not identical with the contract that was given to us, so this is clearly a manipulation. Also, it doesn't cost anything for us to drive abroad, but you charged an insane amount of fee, which is illegal, because there is no price list of all the fee that you require before the contract was signed via autoeurope, and the contract that you have does not state & list any price. You are performing an illegal trade, which I can actually sue you for this. You did many illegal things that are not in accordance to the contract that was made via Autoeurope, it means that you are manipulating information and trying to earn much money as possible by hidden fees and illegal request. "
" They are very slow at handling all of your information before they hand over the car. The car that was given to me was in a cheaper model and not the Toyota CHR. I paid too much. I am actually thinking to contact my lawyer for this matter. Also, the initial contract with you from Autoeurope is not identical with the contract that was given to us, so this is clearly a manipulation. Also, it doesn't cost anything for us to drive abroad, but you charged an insane amount of fee, which is illegal, because there is no price list of all the fee that you require before the contract was signed via autoeurope, and the contract that you have does not state & list any price. You are performing an illegal trade, which I can actually sue you for this. You did many illegal things that are not in accordance to the contract that was made via Autoeurope, it means that you are manipulating information and trying to earn much money as possible by hidden fees and illegal request. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 4
" Overskueligt, men jeg savner muligheder i luksusklassen "
" Nemt, hurtigt og forståeligt "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Nemt og uden de store dikkedarer. Det ville dog være endnu nemmere med en app til mobilen, så det går nemmere næste gang. "
" Meget hjælpsom og kompetent. Jeg havde glemt et vigtigt dokument hjemme, men havde det i kopi på min mobil. Det blev printet ud og skrevet under, og så var den ikke længere. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" OK "
" ledning på udleveret GPS var ikke lang nok til at GPS kunne monteres på rude eller andre steder Oplysninger om lejer/fører givet til Auto Europe ved bookning, var ikke i Green Motion's system, og skulle derfor genindtastes ved udlevering af bilen. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 9
" Ved aflevering af bilen blev hurtigt sendt af sted. Medarbejderen har lavt sprogniveau. Fik at vide at alt var i orden, men senere på dagen fik e mail hvor de vil trække penge for damage, hvilket kan jeg ikke forstå, da bilen var i perfekt stand. Prøvede at kontakte Green Motion i Riga Lufthavn: de siger at jeg skal kontakte forsikring selskab og snakke med dem. Har leget bil flere gange, men har aldrig fået sådan noget oplevelse..... Very very sad "
" Ved aflevering af bilen blev hurtigt sendt af sted. Medarbejderen har lavt sprogniveau. Fik at vide at alt var i orden, men senere på dagen fik e mail hvor de vil trække penge for damage, hvilket kan jeg ikke forstå, da bilen var i perfekt stand. Prøvede at kontakte Green Motion i Riga Lufthavn: de siger at jeg skal kontakte forsikring selskab og snakke med dem. Har leget bil flere gange, men har aldrig fået sådan noget oplevelse..... Very very sad "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 7
" GREEN MOTION......VERDENS DÅRLIGSTE KUNDEOPLEVELSE.......fik ikke bilen udleveret, da I skulle have et mastercard som sikkerhed, jeg har betalt lejen med visa kort. Blev decideret hånet af de to rædselsfulde mennesker i skranken. Der blev INTET gjort for at hjælpe mig og jeres kontor i DK er LUKKET!!?? Jeg er ikke blevet refunderet for den bil I nægtede at udlevere som jeg HAR betalt leje for. Jeg er SÅ skuffet over jer og vil ALDRIG nogensinde anbefale jer !!!! "
" VERDENS DÅRLIGSTE KUNDEOPLEVELSE.......fik ikke bilen udleveret, da I skulle have et mastercard som sikkerhed, jeg har betalt lejen med visa kort. Blev decideret hånet af de to rædselsfulde mennesker i skranken. Der blev INTET gjort for at hjælpe mig og jeres kontor i DK er LUKKET!!?? Jeg er ikke blevet refunderet for den bil I nægtede at udlevere som jeg HAR betalt leje for. Jeg er SÅ skuffet over jer og vil ALDRIG nogensinde anbefale jer !!!! "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1