" OK for jeres arbejde, men bruger nok ikke Budget igen. "
" Blev ved skranken rådet til at gennemfotografere bilen inden vi tog den i brug. Det synes jeg er utrygt. Budget burde have 100% på bilens tilstand inden udlejning. Efterlader mig som lejer i en utryg position. Her 3 dage efter returnering er depositum fortsat tilbageholdt på mit kreditkort. Afleveringsmail fra budget indeholder filer, der ikke kan læses. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 6 Køretøjets tilstand: 6
" Fejlbehængt og en dårlig oplevelse, opkrævet uretmæssigt 2500kr på mit kort. "
" Er blevet snydt for 2500kr "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 4 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 4
" Helt klart anbefalelsesværdigt "
" Super god service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Alt godt "
" Alt godt "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 9
" Super god bil, passede 100 % til vores behov "
" Super god bil, passede 100% til vores behov "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 9 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" Er meget utilfreds med at skulle betale ca.8 pr. liter ekstra, da det ikke var mulig at tanke selv pga. af lockdown og at hende jeg aflevere nøglerne til var meget kort for hovedet og sagde "sådan er det bare" "
" Er meget utilfreds med at skulle betale ca.8 pr. liter ekstra, da det ikke var mulig at tanke selv pga. af lockdown og at hende jeg aflevere nøglerne til var meget kort for hovedet og sagde "sådan er det bare" "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Når man ringer til jer kan man ikke fornemme at i er service minded, man får indtryk af at i er dovne og ugidelige. Hvis der er problemer med bilen skal i ikke begynde at fratage ansvar, i skal hjælpe i stedet, hvilket i ikke gjorde. "
" I lejer en bil der ikke er egnet til kørsel, og måtte bytte bilen ud til en anden. Bilen er simpelhen ikke egnet til at kører under disse forhold. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 3 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 1
" Super firma. Det er anden gang jeg har afhentet min bil hos 62N Faroe, og jeg henter gerne der igen, samt anbefaler andre jeg kender der skal til Færøerne at leje hos dem.. "
" Super service, og meget hjælpsomt og rart personale "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det er ikke sjovt at opdage at man har betalt for meget. Det syntes autoeurope vel også "
" Næste Van vil jeg gå direkte til udlejer. Opdager at autoeurope tager sig betalt for at hnevise til Avis, Budget og sikker andre udbydere. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 10
" Fint og ukompliceret "
" Super modtagelse i skranken i Vargar/lufthavnen Færøerne. Problemfri aflev. af køre "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det var en ganske flink herre ved skranken, men det tog al for lang tid (45 min. for 2 biler) med registrering. Det havde været en fordel med en mail hvor vi kunne udfylde med info om ekstra fører etc. på forhånd. "
" Det var en ganske flink herre ved skranken, men det tog al for lang tid (45 min. for 2 biler) med registrering. Det havde været en fordel med en mail hvor vi kunne udfylde med info om ekstra fører etc. på forhånd. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Blev meget overrasket over at der kun fandtes automatgear og ingen manuelle biler, da det var en af årsagerne til at jeg havde valgt jer. Vi ønskede en manuel bil "
" ARTIC var et fint selskab at leje gennem "
God valuta for pengene: 9 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Godt det er billigere "
" Nemt og hente og aflevere nøgle "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Super god service "
" Rigtig fin service via mail og telefon - der var dog ingen i skranken ved afhentning og aflevering "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" I lejepapirerne står der at der Ikke kan bruges VisaDankort til at betale depositum. Eftersom man kan betale lejen med VisaDankort virker det meget underligt. Heldigvis tog 62N FAROE imod VisaDankort uden problemer. "
" Super behagelig og effektiv service ved både afhentning og aflevering. Vi fik tilbudt en gratis Upgrade som vi valgte at takke nej til da det var med automatgear "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Meget bøvlet at anvende voucher; processen bør digitaliseres, så indestående på voucher kan håndteres i forbindelse med betaling af ny billeje "
" Fin service "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 9 Køretøjets tilstand: 8
" Meget tilfreds ved bestilling, udlevering og aflevering og bilen var, hvad jeg forventede. Men jeg havde en ubehagelig oplevelse, som jeg aldrig ønsker vil gentage sig. Vores fly var forsinket fra Billund og jeg havde fået en mail fra jer, hvor man bad mig om at ringe på +45 78755306, såfremt flyet var forsinket. Det gjorde jeg selvfølgelig - en dame (engelsktalende) tog telefonen og meddelte mig, at jeg så ikke kunne være sikker på, at bilen ville være til min disposition. Det var jo ikke min skyld, at flyet var forsinket og jeg havde betalt for leje af bilen, så det forstod jeg ikke. Det var ikke jeres problem sagde hun. Jeg ringede så til lufthavnen på Vagar, hvor jeg fik den besked, at det skulle jeg tale med jer om. Prøvede så at ringe igen, men fik samme besked - jeg kunne ikke være sikker på, at bilen ville være der. Stor var min glæde, da jeg ankom til Vagar og henvendte mig ved Budget skranken. En meget, meget sød dame stod klar og var fuldstændig målløs over den behandling, jeg havde fået. Som hun sagde, de holder øje med flytider og selvfølgelig var bilen klar til mig. Jeg håber dette ikke sker igen. Den 23. juli rejser jeg til Toulouse med mellemlanding i Amsterdam. Jeg har igen bestilt bil gennem jer med afhentning i Blagnac Lufthavn. Nu kan jeg næsten blive helt nervøs ved tanken om forsinkelser. Jeg skal videre fra Toulouse og er fuldstændig afhængig af bilen. "
" God service i lufthavnen på Vagar og bilen var fin. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Stod i kø i halvanden time for at få bilen udleveret - på trods af at vi havde bestilt på forhånd og oplyst hvornår vi ville afhente. Vi vil vælge en anden udbyder næste gang. "
" Fin bil. "
God valuta for pengene: 5 Effektiviteten ved skranken: 1 Håndtering ved aflevering: 8 Køretøjets tilstand: 7
" Udemærket. Let at komme til bilen og komme af med den igen. Slutregningen er vi utilfredse med da den ikke er let at tyde, hvad vi betaler for. "
" Alt i alt har det været en fin oplevelse. Men slut regningen er svar at tyde.. der står ikke decideret hvad vi betaler for. "
God valuta for pengene: 6 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 7
" Everything worked as usual "
" Great and friendly service "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Det fungerer altid upåklageligt "
" Alt var som forventet. "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" ?? "
" Ved efterfølgende afregning viste det sig, at jeg blev trukket for et for stort beløb. Jeg måtte ringe til Færøerne og få det på plads og har nu fået et beløb retur. Fint nok - men måske ville ikke alle reagere på det. "
God valuta for pengene: 7 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Ved tjek in skulle jeg afhente bilen på P4 parkeringsområdet længst væk. ! Nu ved I jeg kommer, hvorfor pokker står bilen så ikke klar ved tjek in?, nu var det godt vejr, men var det regnvejr, så var det ØV at skulle rende og lede efter bilen på P4. ! og det samme ved aflevering, hvorfor ikke aflevere bilen ved tjek in, så kunne i køre bilen på plads bagefter.... det ville så god service :-) "
" Ved tjek in skulle jeg afhente bilen på P4 parkeringsområdet længst væk. ! Nu ved I jeg kommer, hvorfor pokker står bilen så ikke klar ved tjek in?, nu var det godt vejr, men var det regnvejr, så var det ØV at skulle rende og lede efter bilen på P4. ! og det samme ved aflevering, hvorfor ikke aflevere bilen ved tjek in, så kunne i køre bilen på plads bagefter.... det ville så god service. :-) "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 8 Håndtering ved aflevering: 5 Køretøjets tilstand: 8
" se min kommentar omkring Budget "
" Min bil skulle afleveres med fuld tank. Men dette var ikke muligt, da al strøm i hele området omkring Vagar lufthavn var ude af drift. Dette umuliggjorde at fylde bilen op. Jeg nævnte dette ved afleverings skranken, og fik bekræftelse på, at dette ikke ville forøge mine omkostninger. Ikke desto mindre kan jeg se, at jeg bliver afkrævet en benzin pris på kr 20,00 per liter. Altså ca dobbelt op i forhold til normal liste pris. Jeg finder dette helt uacceptabelt, da jeg er uden skyld i dette strøm svigt. "
God valuta for pengene: 1 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 1 Køretøjets tilstand: 10
" Hurtigt nemt og billigt "
" Fin service og pris i forhold til konkurenterne "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 10
" Fine service this time "
" Fin service, lidt langsom betjening ved afhentning pga lang kø og kun en medarbejder "
God valuta for pengene: 10 Effektiviteten ved skranken: 7 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 8
" All OK "
" Car had many small dents and damages (over 80.000 km) so it was quite difficult to mark all on the documents. I was invited by the local staff to instead take pictures of the car before driving it - so i did. Oil level sensor was going of in few occasions. "
God valuta for pengene: 8 Effektiviteten ved skranken: 10 Håndtering ved aflevering: 10 Køretøjets tilstand: 7