Afbestillingsdækning - Regler og vilkår |
![]() |
Alle reservationer af udlejningskøretøjer foretaget via Auto Europe kan annulleres af enhver grund op til 48 timer før det tidspunkt og den dato, hvor reservationen skal begynde. Du kan administrere din Auto Europe booking her. Hvis du vil gøre krav på en tilbagebetaling under vores Afbestillingsdækning, bedes du kontakte Auto Europe gennem telefonnummeret og/eller emailadressen på din booking bekræftelse. Du bør kontakte Auto Europe så hurtigt som muligt efter at begivenheden som giver ret til erstatningen indtræffer. Hvad dækkesHvis du har brug for at afbestille mindre end 48 timer før starten af din leje, eller hvis du har brug for at aflevere din lejebil tidligere end planlagt grundet en eller flere af de nedenstående årsager, vil denne Afbestillingsdækning refundere den fulde lejepris eller en proportionel del af din dagspris: 1.1 Rejseforsinkelse eller ved sen ankomst. 1.2 Hvis lejer ikke er i stand til at hente bilen grundet ulykke, personskade eller sygdom. 1.3 Regeringspålagt rejseforbud eller karantænekrav inført inden for 48 timer før lejens begyndelse eller under lejen. 1.4 Alle strejker herunder strejke hos flyselskaber og flyveledere mm. 1.5 Vejrproblemer herunder sne, tåge, frostvejr, storm, orkan eller vulkanudbrud. Hvad dækkes ikkeProduktet dækker ikke tilfælde der direkte eller indirekte skyldes, som opstår som følge af, eller er bidraget til eller af: 2.1 Lejerens egen beslutning om ikke at rejse, og som ikke har informeret Auto Europe om dette op til 48 timer før afhentning. 2.2 Hvis lejeren ikke har et gyldigt kørekort, eller et gyldigt Kreditkort i navnet på hovedføreren der ingår kontrakt med udlejningsselskabet, eller hvis der ikke er tilstrækkelige midler tilgængelige til at få udleveret bilen. Sådan starter du din ansøgningDu skal fremsende bevis til Auto Europe til støtte for din ansøgning af refusion så hurtigt som muligt, og under alle omstændigheder ikke senere end 30 dage efter at i første gang har givet Auto Europe besked. Refusionsansøgninger vil ikke blive udbetalt, hvis kunden har kendskab til afbestillingen mere end 48 timer før afhentning og ikke kontakter Auto Europe for at behandle afbestillingen i tide. Refusionsansøgninger, som ikke støttes af dokumentation, kan blive afslået. Bemærk venligst: For refusionsansøgninger, der er et resultat af en personskade eller sygdom, skal du fremvise et officielt medicinsk dokument, der bekræfter årsagen. Vores mål er at sikre at alle områder omkring jeres Afbestillingsdækning, bliver behandlet på en fair, effektiv og hurtig måde. Hvis i skulle have nogen spørgsmål omkring produktet, eller håndteringen af en tilbagebetaling, bedes i i første omgang kontakte: Auto Europe Deutschland GmbH |