Vælg dit bopælsland
Danmark
Sprog  
Auto Europe finder de bedste tilbud for dig i .
Vore priser er ventetiden værd.
Søg billeje

  • INTET AFBESTILLINGS- OG ÆNDRINGSGEBYR

    Op til 48 timer før den planlagte afhentning af udlejningsbilen
  • INTET KREDITKORTGEBYR

    Gode tilbud og prisgaranti
  • KVALITETSSERVICE I 60 ÅR

    Vi arbejder med de bedste biludlejningsfirmaer over hele verden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Afhentnings destination:
    Indtast venligst din valgte destination, og vælg derefter en af de foreslåede destinationer.
  • Afhentnings destination:
    Vi kunne ikke finde din destination. Prøv venligst igen.
  • Afhentnings destination:
    Indtast venligst en afhentnings destination
  • Afleverings destination:
    Indtast venligst en afleverings destination
  • Dateoer:
    Indstil afleveringstidpunktet til efter afhentningstidspunktet
  • Rejs til Østeuropa:
    Hvis du planlægger at rejse til Østeuropæiske lande, bedes du venligst ringe til os på 80 82 02 78.
  • Der er ingen biludlejningsfirmaer på det valgte afleveringssted. Vælg venligst et andet afhentning- og afleveringssted.
  • Førers alder.:
    Opgiv venligst chaufførens alder.
Auto Europe Car Rental Companies: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
FAQ

Ofte stillede spørgsmål

 

FAQ om reservation

  • Hvem er Auto Europe?

    Auto Europe formidler biludlejning og da vi gennem forhandlinger får ekstra rabatter og særlige priser med de lokale biludlejningsfirmaer, kan vi give dig de bedste tilbud fra store firmaer som Hertz, Avis og Europcar. Derudover er Auto Europe et uafhængigt firma, som ikke er arbejder for en bestemt udlejer. Navnet og kontaktinformation på det valgte biludlejningsfirma vil være beskrevet på din voucher/reservationsbrekræftelse.
  • Er der et gebyr hvis jeg annullerer eller ændrer min reservation?

    Auto Europe har ingen annullering- eller ændringsgebyrer op til 48 timer før det planlagte afhentningstidspunkt. Hvis man ændrer billejen mindre end 48 timer før lejens start skal kunden betale den nye pris med det samme. En refundering er ikke mulig ved afbestilling mindre end 48 timer før det planlagt afhentningstidspunkt. Auto Europe refunderer ikke, hvis kunden møder op til skranken uden et gyldigt kørekort eller uden et gyldigt kreditkort. I tilfælde af en annullering på grund af officielle Force Majeure grunde (flyaflysninger m.m.), vil Auto Europe opkræve et ekspeditionsgebyr på EUR 30 for annulleringen af biludlejningen. Derudover refunderer Auto Europe ikke penge for ubrugte lejedage, hvis udlejningsbilen returneres tidligere end planlagt.
  • Har Auto Europe et gratis telefonnummer?

    Ja, man kan ringe til os på vores gratis telefonnummer: 80 82 02 78.
  • Hvordan kan jeg betale for min biludlejning?

    Hos Auto Europe kan du betale med Visa, Mastercard og American Express.
  • Er Auto Europe i stand til at udstede en faktua med moms?

    Da Auto Europe fungerer som formidlingsbureau er vi ikke i stand til at udstede en faktura med moms. Skal du bruge en faktura med moms, anbefaler vi dig at du kontakter udlejningsfirmaet.
  • Hvad betyder et kreditkort-depostitum?

    Et kreditkort udstedt i førerens navn er krævet til at blokere et depositum for biludlejningen. Kreditkortet skal derfor have kredit nok til at blokere et depositum, som normalt indeholder som minimum: selvrisiko + moms + brændstof. Hvis føreren ikke har et kreditkort til rådighed, kan føreren ikke leje en bil fra leverandøren.
  • Hvad gør jeg, hvis det lokale biludlejningsfirma har trukket penge på mit kreditkort?

    Vær venligst opmærksom på hvis det lokale biludlejningsfirma tager en betaling fra dit kreditkort uden varsel. Almindelige årsager til gebyrer omfatter blandt andet tank opfyldning, hvis bilen er blevet returneret med mindre brændstof end det kræves af lejekontrakten, forsinket levering, bøder, administrationsgebyrer eller skader på køretøjet. Hvis du ikke kan forstå, hvorfor du er blevet opkrævet, eller du føler at afgiften er uberettiget, bedes du venligst kontakte Auto Europes kundeservice på dkcs@autoeurope.de eller 80 82 02 78.
  • Hvad betyder tilbagebetalt selvrisiko?

    I tilfælde af skader eller tyveri af udlejningsbilen, vil det lokale biludlejningsfirma opkræve dig for den aftalte selvrisiko. Med tilbagebetalt selvrisiko vil Auto Europe refundere dette beløb, hvis vi modtager de rette dokumenter (kvittering af betaling, politirapport, skaderapport, osv.). Dette er en tilbagebetaling af selvrisikoen, og ikke en tilbagebetaling af beløb for skader, som selvrisikoen ikke dækker. Derudover vil man heller ikke modtage nogen tilbagebetaling, hvis det fastlås, at skaderne på bilen skyldes uagtsom kørsel af lejeren.
    Klik her for mere information omkring 'tilbagebetaling af selvrisiko'.
  • Hvem dækker forsikringen?

    Når man lejer bil gennem Auto Europe, er forsikringen på udlejningsbilen dækket af det lokale biludlejningsfirma. Dog vil Auto Europe beskrive lejebetingelserne på din voucher.
  • Hvornår holder reservationsafdelingen åben?

    Vores reservationsafdeling er åben alle ugens dage. Ring til os på 80 82 02 78, eller book online.
  • Min billeje er "On Request". Hvad betyder dette?

    Nogle særlige tjenester og "last minute" reservationer betragtes som "On Request". Dette betyder at billejen skal bekræftes manuelt. Selvom kreditkortinformation er nødvendigt ved en anmodning om disse typer af køretøjer, vil du ikke blive debiteret for billejen, før den bekræftes. Du vil derfor få besked, hvis den valgte billeje er "On Request".
  • Hvor hurtigt vil min reservation blive bekræftet?

    De fleste reservationer med Auto Europe bliver bekræftet indenfor få minutter. Dog anbefaler vi vores kunder til at kontakte os per telefon på 80 82 02 78, hvis de vil lave en reservation med afhentning indenfor de næste 48 timer. På den måde kan vi sikre os at hele proceduren går hurtigst muligt.
  • Hvordan bliver priserne kalkuleret?

    Vores billejepriser er baseret på en 24-timer periode. Det vil sige, at hvis du reserverer en bil til afhentning klokken 14:00, skal du aflevere den 24 timer senere for kun at betale for en dags leje. Hvis du returnerer udlejningsbilen sent, kan du derfor blive opkrævet for en ekstra dag.
  • Hvorfor har Auto Europe brug for mit flynummer?

    Hvis du lejer en udlejningsbil i en lufthavn, er det vigtigt for det lokale biludlejningsfirma at have dit flynummer. På den måde kan det lokale biludlejningsfirma vide hvis dit fly er forsinket, aflyst eller andet, og derfor være klar når du ankommer i lufthavnen.
  • Hvad betyder "Walk in"?

    Dette bruges mest ved reservationer i en lufthavn eller ved på en togstation, og betyder at kunden ikke ankommer med fly eller tog, og der derfor ikke er nogen grund til at møde kunden ved terminalen.
  • Kan jeg lave en reservation i en anden persons navn?

    Ja, man kan godt lave en reservation i en anden persons navn, men denne person skal have et kreditkort udstedt i hans/hendes eget navn med ved afhentning af udlejningsbilen.
  • Er det nødvendigt at medbringe min voucher, når jeg henter udlejningsbilen?

    Selve reservationsnummeret er nødvendigt, da en voucher fra Auto Europe indeholder information om den lejede udlejningsbil, pris og andre specifikke detaljer. Kundens voucher sendes per email så snart billejen er bekræftet, men mod anmodning kan den også faxes. Kunden skal derefter underskrive en lejekontrakt med det lokale biludlejningsfirma ved afhentning af udlejningsbilen. Denne lejekontrakt beskriver hvad billeje inkluderer og ekskluderer. Vær derfor sikker på at acceptere tjenester, som du har brug for, og afvise produkter, som du ikke har brug for eller ønsker. Auto Europe kan ikke refundere eventuelle omkostninger, som er godkendt ved afhentning af udlejningsbilen hos det lokale biludlejningsfirma. Bemærk derudover at din voucher ikke er en lejekontrakt.
  • Kan jeg bruge mine bonuspoints til at leje en bil med Auto Europe?

    Auto Europe accepterer ikke bonuspoints fra blandt andet Eurobonus og andre bonusselskaber. Man kan dog spørge det lokale biludlejningsfirma om man kan gøre brug af dem der.
  • Jeg har ikke modtaget min voucher. Hvor kan jeg finde og udskrive den?

    En voucher fra Auto Europe kan sendes til en kunde per fax eller email i en PDF eller HTML format. Find din voucher her og udskriv den. Skulle dette ikke virke, bedes du kontakte os på 80 82 02 78.
  • Hvad gør jeg, hvis jeg finder en bedre pris et andet sted?

    En af de mange gode ting hos Auto Europe, er at vores priser for biludlejning og ydelser er garanteret til at være de bedste og billigste i branchen. Hvis du finder en billigere udlejningbilen hos en konkurrent, hvor prisen indeholder samme vilkår, bilklasse osv., slår Auto Europe gerne prisen. Udfyld vores form her.
  • Hvad sker der med min personlige information?

    Auto Europe anerkender og værdsætter vigtigheden af ansvarlig brug af personlige oplysninger. Derfor bruger vi kun disse til at kontakte dig med hensyn til eventuelle anmodninger eller bestillinger foretaget med os. Auto Europe vil derfor aldrig sælge eller dele dine personlige oplysninger med en tredjepart.


    Datakontrol
    Du kan til enhver tid anmode om adgang til dine data samt foretage ændringer eller sletning. Kontakt os venligst på data-protection@autoeurope.de eller send en skriftlig anmodning til følgende adresse:

    Auto Europe Deutschland GmbH
    Landbergerstrasse 155
    80687 München
    Tyskland

  • Bruge denne webside cookies?

    Auto Europes hjemmeside gør begrænset brug af cookies for bedre at kunne servicere dig. Men, vi ikke gemmer nogen personlige eller kreditkort oplysninger i disse cookies. En cookie indeholder blot id nummer og nogle andre grundlæggende oplysninger om dit besøg (for eksempel, hvilket land du valgte, da du kom til stedet). Du kan slette dine cookies her. Dette vil fjerne Auto Europe cookies fra din webbrowser. Hvis du er i gang med at lave en booking, bedes du færdiggøre denne inden du klikker på dette link, da alt information vil forsvinde og du skal starte forfra for at lave en reservation.

FAQ om biludlejning

  • Hvordan finder jeg Auto Europe, når jeg ankommer på min destination?

    Auto Europe formidler biludlejning og har derfor ikke deres egne biludlejningskontorer på destinationer. Navn, adresse og telefonnummer på det lokale biludlejningsfirma vil stå på din voucher.
  • Hvilke dokumenter skal jeg medbringe til afhentning af udlejningsbilen?

    Når du henter din udlejningsbil på det lokale biludlejningsfirma, skal du medbringe din Auto Europe voucher, dit kørekort, dit pas og et kreditkort udstedt i dit navn.
  • Hvornår starter lejeperioden?

    Selve lejeperioden er baseret på 24 timer og starter præcis på det valgte afhentningstidspunkt, som også står på din voucher.
  • Hvor meget skal jeg betale i depositum til det lokale biludljeningsfirma når jeg afthenter min udlejningsbil?

    Når du henter din udlejningsbil, skal du give et depositum for lejen. Dette depositum inkluderer normalt en tank benzin og et forsikringsdepositum. Dermed bliver beløbet blokeret på kreditkortet indtil du afleverer bilen i samme stand.
  • Hvordan betaler jeg depositummet?

    Et depositum kan kun betales med et internationalt kreditkort udstedt i dit/lejeren/førerens navn. Hævekort eller kontanter accepteres ikke.
  • Vil jeg få den præcise bil og mærke, som jeg reserverede?

    Både Auto Europe og det lokale biludlejningsfirma kan kun garantere en bestemt bilkategori og ikke en speciel bil eller bilmærke. Biludlejningsfirmaer har biler fra flere forskellige mærker i samme kategori. Man kan som kunde derfor kun være sikker på at modtage en bil i samme bilklasse og med de samme funktioner, som er blevet bekræftet i reservationen.
  • Hvad er reglerne for den første tank benzin i udlejningsbilen?

    Generelt følger biludlejningsfirmaer 4 regler: "Full/Full" betyder at man modtager bilen med en fuld tank og skal returnere den med en en fuld tank. Man vil derfor blive opkrævet hvis dette ikke opfyldes. "Full/Empty A" betyder at man kan vælge at købe en fuld tank fra biludlejningsfirmaet ved afhentning og returnere den tom. "Full/Empty B" betyder at man skal betale det lokale biludlejningsfirma for en fuld tank og returnere bilen med en tom tank. "Half/Half" betyder at man skal returnere udlejningsbilen med den samme mængde brændstof, som bilen havde ved afhentning. Man kan ikke få refunderet ubrugt brændstof.
  • Hvilket ekstra udstyr er til rådighed?

    Har man brug for babysæder, selepuder, tagbøjler eller GPS, skal dette bestilles når udlejningsbilen reserveres. Alt ekstra udstyr skal godkendes og bekræftes af det lokale udlejningsfirma. Alt betaling for ekstraudstyr skal betales for hos det lokale biludlejningsfirma.
  • Hvordan er min udlejningsbil forsikret?

    Alle udlejningsbiler har en tredjepartsforsikring med en minimum dækning ifølge den lokale lovgivning. Alle udlejningsbiler inkluderer skadeforsikring (CDW) og tyveriforsikring. Disse forsikringer har normalt en selvrisiko som det lokale biludlejningsfirma vil gøre brug af i tilfælde af beskadigelse eller tyveri af udlejningsbilen.
  • Har jeg brug for ekstra forsikring?

    Ved afhentning af udlejningsbilen, vil det lokale biludlejningsfirma eventuelt tilbyde kunden ekstra forsikring, såsom "Super CDW" (som formindsker selvrisikoen), personforsikring med mere. Du kan vælge at modtage disse ekstra forsikringer mod et gebyr, som betales til det lokale biludlejningsfirma, dog er det ikke nødvendigt.
  • Kan min udlejningsbil blive leveret eller afhentet af biludlejningsfirmaet?

    Når du booker din billeje, kan du, mod et ekstra gebyr, anmode om af få leveret eller afhentet den valgte udlejningsbil. Dog er dette kun muligt til og fra hoteller.
  • Er det nødvendigt at medbringe et internationalt kørekort?

    Et internationalt kørekort er nødvendigt, hvis dit kørekort ikke er skrevet med det romerske alfabet og/eller du rejser udenfor Europa. I disse situationer skal du medbringe både et internationalt kørekort og dit danske kørekort. På visse destinationer med visse lokale biludlejningsfirmaer er et internationalt kørekort obligatorisk for at kunne modtage udlejningsbilen. Denne information kan du tjekke i vores lejebetingelser.
  • Kan venner eller familiemedlemmer også kører bilen udover den principielle lejer?

    Ekstra førere skal registreres i lejekontrakten ved afhentning af udlejningsbilen. De ekstra førere skal derfor også være tilstede ved afhentningstidspunktet og medbringe et gyldigt kørekort og pas. De fleste biludlejningsfirmaer opkræver et dagligt gebyr for en ekstra fører. Tjek venligst vores lejebetingelser for mere information om dette gebyr.
  • Er der en minimumsalder for at leje bil?

    Ja, de fleste biludlejningsfirmaer kræver en minimumsalder for alle førere. Minimumsalderen kan variere fra land til land, leverandør og bilkategori. I de fleste tilfælde vil det lokale biludlejningsfirma opkræve et gebyr for visse aldersklasser.
  • Kan jeg køre ind i andre lande med min udlejningsbil?

    Dette skal anmodes ved booking. Nogle biludlejningsfirmaer tillader ikke indrejse i andre lande, nogle accepterer det mod et ekstra gebyr, mens andre accepterer det uden gebyrer. Dette afhænger af destinationen, det lokale biludlejningsfirma og den valgte destination, du planlægger at besøge.
  • Er det muligt at returnere udlejningsbilen efter lukketid?

    Vores reservationsafdeling kan hjælpe dig med mere information om dette. De kan informere kunden om de lokale åbningstider og om det lokale biludlejningsfirma har en afleveringsboks til rådighed. En aftale om at efterlade bilnøglerne i en afleveringsboks, skal bekræftes af det lokale udlejningsfirma ved afhentning af udlejningsbilen. Bemærk venligst, at kunden er ansvarlig for eventuelle skader på udlejningsbilen indtil biludlejningsfirmaet åbner igen, selv hvis du har afsat udlejningsbilen og efterladt bilnøglerne i afleveringsboksen.
  • Jeg ønsker at indgive en klage. Er der en reklamationsperiode jeg skal være opmærksom på?

    Ja. Hvis du oplever et problem ved din billeje, har du 90 dage fra afleveringsdatoen, til at gøre os opmærksom på dette. For at kontakte kundeservice kan du enten udfylde vores formular eller emaile os på dkcs@autoeurope.de. Efter denne periode kan vi ikke længere være behjælpelige.

FAQ om sport og specialbiler

  • Er der et gebyr for annullering eller ændring af en reservation?

    Auto Europe har ingen annullering- eller ændringsgebyrer op til 3 dage før det planlagte afhentningstidspunkt ved leje af en special- eller sportsbil. Aflysninger og ændringer efter denne periode, kan være omfattet af et minimumsgebyr plus et leveringsgebyr, hvis køretøjet allerede er blevet leveret som planlagt. Alle ændringer og aflysninger behandles af Auto Europe og ikke gennem de lokale udlejningsfirmaer.
  • Har Auto Europe et gratis telefonnummer?

    Ja, man kan ringe til os på vores gratis telefonnummer: 80 82 02 78.
  • Hvordan kan man betale for en biludlejning?

    På grund af den høje værdi af specialbiler, skal 2 kreditkort bruges til at dække depositummet. Auto Europe acceptere Visa, Mastercard og American Express.
  • Hvordan henter man udlejningsbilen?

    Ved ankomst i en lufthavn, tog station osv. vil kunde blive mødt af en ansat med et skilt. Køretøjer kan også blive leveret og returneret til og fra hoteller med mere.
  • Hvordan bliver min reservation bekræftet?

    En detaljeret reservationsbekræftelse (en voucher) vil blive sendt til dig. Hvis man reserverer per telefon, vil voucheren blive send per e-mail eller fax. Hvis man reserverer online, vil voucheren blive sendt til per e-mail. Dette sker normalt senest dagen efter booking.
  • Hvor hurtigt kan man lave en reservation?

    Auto Europe foretrækker minimum 24 timer ved reservation af specialbiler.

FAQ om Transfer Service

  • Har Auto Europe et gratis telefonnummer?

    Instruktioner om transfer service vil blive beskrevet på voucheren. Du kan også ringe til Auto Europe på vores gratis telefonnummer: 80 82 02 78, hvis du har brug for hjælp.
  • Hvordan kan jeg betale for min transfer service?

    Auto Europe tager imod Visa, Mastercard og American Express.
  • Hvordan bliver min reservation bekræftet?

    En detaljeret reservationsbekræftelse (en voucher) vil blive sendt til dig. Hvis man reserverer per telefon, vil voucheren blive send per e-mail eller fax. Hvis man reserverer online, vil voucheren blive sendt til per e-mail. Dette sker normal senest dagen efter booking.
  • Hvor hurtigt kan jeg organisere transfer service?

    Auto Europe garanterer bekræftelse for transfer service indenfor 24 timer. Derfor skal en booking ske mindst 24 timer før start, men vi er i stand til at imødekomme de fleste reservationer indenfor så lidt som 3 timer. Denne service skal forudbetales, og kreditkortoplysninger vil blive registreret i tilfælde af eventuelle ekstra udgifter (som f.eks. mobiltelefon-tjenester osv.).
  • Hvordan finder jeg min transfer service chauffør?

    Ved ankomst i lufthavne, togstationer, osv. vil du blive mødt af en ansat med en håndholdt skilt.
  • Er der et gebyr for at annullere min reservation?

    Ved annullering op til det tidspunkt hvor chaufføren forlader det lokal biludlejningskontor, refunderes det fulde beløb for transfer service. Hvis kunden ikke kommer, vil de fulde gebyr for transfer service blive krævet.
  • Er der et gebyr for at ændre min reservation?

    Der er intet gebyr ved ændring af reservation af transfer service.

FAQ om Chauffør Service

  • Gør Auto Europe brug af velkomstservice?

    Du vil blive mødt ved din ankomst i lufthavnen eller andre offentlige steder af en ansat med et håndholdt skilt. Vi kan også møde dig på dit hotel eller andre steder.
  • Har Auto Europe et gratis telefonnummer?

    Instruktioner om chauffør service vil blive beskrevet på voucheren. Du kan også ringe til Auto Europe på vores gratis telefonnummer: 80 82 02 78, hvis du har brug for hjælp.
  • Tilbyder Auto Europe speciel-tilpasset chauffør services?

    Ja, men yderligere varsel er nødvendigt for at kunne forberede brugerdefinerede ruter og andre specielle ønsker.
  • Hvordan kan jeg betale for min chauffør service?

    Auto Europe tager imod Visa, Mastercard og American Express.
  • Hvordan bliver min reservation bekræftet?

    En detaljeret reservationsbekræftelse (en voucher) vil blive sendt til dig. Hvis man reserverer per telefon, vil voucheren blive send per e-mail eller fax. Hvis man reserverer online, vil voucheren blive sendt til per e-mail. Dette sker normalt senest dagen efter booking.
  • Hvor hurtigt kan jeg organisere chauffør service?

    Auto Europe garanterer bekræftelse for transfer service indenfor 24 timer. Derfor skal en booking ske mindst 24 timer før start, men vi er i stand til at imødekomme de fleste reservationer indenfor så lidt som 3 timer. Denne service skal forudbetales, og kreditkortoplysninger vil blive registreret i tilfælde af eventuelle ekstra udgifter (som f.eks mobiltelefon-tjenester osv.).
  • Er der et gebyr for at annullere min reservation?

    Ved annullering op til 24 timer før afhentning, refunderes det fulde beløb. Hvis kunden ikke kommer, vil de fulde gebyr for transfer service blive krævet.
  • Er der et gebyr, hvis jeg ændrer min reservation?

    Der intet gebyr ved ændringer af reservationer for chaufføre service.

FAQ om autocamper leje

  • FØR BOOKING: VÆRD AT VIDE

  • Hvorfor vælge en autocamper til min næste ferie?

    Oplev friheden, eventyret og sjov der venter forude, alle med den bedste komfort og fleksibilitet ved at leje et 'hotel på hjul'! Vi garanterer tilpassede og høj kvaliteter på en lang række autocampere i alle prislag. Vi tilbyder udlejning af autocamper i mere end tyve lande over hele verden, herunder Europa, Nordamerika og Australien. Vi tilbyder endda SUV campingvogne i Sydafrika, perfekt til safari og til at komme tæt på naturen.
  • I har som regel de bedste priser: Hvad er hagen ved det?

    Vi er specialister i autocamper leje og kan på baggrund af mange mangeårige partnerskaber betro os med mange virksomheder over hele verden til at sikre de bedste tilbud. Vi får altid fordelagtige priser, endnu billigere end leverandørerne selv!
  • Hvordan kan jeg gøre den bedste handel?

    Jo tidligere du bestiller, jo bedre! På grund af det stigende antal forespørgsler, anbefaler vi du planlægger din ferie i god tid og drager fordel af vores early bird rabatter, som er gældende i op til nogle måneder før afhentning, og sikre din foretrukne autocamper. Vi vil også overveje sidste øjebliks forespørgsler (last minute), men tilgængeligheden ville være meget begrænset og priserne vil generelt være højere. Glem ikke, at høj- og lavsæsoner varierer afhængigt af destinationen, fx er vinteren i Europa højsæsonen i Australien!

    Klik her for at tilmede dig nyhedsbrevet og modtag vores seneste særtilbud og find os på Facebook.
  • Hvad skal jeg overveje før jeg bestiller?

    Før du fortsætter med din reservation, skal du huske:
    - Førerens kreditkort er nødvendig for afhentning af køretøjet. Sørg for at du har en stor nok kreditgrænse på dit kreditkort, som beløbet vil blive blokeret på, i hele lejens varigheden.
    - En gyldigt (ikke midlertidigt) kørekort skal fremvises ved afhentning. Tjek nedenfor for yderligere information.
    - Sørg for at du omhyggeligt læser vores vilkår og betingelser
  • LAV EN BOOKING

  • Hvordan kan jeg booke en autocamper?

    Du kan bestille en autocamper via vores hjemmeside: www.autoeurope.dk/go/autocamper-leje/ ved at vælge din destination og dato, samt vælge det køretøj, som du foretrækker. Ingen betaling kræves med det samme: så snart vi modtager din forespørgsel, vil vi tjekke tilgængeligheden af autocamperen med vores leverandør og kontakte dig for at fortsætte med din reservation. Du kan også kontakte os på følgende e-mailadresse: muccampers@autoeurope.de
  • Hvordan betaler jeg for lejen?

    For at betale for reservation, accepterer vi større kreditkort som: Visa, MasterCard og American Express. Det er ikke muligt at betale med kontanter, check eller gavekort. Betalingen kan foretages online (vi vil sende dig et direkte link) eller over telefonen. Hvis betalingen foretages online, skal kortholderens navn svarer til førerens navn på voucheren, ellers vil systemet blokere betalingen af sikkerhedsmæssige årsager. Også ved afhentning af køretøjet, skal hovedførerens navn på voucheren matche med kreditkort indehaverens navn.
  • Skal jeg betale hele lejeprisen med det samme?

    Hvis afhentningsdatoen er om mindre end 60 dage, er fuld betaling påkrævet. Ellers skal 20% af det samlede beløb betales straks, og det resterende beløb vil automatisk blive opkrævet 60 dage før afhentning.
  • Kan jeg ændre en reservation?

    Ja, men vi vil kun overveje en ændring, hvis den bliver anmodet mere end 7 dage før afhentning. Alle ændringer skal godkendes af leverandøren, og prisen kan blive opdateret, hvis prisen ændres.
  • Kan jeg annullere min booking?

    Ja, i henhold til leverandørens afbestillingsregler. Du vil blive informeret om afbestillingsgebyrer og tidsfrister inden betalingen. Afbestillingsgebyret vil også blive noteret på bekræftelsesvoucheren.
  • FØRER OG PASSAGERER

  • Skal jeg have et specielt kørekort for at køre en autocamper?

    Generelt ikke. Alle førere skal fremvise et gyldigt kørekort og et identitetskort eller pas. Kun for premium autocampere (med en vægt på ca. 3,5 tons.) en C / C1 - vil kategori III kørekort være påkrævet. Hvis kørekortet ikke er på engelsk, kan et internationalt kørekort eller en godkendt oversættelse være påkrævet. Midlertidige kørekort accepteres ikke.
  • Er der aldersbegrænsninger for føreren?

    I Europa er den mindste aldersgrænse generelt 25 år, men det afhænger af udlejeren. Nogle lande kan tillade 21-årige bilister. Vi vil tjekke dette for dig, før du fortsætter bookingen. Husk, at kan være påkrævet et tillæg for ung-fører i alderen 21-25.
  • Tælles børn som almindelige passagerer?

    Ja, de tælles som almindelige passagerer af sikkerhedsmæssige årsager, selv hvis du tager/booker barnestole. Børne- og boostersæder skal bestilles og betales på forhånd. Lejeren påtager sig ansvaret for sæderne, hvis det er obligatorisk i destinationslandet.
  • Hvad med ekstra førere?

    Ekstra førere vil blive registreret gratis direkte ved leverandøren. De fleste leverandører tillader maksimalt to ekstra førere. De vil også nødt til at fremvise gyldigt kørekort og identitetskort.
  • AFHENTNING OG AFLEVERING

  • Er et kreditkort nødvendigt for afhentning af autocamperen?

    Ja. Afhængig af leverandørens politik, et depositum, der normalt svarer til forsikrings-selvrisikoen, vil blive blokeret eller debiteres på de hovedførerens kreditkort for hele lejeperioden.
  • Hvornår kan jeg afhente autocamperen?

    Udlejningsstationer har faste åbningstider, som vil blive oplyst på din reservation. Ved destinationer i f.eks. Australien eller New Zealand kan afhentning kun være mulig om eftermiddagen og aflevering om morgenen. Nogle kontorer er lukket ved helligdage og holder frokostpauser.
  • Hvor lang tid tager det at afhente en autocamper lokalt?

    Giv dig selv cirka en time for check-in formaliteter for afhentningen af autocamperen. Leverandøren vil også give dig en hurtig forklaring af autocamperens brugsbetingelser. Bemærk, hvis du flyver til USA eller Canada, kan du ikke afhente autocamper samme dag, som din ankomst. Du bliver nødt til at booke dit ophold på et hotel for den første nat for at overvinde jetlaget. Dette gælder ikke for Australien og New Zealand.
  • Hvad hvis jeg ikke kan afhente/aflevere autocamperen under stationens åbningstider?

    Nogle gange tillader vores leverandører undtagelsesvis en 'out of hous' afhentning eller aflevering, hvis du er villig til at betale for en eller to ekstra dage, efter dine behov. Yderligere oplysninger vil blive givet ved reservationen.
  • Kan jeg aflevere køretøjet før afleveringsdatoen?

    Ja, inden for de kontorets åbningstider. Der vil ikke blive givet nogen refusion, for tidligere aflvering eller for sen afhentning. Ved forsinkelser, kan ekstra afgifter rekvireres lokalt.
  • Er kontorerne beliggende ved lufthavnen/banegården?

    Leverandørens kontorer er generelt beliggende uden for lufthavnen eller i byens centrum. På vores hjemmeside er afstanden til kontoret normalt nævnt i det valgte tilbud. Vi vil give den fulde adresse i løbet af bookingprocessen.
  • Tilbyder I transport til udlejningskontoret?

    Ja, transport er tilgængelige på forespørgsel, og kan indgå i prisen eller skal betales, som ekstra service, afhængig af leverandøren. På grund af deres størrelse, kan autocampere ikke blive leveret til lufthavnen eller centrum og passagererne vil derfor blive transporteret til stationen. For at organisere transporten og bekræfte reservation, vil vi få brug for dine oplysninger om flyrejsen. Hvis transporten ikke tilbydes, skal du kontrollere alternative muligheder for at nå stationen såsom en taxa, offentlig transport, tog osv.
  • Er envejsleje tilladt?

    Envejsleje er altid på forespørgsel. Vi vil med glæde tjekke det for dig med vores leverandør. Husk, at en envejsleje normalt vil pådrage sig ekstra gebyrer, der skal betales lokalt eller på forhånd.
  • Er det muligt at efterlade min bil ved kontorets parkering under mine lejeperiode?

    Her er det er nødvendigt at tjekke med leverandøren, om de kan organisere det for dig, og hvis det er muligt kan ekstra gebyrer forekomme. Hvis du beslutter dig for at parkere din bil på stationen, vil leverandøren afvise ethvert ansvar.
  • EKSTRA YDELSER OG UDSTYR

  • Hvad er transmissionen på autocamperne?

    Transmissionen på køretøjet er altid angivet i køretøjsbeskrivelsen. I Europa er de fleste autocampere med manuelt gear. I USA og Canada er alle autocampere med automatgear.
  • Hvad er der inde i en autocamper?

    Med undtagelse af et par autocamper modeller, er de fleste køretøjer udstyret med et toilet og bad, køkken, køleskab, varmelegeme, kabler og stik, genopladelige vandtanke og batterier.
  • Hvordan kan jeg forespørge om ekstraudstyr/tjenester?

    Ekstraudstyr og tjenester kan vælges online under bookingprocessen. Et køkken kit, håndklæde sæt, lagen, GPS, campingbord og stole, barnestole, ekstra kilometer pakker, vinterdæk, selvrisiko reduktionsmuligheder, transportmuligheder, envejsgebyrer mv kan indgå i prisen eller være til rådighed efter betaling af ekstra gebyrer. Du er velkommen til at kontakte os og vi vil med glæde hjælpe dig med din reservation: muccampers@autoeurope.de
  • Er mit kæledyr tilladt i autocamperen?

    Det afhænger altid af leverandørens beslutning og dyrets størrelse. Køretøjet skal afleveres rene. Rengøringsgebyrer kan være påkrævet af leverandøren. Husk, at dyrets sikkerhed vil være helt dit ansvar.
  • Kan jeg bruge autocampere om vinteren?

    Ja. Afhængigt af leverandør og destinationen, kan vinterdæk tilbydes og inkluderes i prisen, eller reserveres på forhånd for et ekstra gebyr. Du vil finde alle oplysninger i booking tilbuddet.
  • Er autocampere udstyret med cykelstativer?

    Det afhænger af autocamper modellen. Et cykelstativ kan indgå i prisen eller være til rådighed på forespørgsel. Lad os vide, hvis du har brug for en og vi vil forespørge det for dig.
  • HAV EN SIKKER REJSE

  • Kan der tilbydes vejhjælp?

    Ja, alle leverandører tilbyder vejhjælp. Du vil blive informeret om yderligere restriktioner og detaljer i løbet af afhentningen. Husk, at autocampere kun må køres på sikre veje.
  • Er det tilladt at køre til andre lande?

    Det afhænger af leverandør og destination. For eksempel er rejser til Østeuropa, Canada, det sydlige Californien og Mexico underlagt restriktioner, og er muligvis ikke tilgængelig. Du bedes informere os før du fortsætter med bookingen og vi vil tjekke det for dig. Forbudte kørsler er ikke dækket af forsikringen.
  • Skal jeg betale for betalingsveje?

    Ja, du bliver nødt til at betale alle gebyrer i tilknytning til betalingsveje og mulige bøder. Vi anbefaler at planlægge rejseruten før du starter din rejse.
  • Hvor kan jeg campere med min autocamper?

    For sikrere ophold, foreslår vi dig at vælge campingpladser og udstyrede områder. Hvis du foretrækker at spare nogle penge, bør du lave en liste over gratis steder langs din rute, hvor du kan parkere natten over som ved store butikker, skoler og kirker. Hav dog i mente at lokale love ofte har strenge regler om fri parkering på sider af vejen.
  • Rengøring

    Du vil modtage autocamperen rent og ryddelig, både inde og ude. Den skal afleveres i samme stand, ellers kan der blive påkrævet ekstra gebyrer for rengøring. Udvendig rengøring er normalt inkluderet i prisen.
  • VIGTIGT: Overvej venligst at ovenstående svar kun give dig generelle oplysninger og de kan blive opdateret når som helst. For yderligere oplysninger, se venligst vores vilkår ogbBetingelser, eller kontakt os på: muccampers@autoeurope.de
Vælg dit bopælsland
close